Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 102
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Kajo    21 April 2015 17:28 | Handlová
Myslíte si že je vhodné aby som užíval Gainer ? mám 15 rokov,meriam 180 cm a mám 80 kg cvičím už 3 mesiace.V 100g dávke sa nachádza 10g bielkovin,2g creatin a 2g taurinu a potom tie ostatne latky.. Je to carbohydrat to neviem či je dobré alebo zlé.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ČO JE GAINER?
Gainer je podobne ako protein komplexný prípravok s obsahom bielkovín, sacharidov a tukov, lenže v inom pomere. Energia obsiahnutá v gaineroch pochádza z veľkej časti z kvalitných polysacharidov a maltodextrínov, ktorých je v gaineroch 60-70%. Bielkovín je 10 - 20 %. Ideálne je gainer užívať po posilňovacom tréningu. U subtílnych ektomorfných typov je možné gainer užívať aj ako posledné jedlo pred tréningom a tiež pred spaním. Mezomorfné typy by od takýchto dávok priberali tuk. Sem asi patríš aj ty, takže ti stačí jedna dávka po tréningu. Endomorfom gainer neodporúčam.

deni    17 April 2015 13:02 |
Dobrý deň,chcem sa opýtat´môže sa zvýšiť váha keď má človek svalovku ď&kujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SVALOVICA A HMOTNOSŤ
Prirodzená svalová bolesť (svalovica) je prejavom mikrozranení na svalových vláknach, ktoré vykonávali prácu, na ktorú nie sú adaptované. Svaly, v ktorých pociťujeme svalovicu, sú viac prekrvené a opticky akoby zväčšené. Výsledkom tohto fyziologického procesu je, že telo viaže viac tekutín. Z tohto dôvodu sa môže dočasne zvýšiť hmotnosť. Trvalé zvýšenie hmotnosti je však spôsobené spevnením (nárastom) svalstva, respektíve tuku.

kamila    16 April 2015 18:52 | Senica
Dobrý deň pán Karabinoš,

v posledných troch mesiacoch som pribrala 5 kg. V minulosti som svoje nadbytočné kilá úspešne riešila s kardio tréningom (beh,stacionárny bicykel). Vzhľadom na to, že mám momentálne bolesti v kolene počas behu alebo po bicyklovaní (poškodený meniskus) mi môj ortopéd neodporučil žiadne kardio, len silové cvičenia. Chcela som sa spýtať, či je možné schudnúť nadbytočné kilá, aj bez kardio tréningu. Za odpoveď Vám vopred ďakujem. Nech sa Vám darí.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CHUDNUTIE BEZ KARDIO TRÉNINGU
Áno, je možné schudnúť aj bez kardio tréningu. Čím máme pevnejšie svaly, tým spaľujeme viac energie v čase, kedy sa nehýbeme. Nie sú to síce vysoké hodnoty, ale sú permanentné. Základným predpokladom úspešného chudnutia je však negatívna energetická bilancia. To znamená, že ak budete mať vyšší energetiký výdaj ako príjem, budete chudnúť. Držím palce!

juraj    14 April 2015 22:13 | nitra
Dobry den pan Karabinos.V prvom rade Vam dakujem za tuto stranku a moznost ziskat radu priamo od cloveka ktory mi je vzorom.Mam 182 cm zacal som cvicit pred pol rokom ked vaha ukazovala 108 kg.cvicim sposobom 1 den prsia biceps kardio konkretne hiit 25 min a to tak ze minuta beh minuta chodza 2 den chrbat triceps kardio 3 den ramena nohy kardio brucho cvicim kazdy den.strava pozostava:ranajky corn flakes alebo jogurt tvaroh cottage sunka zelenina a vzdy protein plus bcaa desiata ovocie jeden kus napr banan alebo protein obed kuracie hovadzie ryza zemiaky vyvar ryba atd olovrant zelenina protein vecera kuracie zelenina protein.po pol roku mam problem a to ten ze vaha je 113 kg no cisla sa zmenily brucho minus 8cm ramena najskor minus 6 dnes plus 2 hrudnik plus 4 a biceps plus 6.ako je mozne ze vaha sa zvysila?vas nazor na trening a stravu?za kazdu radu vopred dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
NÁZOR NA TRÉNING A STRAVU
Juraj, nie je mi celkom jasné, čo je tvojim cieľom. Ak je prvoradé naberanie svalovej hmoty, je prirodzené, že priberieš aj nejaký tuk. Ak je cieľom redukcia telesného tuku, tvoje telesné miery by sa nemali zväčšovať, ale skôr naopak. Samozrejme, svalstvo by sa formovalo a vyzeralo by estetickejšie. Pokiaľ ide tréning a stravu, nevidím tam podstatné nedostatky, hoci by sa to dalo zostaviť aj inak. Chaoticky vyznievajú parametre, ktoré uvádzaš. Váha +5 kg, obvod pása -8 cm? Rameno -6cm, potom +2cm (čo myslíš pod pojmom "rameno"?). Hrudník +4cm, biceps +6cm??? Nelogické! Podľa mňa si sa dopustil chýb pri vážení i merani.

Magdalena    11 April 2015 11:54 | Malacky
ďakujem za odpoveď a povzbudenie,už nedojčím,len mám problém zvládnuť vlčí hlad ktorý asi zostal s predchádzajúceho dojčenia :-) pokúsim sa na začiatok systematicky a pravidelne jesť,problém je asi aj v tom že veľakrát sa nemám čas najesť a keď sa k jedlu dostanem tak zjem veľa naraz.dnes som si nachystala mini porcie na dosah ruky a nastavila "pripomienkovač" aby som si v pravidelných intervaloch niečo zjedla.dúfam že týmto prekonám aj extrémnu únavu a začnem cvičiť.mám 42 rokov v akej hodnote sa má pohybovať výška pulzu pri kardio?ešte raz ďakujem za všetko s pozdravom Magdalena
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ideálne 125 - 135 pulzov za minútu. Merajte si to na tepne na zápästí, prístroje nie sú vždy presné. Tempo by malo byť také, že sa dokážete ešte rozprávať, ale už nie spievať.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
2 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang