Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 130
Návštev dnes: 45
Z knihy odkazov
Alena
Dobrý deň, p. Karabinoš, 
kontakt na Vás
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


zdenka    03 December 2010 12:11 |
dobry den, poradili by ste mi prosim kolko opakovani v kolkych seriach mam cvicit ak chcem vyrysovat nozky? :) mam 23r, 165cm, 52kg.
dakujem pekne za vas cas
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Vo všeobecnosti 12 - 15 opakovaní Asi v 10 - 12 sériách všetkých cvikov, ktoré robíte. Teda je rozdiel, či robíte dva cviky alebo šesť cvikov. Sú však cviky, kde sa robí vyšší počet opakovaní, najčastejšie v tzv. zhadzovaných sériách. Dôležitá je správna technika vykonávania cvikov, a práve tu vidím veľké rezervy u cvičencov, ktorí cvičia bez trénera. Samozrejme, musíte tiež vedieť, ako sa máte správne stravovať.

amanda    02 December 2010 14:00 |
je vhodne cvicenie - skakanie na trampoline pri chudnuti a formovani postavy?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Určite áno, ale v každom prípade najúčinnejším na formovanie postavy je cvičenie so záťažou vo fitnescentre. Na chudnutie a odbúranie tuku sú to zase aeróbne aktivity (beh, bicykel, bežiaci pás, stacionárny bicykel...)

zdenka    30 November 2010 14:30 | Martin
Dobry den,pan Karabinos,zaujimal by ma Vas nazor na novu aerobnu aktivitu JUMPING.Docitala som sa,ze je mozne spalit za hodinu cvicenia az 1200kcal.V jednom prispevku som sa dokonca dozvedela,ze cvicenie je vhodne pre "tazsich" ludi,lebo nezatazuje klby.Nakolko sa snazim redukovat svoju vahu a aerobne cvicenie ma "dobija",chcela by som jumping vyskusat,ale nie som si ista,ci je pre mna celkom vhodne,pretoze moje kolena boli tiez v mladosti skusane hadzanou a uz to nieje take ako byvalo.Za Vas nazor dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Poznám JUMPING ako skoky z výšky na pružnom lane. Myslím si, že o tento druh aktivity nejde. Priznám sa, že už mám dosť tých všelijakých zábavných aktivít, ktoré sa všetky viac menej podobajú na spartakiádu, či už sa volajú JAMPING, ZUMBA, AEROBIC...1200 kcal (5024 kJ)nemôžete za hodinu cvičenia spáliť žiadnou fyzickou aktivitou. Niekto vás chce zase obalamutiť. Venujem sa chudnutiu a redukcii hmotnosti už niekoľko rokov profesionálne, všetky tzv. zábavné formy cvičenia sú len dobrým reklamným ťahom ako zlákať menej informovaných...

MONIKA    28 November 2010 17:32 | vychodne slovensko
DOBRY DEN, PAN KARABINOS.PAR DNI UZ UZIVAM LIPODEX, TAK SA VAS CHCEM OPYTAT, CI JE MOZNE POCAS UZIVANIA DAROVAT KRV, ALEBO POPRIPADE PO AKOM CASE OD UKONCENIA JE TO MOZNE?VOPRED VAM DAKUJEM ZA ODPOVED
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Podľa môjho názoru LIPODEX nemôže výraznejšie ovplyvniť krvný obraz a nevplýva negatívne na váš zdravotný stav. V každom prípade by som sa na vašom mieste poradil s lekárom.

Daniela    28 November 2010 08:25 | Banovce nad Bebr.
Dobrý deň, pán Karabinoš.Chcela by som Vás poprosiť o radu. Mám 54 rokov, 165 cm výšku a váhu 82 kg. Stravujem sa myslím celkom dobre: ráno vločky alebo biely jogurt s celozrnným chlebikom,obed šalát so zeleninou a kuracím mäsom, ovocie, večera znova šalát.No a na desiatu biely jogurt. Moja váha je akosi na bode mrazu. Stravujem sa takto l/2 roka. Pred 2 mesiacmi som začala cvičiť v posilňovni. Cítim sa lepšie, ale váha nie a nie ísť dolu. Ja viem, možno je to ešte krátka doba myslím cvičenie). Pijem asi 1,5 l tekutín denne. Ešte by som chcela podotknúť, že som bývala hádzanárka a moja postava nikdy nebola nejaká útla. Ale aj tak by som chcela pár kg zhodiť. Preto Vás prosím o radu, čo ešte by som mala urobiť, aby som vyzerala lepšie. V posilňovni väčšinou robím kardio...Ďakujem za radu a prajem Vám pekný deň.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Jednu takú bývalú hádzanárku vo vašom veku mám aj doma. Treba niečo zmeniť. Napríklad v strave sacharidové vlny. Otázkou je, či vo fitnescentre cvičíte správne? Drvivá väčšina ľudí totiž nevie cvičiť. Vôbec sa nezmieňujete o aeróbnom cvičení (beh, bicykel, rýchla chôdza), bez ktorého sa hmotnosť znížiť nedá. Základom je negatívna energetická bilancia.


1184
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Konštantín
Zajtra má meniny
Ľuboslava
Kto je na stránke
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang