Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 164
Návštev dnes: 128
Z knihy odkazov
Ján
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 49 rokov a už hodne r
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

| do súťaže Jarná premena 2019 sa môžete prihlásdiť už teraz | súťaž začína 1.3.2019 | slávnostné vyhlásenie výsledkov bude 16.6.2019 v Nitre

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Nataly    13 November 2010 21:08 | žarnovica
Dobrý večer pán Karabinoš!
Chcela by som sa Vás opýtať,ako mam začať chudnut,cvičiťa čo jesť pri chudnutí,lebo som vyskušala všetky diety od hladoviek cez 90 dnovu atd ale schudla sompar kil a nabrala spet
Cvičila sompravidelne, no posledný pol rok nema čas na cvičenie,pretože do rpáce chodim o 9 a to dochádzam 60 km a večer o 20 som doma a už unavená.
Od malička mam nadvahu,aj moja starka mala nadvahu a dokonca aj ked mala rakovinu,stale bola silná a neschudla ako iní ludia.
Ja mam pocit, že priberm i z vody.
Prosim Vs chcela b som schudnut apson 15 kil ale v práci nema ako jest 5-7 denne, pretože mam prácu kde stale musim byt za okienkom a vysluhovat ludi preto jem rano na obed a večer.Medzitým malokedy.
Dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Na váš problém sa nedá odpovedať v KNIHE ODKAZOV. Vy by ste si mali dať vypracovať individuálny tréningový a stravovací program a potom ho samozrejme aj dodržiavať. Neverím, že človek, ktorý pracuje za okienkom, nemôže zjesť počas práce jogurt, tyčinku alebo jablko. Z vody určite nikto nepriberá, to je len výhovorka, hoci genetické predispozície tiež zohrávajú dôležitú úlohu. Uvediem trochu morbídny príklad: V koncentračnom tábore sa nevyskytol prípad, že by bol niekto tučný po predkoch.

Katka    12 November 2010 08:19 | NMnV
Dobrý deň p. Karabinoš, veľmi by som chcela schudnúť na bruchu. Pred 2 rokmi mi zistili, že mám pri pupku pruh, ktorý sa nedá vyoperovať lebo je ešte malý. Brušáky nemôžem cvičiť lebo ma tam začne pichať a každým rokom na tom bruchu priberám. Sú na to voľaké cviky pri takýchto prípadoch? Mám 22 rokov, 168cm, 59kg a chcela by som schudnúť na pôvodných 55kg. Za odpoveď Ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ak nemôžete cvičiť brušné svalstvo, tak ho jednoducho cvičiť nebudete. Samotným cvičením brušných svalov sa objem brucha nezmenšuje, ale spevňuje sa svalstvo. Objem brucha musíte zmenšiť racionálnym stravovaním a tuk odbúrate aeróbnymi aktivitami (beh, bicykel, rýchla chôdza a pod.).

Zdenka    11 November 2010 10:33 | Zlaté Moravce
Dobrý deň!
Pán Karabinoš,chcela by som si dať vypracovať tréningový program na 3 mesiace(písomne).Evidenčný list som si stiahla,len ma zaujíma,ktoré údaje z časti "Antropometrické a iné" mám vyplniť,prípadne aký je postup.
Vopred ďakujem za odpoveď!
S pozdravom Zdenka
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ďakujem vám za prejavenú dôveru. V evidenčnom liste vyplňte tie údaje, ktoré viete (výška, váha, obvody)...Napíšte mi na info@karabinos.sk Ďakujem!

Martin    10 November 2010 22:48 | Banská Bystrica
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám na Vás takú intímnu otázku. Môže pravidelné bicyklovanie na stacionárnom bicykli alebo bicykli v teréne nejako negatívne ovplyvniť mužskú potenciu? Sedadlo bicykla totiž počas bicyklovania intenzívne tlačí na isté háklivé miesta, po hodinovom bicyklovaní cítim v oblasti strpnutie, svrbenie... Nie je vhodnejší v tomto prípade ako aeróbny tréning beh? Alebo sú moje obavy zbytočné. Ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Blahoželám k meninám, Martin! Najprirodzenejší pohyb pre človeka je beh. Ak ho máte rád a máte ho kde vykonávať, uprednostňujte ho. Na bicykli nemám takú skúsenosť, akú popisujete vy. Najazdil som na ňom množstvo hodín, no nemôžem potvrdiť, že by to malo mať negatívny vplyv na potenciu. Možno by bolo treba riešiť typ sedačky. Navrhujem konzultovať túto otázku priamo s cyklistami. Osobne mi nie je známe, že by medzi nimi bolo vyššie percento mužov ohrozených impotenciou ako je priemer populácie. Pravidelné športovanie pozitívne vplýva na sexualitu i potenciu.

Tatiana    10 November 2010 12:51 |
Dobrý deň pán Karabinoš chcem sa Vás spýtať ako mám cvičiť aby som pribrala najmä v nohách.Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Robte menší počet opakovaní (8 - 10) s ťažšími váhami. Na stehná cvičte drepy, tlaky na legpresse a výpady so záťažou.


1179
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Vlasta
Zajtra má meniny
Lívia
Kto je na stránke
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang