Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 168
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Lucia    22 November 2010 22:32 | Hlohovec
Pán Karabinoš,mám 33 rokov,som 16 mesiacov po pôrode a trápim sa svojou postavou.Po prvom dietati to išlo dolu oveľa lepšie,neviem či to bolo tým,že som dojčila 2 roky.Teraz som syna dojčila do takmer 13 mesiacov.Chcela by som sa spýtať,alebo skôr poprosiť o radu ako sa naštartovať,na cvičenie nie som lenivá,len moja zaneprázdnenosť ma k cvičeniu niekedy nepustí/končím štúdium/ a určite je to u mna podmienené aj zlou životosprávou,nie že by som sa stravovala nezdravo,ale väčšinou jem strašne málo,lebo nemám čas,alebo vôbec,ale zase na druhej stráne sa to vôbec nesnažím dohnať ani vo večerných hodinách.Niekedy mám pocit,že moje telo nepotrebuje jesť,no napriek tomu som stále na tom istom kde som bola-na bode mrazu.Teraz ma strašne chytila myšlienka,že chcem schudnúť a tvarovať postavu a preto chcem od Vás poradiť,ako na to.Som odhodlaná ísť do toho a urobiť pre to všetko,nemôžem sa zmestiť do nohavíc a na páse mám asi 8 centimetrov navyše,aby som ich zapla.Chcem sa spýtať,na to aby ste mi vypracovali plán stravovania a cvičebný plán je potrebné osobné tretnutie s Vami?V minulosti som bola väčšia,ale cieleným cvičením a delenou stravou sa mi podarilo schudnúť za necelé 4 týždne 12 kíl,ktoré som potom nenabrala,až teraz po druhom dieťati mám problém a nechcem sa utešovať tým,že po tridsiatke to už tak dolu nejde,hovorím si,že ked dokážu schudnúť aj ženy v 50-tke ja dokážem tiež.Dúfam,že som toho nenavalila na Vás mnoho,ale mám pocit,že za mňa písalo odhodlanie a už teraz Vám stááášne moc ďakujem za všetko,čo mi napíšete.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Milá Lucia! Váš problém naozaj presahuje rozsah KNIHY ODKAZOV. To isté, čo ste mi sem napísali, mi pošlite na moju e-mailovú adresu info@karabinos.sk. Podkladom k vypracovaniu individuálneho tréningového a stravovacieho programu je vyplnenie evidenčného listu alebo osobné stretnutie.

Lucky    22 November 2010 14:31 |
Chcela by som sa s vami stretnúť a snáď aj poradiť ako sa správne stravovať. Myslím, že teraz sa zle nestravujem, ale predsa by som si rada vypočula názor od odborníka, poprípade by ste mi mohli vypracovať nejaký stravovací plán. A ešte jedna otázočka. Koľko sérií cvikov mám robiť? Ďakujem za Vašu ochotu poradiť mi :-)))Hneď mám krajší deň
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Milá Lucia! Asi nie je problém sa so mnou stretnúť. A koľko sérií cvikov máte robiť? Neviem. Dôležité je, koľko cvikov robíte na jednotlivé svalové partie. Podľa toho sa dá stanoviť počet cvikov, sérií a opakovaní. Teším sa, že máte krásny deň!

Lucky    22 November 2010 13:40 |
Pán Karabinoš, ďakujem Vám za odpoveď. Máte pravdu, tuk sa pomaly ukladá a moje stehná vyzerajú opticky väčšie. Mám ešte jednu otázočku. Na lačno sa mi nedá šlapať na bicykli/o šiestej už oracujem/, pretože nemám doma stacionárny bicykel. Ale mám doma orbitrec, môžem ho nahradiť bicyklom?Bude to mať nejaký efekt?Ďakujem a prajem pekný deň
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Áno, môžete nahradiť stacionárny bicykel orbitrecom alebo behom. Všetky druhy aeróbnych aktivít môžete striedať. Ide o to, aby ste spálili tuky. Ja som kedysi behal, teraz skôr stacionárny bicykel /asi starnem/ alebo chôdza na bežiacom páse. Celé je to postavené na príjme a výdaji energie. V žiadnom prípade nie o hladovaní a "smiešnych" diétach.

Lucky    18 November 2010 12:52 | Bánovce nad Bebravou
Dobrý deň pán Karabinoš,
chcela by som sa opýtať, akým spôsom sa dá schudnúť z dolných partií tela /hlavne stehná/. Hrávala som hádzanú a ostalo mi svalstvo na nohách, ktoré sa mi nedarí spáliť. Mám aj upravený jedálniček, chodím 3krát týždenne do posilovne + aerobna aktivita/orbitrec alebo behanie/ a aj tak mi nohy nechudnú. Už neviem , na koho sa mám obrátiť, poradíte mi prosím????Ďakujem a prajem pekný deň
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
To, že máte svalnaté stehná, by som negatívne nehodnotil. Predpokladám, že sa vám po skončení aktívnej športovej činnosti ukladá na stehnách tuk, ktorý ich opticky zväčšuje. V posilňovni nerobte drepy ani legpress. Uprednostňujte predkopávanie a zakopávanie, addukciu a abdukciu, prípadne výpady (bez záťaže do maxima). ostatné sviky robte len z ľahkou záťažou s vysokým počtom opakovaní (20 - 25). Z aeróbnych aktivít uprednostňujte beh, prípadne stacionárny bicykel s ľahkou záťažou. Robte ho minimálne 40 minút v kuse a vždy na lačno (prípadne po posilňovacom tréningu). "Zábavné" formy ako sú aerobik a zumba nevedú k ničomu. Samozrejme, musíte sa racionálne stravovať a ak chcete znížiť hmotnosť, musíte mať negatívnu energetickú bilanciu.

alica    16 November 2010 15:52 | levice
Dobry den Juraj,
uz dlho sledujem vasu stranku. Mam 31,176/79.Nie som uplne laik vo svete fitness, zaklady mam, aj cvicenie, aj strava, len by sa mi zislo nakopnutie a rezim na zaciatok. chcem sa spytat, ci mi viete pripravit stavovaci a treningovy plan aj bez toho, aby sme sa osobne stretli. staci ked vyplnim evidencny list? momentalne zijem v UK a nechodim domov tak casto. A tiez, akym sposobom Vam mozem zaplatit:) dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Mám niekoľko klientov (klientiek) v zahraničí. Podkladom pre vypracovanie individuálneho tréningového a stravovacieho programu je vyplnenie evidenčného listu (nejasné skratky ignorujte). Viac informácii a spôsob platenia vám vysvetlím e - mailom (info@karabinos.sk).


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Vladimíra
Zajtra má meniny
Hedviga
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
6 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang