Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 139
Návštev dnes: 58
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Michaela    11 September 2010 09:48 | Bratislava
Dobry den, chcem sa opytat,ci na "to" idem spravne.Mam 23 rokov, vyska 176 a v priebehu 2rokov som pribrala na hrozostrasnych 90kg.Denne cvicim 60 minut na stacionarnom bicykli,bud rano nalacno,alebo vecer.zacala som aj zumbu a snazim sa chodit do fitka aspon 3krat tyzdenne. Vypijem aspon 2 az 3litre vody denne, jem cca kazde 2,5 az 3 hodiny, 5 az 6 krat denne mensie porcie, vela zeleniny,ryby,kuracie maso,vlocky, musli tycinky,vajicka,tmave pecivo,cerealie a pod....za 10 dni som schudla 2 kg.Je to podla vas optimalne? chcem sa este opytat ci je vhodne po tom,co sa vaha zastavi prejst na tyzden na sacharidove vlny? Za odpoved vopred dakujem a prajem vela pracovnych aj osobnych uspechov;D
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Podľa toho, čo ste napísali, myslím, že postupujete správne. Chudnutie viac ako o 1 kg za týždeň je nelogické. Sacharidové vlny môžete robiť aj dlhšiu, najmenej dva týždne. Ide predsa o "vlnu". Prajem veľa úspechov.

Zdenka    10 September 2010 11:08 | Zlaté Moravce
Dobrý deň,už "niekoľko rokov sa snažím schudnúť a vylepšiť si postavu,pre svoj dobrý pocit aj pre manžela,žiaľ neúspešne.Chcela by som sa s Vami osobne stretnúť a nechať si poradiť "ako správne na to",je to možné pri Vašom vyťažení? S pozdravom, Zdenka
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobrý večer! Ďakujem vám za váš záujem a prejavenú dôveru. Osobne stretnúť sa so mnou môžete po telefonickom dohovore (mobil je na tejto stránke). Podkladom pre vypracovanie individuálneho tréningového a stravovacieho programu je vyplnenie evidenčného listu (je tiež na stránke, ale môžem vám ho poslať aj e-mailom). Na www.karabinos.sk nájdete aj cenník mojich služieb.

Michaela    07 September 2010 16:47 | Bratislava
Dobrý den!
Moja otazka je trosku z ineho sudku ako ostatne,ale neviem, na koho sa obratit. Moj priatel sa aktivne venuje fitness, chcel by si spravit trenersky kurz a neskor robit kondicneho trenera pre sportovcov. Ale uz nejaku dobu sa snazime najst nejaky dobry kurz na slovensku, v cechach alebo rakusku, no nedari sa nam najst nic spolahlive a take, co by bolo respektovane aj v zahranici. Nevedeli by ste mi prosim Vas poradit kde hladatalebo na koho sa obratit?
Vopred velmi pekne dakujem za odpoved!
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Vy ste podarení! Váš priateľ sa aktívne venuje fitness a vy ani netušíte, kde sa robia trénerské kurzy? Nemajú o tom tušenia ani vo fitnescentre, kam chodíte trénovať? Musia tam pracovať dobrí "tĺci". To ste ešte nestretli žiadneho trénera, aby ste sa ho spýtali, kde si robil kurz? To ste ešte nechytili do ruky žiadny FITNESS časopis? Napriek úvodu, v ktorom som viacmenej chcel naznačiť, že vôbec necvičíte, poradím vám: 1. Pavol Ferenc (InForm, SSNKF) Bratislava, B. Bystrica, 2. Peter Uríček (SAKFST) Trnava, Bratislava, 3. Róbert Brimich (BPA) Žilina, 4. Petr Stach (Praha), Petr Tlapák (Praha). V Rakúsku neviem, na to mám internet, ale myslím si, že u nás sú školenia kvalitnejšie, aj lacnejšie.

Ingrid    07 September 2010 09:42 |
Dobrý deň.Chodím cvičiť 4xdenne na cvičenie na strojoch K2 čo je veľka bomba!!!Za 4mesiace sa mi podarilo schudnúť(ale neviem kolko-zásadne sa nevážim)ale aj v páse a obvode na nohaviciach je to evidentne.Ale kedže môj problem je v tom že cvičím večer o 18.hod.(skorej mi to nejde)tak neviem čo na večeru.Ja neviem dodržovať stravu 5-6xdenne je to na mna vela.Kupujem si výrobky z UP DATE neviem či to poznáte,a tam si kupujem jest aj chleba ktorý jedávam na ranajky.Ale ja mám velké problémy so žalúdkom od bezlepky po heliko a všetko mi robí problémy buď ma nafukne alebo mi je zle a musím si dat cucave tabletky.nechcem ist už k lekárovy lebo sa citim horsie ked mi dajú lieky ako ked sa venujem cvičeniu.Tak som vás chcela poprosiť či by mi vyhovoval detoxikačný program,či je to vhodné na chudnutie a očistu a ak anó tak či mi neviete poradiť nejaký program.
Ďakujem a držím palce v práci.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Pod "K2" sa mi v mysli vybaví druhá najvyššia hora Čhogori (8611 m) v pohorí Karakoram. Keby ste na ňu vystúpili, to by bola bomba! Cvičiť na akýchkoľvek strojoch nie je žiadna bomba, dôležité je cvičiť správne a rozumne. Predpokladám, že necvičíte 4-krát denne, ale týždenne. Ja robím stravovacie a tréningové programy podľa pokynov, ktoré sú uvedené na tejto stránke. Ak vám niekto odporučil výrobky zo siete UP DATE, mal by vám tiež zostaviť zdravý jedálniček vhodný práve pre vás. Malo by to byť s ohľadom na vaše zdravotné problémy. Potreboval by som mať o vás veľa údajov (sú v evidenčnom liste), aby som vám zodpovedne mohol stravovací program vypracovať.

Peter    28 August 2010 22:33 | Nitra
Zdravím Julo, občas zablúdim na Vašu stránku a čím ďalej tým viac premýšľam zveriť sa do Vašich rúk. Netrápi ma síce nadváha, mám ju v norme, ale zisťujem, že sa kilá začínajú ukladať na nesprávne miesta. Ďalej nie som spokojný s kondíciou a hlavne by som si chcel spevniť postavu, vyrysovať a nabrať nejakú svalovú hmotu. Žiadne extrémne pumpovanie, ale na druhej strane aby bolo vidno, že človek pre seba niečo robí. Je možné (skutočne len vo všeobecnosti) odhadnúť, v akom časovom horizonte sa dá tento cieľ dosiahnuť? Samozrejme, pri dodržiavaní stravovacieho a cvičebného režimu... Ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Pri serióznom cvičení a zodpovednom stravovaní sa dajú pekné a viditeľné výsledky dosiahnuť už za tri mesiace. Podľa mňa je vhodné mať dlhodobý a krátkodobý cieľ. Dlhodobý napríklad vyzerať výborne v mesiaci jún 2011. K tomu sa prispôsobí tréningový PROGRAM povedzme už od septembra 2010. Začne to objemovo silovou prípravou, postupne sa prejde na formovaciu fázu a nakoniec na rysovaciu. Totiž zbaviť tuku sa dá hocikedy, ale keď nemáte svalový základ, je to o ničom.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Judita
Zajtra má meniny
Dagmara
Kto je na stránke
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang