Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Lucky    22 November 2010 13:40 |
Pán Karabinoš, ďakujem Vám za odpoveď. Máte pravdu, tuk sa pomaly ukladá a moje stehná vyzerajú opticky väčšie. Mám ešte jednu otázočku. Na lačno sa mi nedá šlapať na bicykli/o šiestej už oracujem/, pretože nemám doma stacionárny bicykel. Ale mám doma orbitrec, môžem ho nahradiť bicyklom?Bude to mať nejaký efekt?Ďakujem a prajem pekný deň
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Áno, môžete nahradiť stacionárny bicykel orbitrecom alebo behom. Všetky druhy aeróbnych aktivít môžete striedať. Ide o to, aby ste spálili tuky. Ja som kedysi behal, teraz skôr stacionárny bicykel /asi starnem/ alebo chôdza na bežiacom páse. Celé je to postavené na príjme a výdaji energie. V žiadnom prípade nie o hladovaní a "smiešnych" diétach.

Lucky    18 November 2010 12:52 | Bánovce nad Bebravou
Dobrý deň pán Karabinoš,
chcela by som sa opýtať, akým spôsom sa dá schudnúť z dolných partií tela /hlavne stehná/. Hrávala som hádzanú a ostalo mi svalstvo na nohách, ktoré sa mi nedarí spáliť. Mám aj upravený jedálniček, chodím 3krát týždenne do posilovne + aerobna aktivita/orbitrec alebo behanie/ a aj tak mi nohy nechudnú. Už neviem , na koho sa mám obrátiť, poradíte mi prosím????Ďakujem a prajem pekný deň
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
To, že máte svalnaté stehná, by som negatívne nehodnotil. Predpokladám, že sa vám po skončení aktívnej športovej činnosti ukladá na stehnách tuk, ktorý ich opticky zväčšuje. V posilňovni nerobte drepy ani legpress. Uprednostňujte predkopávanie a zakopávanie, addukciu a abdukciu, prípadne výpady (bez záťaže do maxima). ostatné sviky robte len z ľahkou záťažou s vysokým počtom opakovaní (20 - 25). Z aeróbnych aktivít uprednostňujte beh, prípadne stacionárny bicykel s ľahkou záťažou. Robte ho minimálne 40 minút v kuse a vždy na lačno (prípadne po posilňovacom tréningu). "Zábavné" formy ako sú aerobik a zumba nevedú k ničomu. Samozrejme, musíte sa racionálne stravovať a ak chcete znížiť hmotnosť, musíte mať negatívnu energetickú bilanciu.

alica    16 November 2010 15:52 | levice
Dobry den Juraj,
uz dlho sledujem vasu stranku. Mam 31,176/79.Nie som uplne laik vo svete fitness, zaklady mam, aj cvicenie, aj strava, len by sa mi zislo nakopnutie a rezim na zaciatok. chcem sa spytat, ci mi viete pripravit stavovaci a treningovy plan aj bez toho, aby sme sa osobne stretli. staci ked vyplnim evidencny list? momentalne zijem v UK a nechodim domov tak casto. A tiez, akym sposobom Vam mozem zaplatit:) dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Mám niekoľko klientov (klientiek) v zahraničí. Podkladom pre vypracovanie individuálneho tréningového a stravovacieho programu je vyplnenie evidenčného listu (nejasné skratky ignorujte). Viac informácii a spôsob platenia vám vysvetlím e - mailom (info@karabinos.sk).

Nataly    13 November 2010 21:13 |
ešTE SOM ZABDULA DODAť MAM 25 ROKOV,82 KIL A 166 CM DAKUJEM..

Nataly    13 November 2010 21:08 | žarnovica
Dobrý večer pán Karabinoš!
Chcela by som sa Vás opýtať,ako mam začať chudnut,cvičiťa čo jesť pri chudnutí,lebo som vyskušala všetky diety od hladoviek cez 90 dnovu atd ale schudla sompar kil a nabrala spet
Cvičila sompravidelne, no posledný pol rok nema čas na cvičenie,pretože do rpáce chodim o 9 a to dochádzam 60 km a večer o 20 som doma a už unavená.
Od malička mam nadvahu,aj moja starka mala nadvahu a dokonca aj ked mala rakovinu,stale bola silná a neschudla ako iní ludia.
Ja mam pocit, že priberm i z vody.
Prosim Vs chcela b som schudnut apson 15 kil ale v práci nema ako jest 5-7 denne, pretože mam prácu kde stale musim byt za okienkom a vysluhovat ludi preto jem rano na obed a večer.Medzitým malokedy.
Dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Na váš problém sa nedá odpovedať v KNIHE ODKAZOV. Vy by ste si mali dať vypracovať individuálny tréningový a stravovací program a potom ho samozrejme aj dodržiavať. Neverím, že človek, ktorý pracuje za okienkom, nemôže zjesť počas práce jogurt, tyčinku alebo jablko. Z vody určite nikto nepriberá, to je len výhovorka, hoci genetické predispozície tiež zohrávajú dôležitú úlohu. Uvediem trochu morbídny príklad: V koncentračnom tábore sa nevyskytol prípad, že by bol niekto tučný po predkoch.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang