Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 159
Návštev dnes: 106
Z knihy odkazov
Ján
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 49 rokov a už hodne r
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Silvia Vargova    21 September 2010 16:24 | Hlohovec
Dobry den.Chcem sa spytat akym cvicenim by som mohla vyformovat svoje hrube stehna,lytka a aj zadok.Velmi som pribrala do tychto partii a som zufala.Je vhodne byciklovanie alebo je lepsie sa zamerat na iny druh sportovej aktivity? Vdaka.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Na partie, ktoré spomínate, je veľa účinných cvikov. Dôležitejšie je správne technické vykonanie cviku a počet opakovaní ako konkrétny výber cviku. Nedá sa jednoznačne povedať toto je dobrý cvik a toto zlý, pokiaľ som vás nevidel cvičiť. Doma napríklad môžete cvičiť výpady, "žabacie" drepy, unožovanie a zanožovanie v stoji i v ľahu...Z kardio aktivít je najúčinnejší beh na dlhé trate. Vhodný je tiež stacionárny bicykel s ľahším odporom. Rozumná strava predstavuje asi 70% až 80% vášho úsilia.

Maja    18 September 2010 21:40 | Partizánske
Dobrý večer,práve som dočítala všetky Vaše odpovede /a zistila kde robím chyby/. Rada by som si kúpila stacionárny bicykel,ale v jednej odpovedi ste uviedol že nemá význam kúpiť lacnejší ako za 300 eur. Je ich ale veľmi veľa druhov. Mohol by ste prosím uviesť aspoň nejaké základné tech. parametre, ktoré by mal spĺňať kvalitný bicykel? Ďakujem veľmi pekne za odpoveď
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
"Domáci" stacionárny bicykel musí byť v prvom rade pohodlný. To znamená, treba si naň sadnúť, aby vám vyhovovala vzdialenosť držiakov od sedačky. To je veľmi dôležité. Sedačka by mala byť veľká, mäkká a pohodlná, lebo budete na nej možno hodinu sedieť v kuse. Toto sú dôležité aspekty z anatomického hľadiska. Tie technické ukazovatele na displeji sú menej dôležité. Ak vyskúšate viacero rotopedov, každý bude možno ukazovať inak. Ak budete stále na tom istom bicykli, naučíte sa mu "rozumieť". Odporúčam predajne siete FIT PLUS, kde je dobrý výber a kvalifikovaní odborníci, ktorí vám určite dobre poradia.

Martin    17 September 2010 19:27 | Nitra
Dobrý deň p Karabinoš práve som nabehol na vysokobielkovinovú stravu v objemovej fázi tréningu,moja strava napr dnes pozostávala s ráno 120g ryba v konzerve a dva sojové rožky, následne 150g kuracích pŕs dva kopčeky ryže,250g tvarohu celozrné pečivo,5 bielkov zelenina 2sojové rožky, a nakoniec Tvaroh 250 g. vážim 96 kg, myslíte si že je podiel bielkovín dostatočný, do toho beriem creatin a cvičím 4x do týždňa.Dokážem pri tejto alebo obdobnej strave naberať kvalitnú svalovú hmotu?Zámerne som ubral sacharidového príjmu chcel by som skvalitniť oblasť pása.ďakujem za vašu odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Je náročné, ba priam nemožné robiť objemový tréning a zároveň odbúravať tuk z oblasti pása. Na objemový tréning je bielkovín málo. Malo by ich byť aspoň 2,5 g na 1 kg telesnej hmotnosti. Z toho, čo ste napísali, to nie je ani 200 g. Navyše by ste mali zvýšiť podiel mäsa, tvaroh je vhodný najmä na večeru. Pre naberanie hmoty máte aj málo sacharidov. Skúste najskôr naberať hmotu a zároveň robte aeróbny tréning, aby ste nenaberali balast, hlavne nie v oblasti pása. Rysovací tréning by prišiel až následne na rad.

Zdenka Danková    14 September 2010 15:50 | Zlaté Moravce
Dobrý deň,mohla by som Vás poprosiť,pošlete mi e-mailom evidenčný list.Mám záujem o Vaše služby,vopred ďakujem.S pozdravom Zdenka
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Evidenčný list je aj na tejto stránke, ale môžem vám ho bez problémov poslať e-mailom, len mu musíte napísať na moju e-mailovú adresu info@karabinos.sk, nakoľko vaša e.mailová adresa sa mi v Knihe odkazov nezjavuje.

Ivona    13 September 2010 10:22 | Brodské
Dobrý deň,
chcela by som sa spýtať na Váš názor, čo sa týka užívania kreatínu u žien. Myslíte si, že je to vhodné pre ženu alebo nie?
Ďakujem za odpoveď.
S pozdravom
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Zo zdravotného hľadiska nevidím dôvod, prečo by malo užívanie kreatínu škodiť ženskému organizmu, ak by postupovala podľa návodu. Kreatín nie je liek, ale doplnok výživy. Na druhej strane nevidím dôvod, prečo by mala normálna žena kreatín užívať. Osobne to chápem len u súťažiacich kulturistiek, ktoré potrebujú zvyšovať silu a následne svalovú hmotu. Aj tie takéto veci konzultujú so svojimi trénermi. Kreatín monohydrát je dnes už prekonaný, preferujú sa kvalitnejšie prípravky, napr. Kreatin Etyl Ester, Kre Alkalyn...


1179
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Alfréd
Zajtra má meniny
Valéria
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
4 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang