Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


marek    04 January 2011 15:16 | nitra
dobrý deň . mam jednu otázku je taketo cvicenie správe?:
1. 20 min bicykel
2.posilnovanie partii
3. bicykel 10 min na záver
Dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Pri každom cvičení je dôležité, čo tým sledujeme, čo chceme dosiahnuť, aký máme cieľ? Preto aj stavba hodiny ako ste uviedli nemusí byť zlá, pokiaľ vašim cieľom je je len udržanie svalovej hmoty a zlepšenie kondície. Ak však vašim cieľom je spevnenie, resp, rozvoj svalstva, mala by mať vaša tréningová jednotka skôr opačnú skladbu, teda 5 a ž 10 minút bicykla na úvod, potom posilňovanie a nakoniec aeróbna aktivita aspoň 30 minút. Ešte lepšie je robiť bicykel oddelene od posilňovania, ale radšej dlhšie, napríklad 40 minút.

Martin    27 December 2010 18:40 | Nitra
Dobrý deň p Karabinoš chcel by som sa spýtať na kedy je plánovaný štart jarnej premeny 2011 zvažujem účasť.Taktiež by som sa chcel zúčastniť na vašom semináre k tejto súťaži je už stanovený nejaký dátum?
Źelám vám príjemné prežitie vianočných sviatkov šťastný nový rok a veľa úspechov.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
JARNÁ PREMENA 2011 začne tak ako každý rok už na prelome januára a februára 2011. Podmienkou je totiž odfotiť sa s februárovým mesačníkom zaoberajúcim sa zdravým životným štýlom a fitness (Zdravie, Diéta, Muscle and Fitness, Svět kulturistiky a pod.). Môžete sa však fotiť aj s marcovým časopisom (na úvodnú fotografiu). Podmienky súťaže budú na tejto stránke. Seminár sa uskutoční v sobotu 12. februára o 12.h vo fitnescentre Millennium. Na požiadanie urobím semináre aj v iných mestách, nielen v Nitre.

amanda    25 December 2010 12:28 |
Dobry den,
snažim sa schudnuť, hlavne v problematickych partiach (od pasa dole), znižiť tuk v tele a vyformovať si atleticku postavu. Robim hlavne aerobne cvičenia ako behanie a doplnam to plavanim. Viete mi poradiť, kde robim chybu - nedari sa mi schudnuť a ani znižiť tuk v tele.... Dakujem a prajem pekny den.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Z toho, čo ste napísali, nedá sa usúdiť, kde robíte chybu. Plávanie vám veľmi v chudnutí nepomôže, behanie áno. Ide však aj o to, aké behanie. Viete napríklad akú mate mať pulzovú frekvenciu, aby ste útočili na telesný tuk? Nič nepíšete o cvičení vo fitnescentre. Netuším ako sa stravujete...Tých chýb môže byť veľa. Ak by som vás upozornil iba na jednu, musel by som si ju vymyslieť, no nemusela by byť chyba rozhodujúca.

Filip    24 December 2010 20:43 |
Dobrý deň pán Karabinoš. Chcem sa opýtať aký je vhodný protein do objemovej fázy tréningu. Mám 22 rokov, okolo 100kg a cvičím asi rok a pol, no ešte som nebral žiadny doplnok, tak by som chcel vyskúšať aké to má účinkya podobne. A tiež sa chcem spýtať, či je lepšie si dať na noc tvaroh + nočný protein alebo iba jedno z toho a na aké produkty by som sa mal pri objednávke zamerať. Či mám zainvestovať viac alebo radšej menej.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Neviem, akú máš výšku a preto nemám ani tušenia, či je 100 kg veľa alebo málo. Z tých dvoch údajov naozaj neviem ako vyzeráš. Podľa toho sa vyberajú aj doplnky výživy. Na noc určite stačí buď tvaroh alebo nočný kazeínový proteín. Zbytočné je brať obidve veci. V priebehu dňa je vhodnejší WHEY proteín s obsahom najmenej 70% proteínu. Ak máš súťažné ambície, tak investuj.

ivana    18 December 2010 14:50 |
dakujem za odpoved...pan Karabinoš ako som uviedla CVICIM PRAVIDELNE zumba aerobik i napriek tomu pomaly chudnem a vyskušala som jest aj 5 krát denne a chudnutie sa ešte viac spomalilo..ano je orvesnička ma 25 rokov ako ja...je štíhla vysoká, ja nižšia ale neposobim tučným dojmom skor mohutným široke ramena boky....no moja starka mala nadvahu velku a dokonca ked maala rakovinu!!! neschudla čo iný ako vidim shcudnu aj 20 kil...pijem pravidelne 2 l tekutin a viac....vdaka za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Zumba a aerobik nie sú najvhodnejšími fyzickými aktivitami na schudnutie. Aspoň nie pre každého. Seriózne chudnutie má svoje presné pravidlá a systém. Vy musíte vedieť ČO? AKO? KOĽKO? PREČO? máte robiť. Ak to robíte živelne a neviete napríklad aký máte príjem a výdaj energie za deň, robíte to zbytočne. Hladovať však nesmiete.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
2 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang