Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 102
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


zdenka    25 October 2010 20:15 |
Dobry vecer,
ja by som potrebovala poradit ako cvicit ak chcem spevniet resp. pribrat hlavne na hornej casti tela. doteraz som cvicila 2x do tyzdna cviky po 8 opakovani v 3 seriach s najvacsou zatazou aku zvladnem lenze takto sa velmi rychlo unavym a nevladzem odcvicit cele telo.. nezda sa mi ze je to najlepsi sposob. mohli by ste mi prosim poradit? este dodam: mam 23 rokov, 165/52. dakujem pekne za vas cas
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Váš spôsob tréningu mi viac pripomína mužský tréning ako ženský. Celé telo by ste mali mať rozdelené do dvoch až troch tréningových dní a mali by ste zvýšiť počet opakovaní v priemere na dvanásť. Dôležité je však vedieť, čo tréningom sledujete, poznať váš cieľ. Podľa mňa by vám prospel individuálny tréningový program vypracovaný priamo na vás.

Kačena    25 October 2010 10:06 |
Dobrý deň. Mám sen a vraj každý si môže splniť svoje sny, tak sa o to pokúšam. Chcem vylepšiť svoje prsia. Po pôrode sú nielen malé, ale aj padnuté. Je to možné upraviť pomocou cvičenia? Nepríjemné pýtať sa na toto muža ... ale riskla som. Vopred ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Pravidelným cvičením môžete spevniť svalstvo, teda aj prsné svalstvo. Pevné prsné svaly sú predpokladom, aby sa vaše prsia dostali do správnej polohy. Cvičiť však musíte všetky svalové skupiny, aby ste dosiahli správne držanie tela. Prsia sú tvorené predovšetkým tukovým parenchýmom, cvičením ich teda nie je možné zväčšiť.

Ján    19 October 2010 21:07 |
Ospravedlňujem sa, vek mi akosi vypadol. Mám čerstých 20 rokov a ako píšete doplnok je iba doplnok preeto sa snažím zameriavať hlavne na stravu konkrétne najviac na tvaroh a mlieko. Mali ste na mysli napríklad takýto druh proteinov ?
http://www.bodyworld.sk/protein-zo-srvatkoveho-izolatu- aminostar-whey-protein-actions-85-2300-g-372 alebo
http://www.aminostar.com/sk/products_category.asp?n l_product_id=761
Platí pri cvičení a pri objemovej fáze čím viac tým lepšie? Kedže by sa určite dal skombinovať aj Night protein a za tým na noc tvaroh + mlieko. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Čím viac, tým lepšie, neplatí. Dôležité je ČO. Nemal som na mysli vyššie uvedené výrobky a myslím, že to vyplýva z mojej predchádzajúcej odpovede. Mám napríklad komplexný 4 - zložkový MUSCLE STACK od firmy ALL STARS. Je zložený zo štyroch špičkových produktov: Intensity, Amino tropin (BCAA), Triplex a Whey plex. Základné balenie stojí 156 Ź a je v ňom pekné tričko. Viem to poskladať mimo balíka v dvojnásobnom množstve v cene 264 Ź. Na obidve verzie vám môžem poskytnúť 20% zľavu. Odber osobne alebo poštou.

Ján    18 October 2010 21:26 |
Dobrý deň pán Karabinoš. Chcem sa spýtať aký protein by ste mi doporučili pre objemovú fázu tréningu. Meriam približne 190cm a vážim okolo 100kg. Cvičím už vyše roka a sú viditeľné aj jasné pokroky no chcel by som to ešte vylepšiť nejakým vhodným doplnkom. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Vaše parametre sú primerané, hoci mi chýba údaj o vašom veku. Dôležité však je ako vyzeráte. Pri uvedených parametroch môže byť niekto tučný, iný môže byť súťažný kulturista. Podľa toho sa vyberajú aj doplnky stravy. Ak ste sa rozhodli pre proteín v objemovej fáze, odporúčam vám srvátkový WHEY s obsahom najmenej 70% proteínu. V objemovej príprave si ho môžete zarábať aj v nízkotučnom mlieku. Pred spaním odporúčam NIGHT proteín z vyšším obsahom kazeínu alebo tvaroh. Medzi lepšie značky patria BSN, Scitec, All Stars, Weider...Treba si však uvedomiť, že žiadny doplnok výživy nemôže nahradiť kvalitnú prirodzenú stravu (mäso, vajíčka, tvaroh).

Barbora    14 October 2010 21:41 | Skalica
Dobry vecer,chcela by som sa spytat, ci dokazem schudnut a spevnit si telo cvikmi doma, mam 170 cm a 102 kg. Potrebujem sa hlavne zbavit ovisnuteho brucha a sirokych bokov s velkym zadkom. Dakujem za Vašu odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Áno. Zo začiatku áno, ale museli by ste presne vedieť čo a ako máte robiť. Nemôžete cvičiť hocičo čo niekde vidíte, prečítate alebo čo vám poradí kamarátka. Všetko má svoje pravidlá a systém. Okrem cvičenia musíte robiť aeróbne aktivity, no a samozrejme upraviť stravovacie návyky. Nezabúdajte, že každé chudnutie začína a končí v hlave. Psychika je nadradená všetkému.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
2 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang