Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 103
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Zdenka Danková    27 September 2010 14:44 | Zlaté Moravce
Dobrý deň,prosím Vás,pošlete mi evidenčný list.Ďakujem,s pozdravom Zdenka.Prajem pekný deň!
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Evidenčný list je na tejto stránke, môžete si ho stiahnuť (nejasné skratky si nevšímajte). Poslať vám ho môžem len na vašu e-mailovu adresu, ak mi ju pošlete. Prajem pekný večer!

lydka    23 September 2010 09:11 |
Dobry den,dakujem vam za odpoved a prosim vas mohli by ste mi to vsetko co pisete vypocitat? Co na to odo mna potrebujete? Okrem toho by som chcela objasnit niektore veci:
Stravovanie bez obmedzenia - tym som myslela ,ze nedrzim ziadne diety , delenu stravu ..atd.jem vsetko ale ziadne obrovske mnozstva a tiez sa nenapchavam cokoladou ,kolacmi a fast foodom.Ja mam skor pocit ze moj metabolizmus nepracuje tak ako by mal a potrebovala by som ho nejako nakopnut.Co sa tyka cvicenia tak 3x posilovanie + vzdy po nom 40 min. cardio a okrem toho este cardio 2x doma vzdy40 min. min. ,cize spolu 5x. Vopred dakujem .
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Na tejto stránke sa môžete dozvedieť, že vypracovávam individuálny tréningový a stravovací program na základe údajov uvedených v evidenčnom liste (tiež je na stránke). V rámci toho vám vypočítam jednotlivé ukazovatele. Rovnako aj cenník mojich služieb je na stránke. Pre viac informácií, resp. priamejší kontakt, mi napíšte na info@karabinos.sk .

lydka    22 September 2010 09:00 | Vieden
Dobry den,potrebujem schudnut asi 30 kg, ktore som v poslednych rokoch pribrala. Od 1.septembra som zacala cvicit v posilovni 3x do tyzdna a2x doma cardio trening(cvicebny plan mi vypracoval trener),stravujem sa normalne 3-4x denne zatial ziadne obmedzenia v strave.Problem je v tom, ze od zaciatku cvicenia
som nielenze nic neschudla, dokonca som 1kg pribrala.Mozete mi poradit kde robim chybu?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Vy sa stravujete len 3 - 4 -krát denne a to bez obmedzenia? To nemyslíte vážne!? Viete akú má hodnotu váš BMR = bazálny metabolizmus? Viete, na akej energetickej úrovni sa máte stravovať, aby ste dosiahli negatívnu energetickú bilanciu, ktorá je základným predpokladom chudnutia? Viete koľko energie (kcal, kJ) spálite za 6o minút posilňovacieho tréningu, resp. za 60 minút kardio tréningu? Ako viete, že vám stačí 2 - krát do týždňa kardio tréning? Všetko, čo som uviedol sa dá presne vypočítať. Potom nie je problém stanoviť si povedzme chudnutie 4 kg za jeden mesiac, čo znamená, že za 7 až 8 mesiacov budete mať o 30 kg menej.

Ivica    21 September 2010 19:11 |
Dobrý deň ja by som sa chcela spýtať tiež k bicyklu, že či je lepší stacionárny klasický alebo spinningový bicykel.Ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Podľa toho, čo chcete robiť, čo chcete dosiahnuť, aký máte vek, akú máte hmotnosť a fyzickú kondíciu. Ak ste vyšportovaná žena so súťažnými ambíciami, tak spinningový bicykel. Nezabúdajte, že na ňom viac stojíte ako sedíte. Ak ste žena priemerná alebo tak trochu aj "domáca pani" alebo "buchtička", prípadne šport nie je vašou srdcovou záležitosťou, tak jednoznačne stacionárny bicykel. Nazval by som to ako "chudnutie relatívne v pohode". Treba len vydržať dlho šliapať.

Silvia Vargova    21 September 2010 16:24 | Hlohovec
Dobry den.Chcem sa spytat akym cvicenim by som mohla vyformovat svoje hrube stehna,lytka a aj zadok.Velmi som pribrala do tychto partii a som zufala.Je vhodne byciklovanie alebo je lepsie sa zamerat na iny druh sportovej aktivity? Vdaka.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Na partie, ktoré spomínate, je veľa účinných cvikov. Dôležitejšie je správne technické vykonanie cviku a počet opakovaní ako konkrétny výber cviku. Nedá sa jednoznačne povedať toto je dobrý cvik a toto zlý, pokiaľ som vás nevidel cvičiť. Doma napríklad môžete cvičiť výpady, "žabacie" drepy, unožovanie a zanožovanie v stoji i v ľahu...Z kardio aktivít je najúčinnejší beh na dlhé trate. Vhodný je tiež stacionárny bicykel s ľahším odporom. Rozumná strava predstavuje asi 70% až 80% vášho úsilia.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang