Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 148
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Ivona    30 January 2011 22:49 |
Dobry den.

Strucne o mne: mam 24r. / 163 cm / 60 kg / v praci sedim 8 hodin na zadku (kde sa to casom 3 rokov aj patricne ulozilo).
Planujem so sebou zacat nieco robit, ale potrebujem radu: vsetko sa mi ulozilo na bokoch stehnach a bruchu, pribrala som presne 10kg za 3 roky..chcela by som vykonavat aerobnu aktivitu (beh,chodza) docitala som sa ze je dolezite spalovat tuky v urcitej frekvenciu pulzu, cize som si kupila pulzometer. Chcem sa Vas opytat na frekvenciu a hlavne co si myslite o chudnuti touto formou, mam vykonavat popri aj nejake silove cviky, pripadne co..jedalnicek? staci mi vypustit iba nezdrave jedla alebo je na case sa zacat stravovat presne podla urcenych stravovacich planov. Dakujem za Vase odpovede.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ideálna pulzová frekvencia pre vás je 120 až 140 pulzov za minútu. Merače na prístrojoch nebývajú presné. Vonkajším príznakom je vždy potenie, ktoré nastáva asi po 15 až 20 minútach aktívneho aeróbneho pohybu. Odporúčam cvičiť aj v posilňovni, aby ste chudli z tuku, nie zo svalov. Jedzte zdravé potraviny, pričom dbajte na to, aby ste mali počas dňa vyšší energetický výdaj ako príjem.

Ivona    30 January 2011 22:48 |
Dobry den.

Strucne o mne: mam 24r. / 163 cm / 60 kg / v praci sedim 8 hodin na zadku (kde sa to casom 3 rokov aj patricne ulozilo).
Planujem so sebou zacat nieco robit, ale potrebujem radu: vsetko sa mi ulozilo na bokoch stehnach a bruchu, pribrala som presne 10kg za 3 roky..chcela by som vykonavat aerobnu aktivitu (beh,chodza) docitala som sa ze je dolezite spalovat tuky v urcitej frekvenciu pulzu, cize som si kupila pulzometer. Chcem sa Vas opytat na frekvenciu a hlavne co si myslite o chudnuti touto formou, mam vykonavat popri aj nejake silove cviky, pripadne co..jedalnicek? staci mi vypustit iba nezdrave jedla alebo je na case sa zacat stravovat presne podla urcenych stravovacich planov. Dakujem za Vase odpovede.

SISA    30 January 2011 13:43 | NOVE ZAMKY
DOBRY DEN!stravujem sa zdravo ale chcela by som schudnut aspon 10kg.kolko krat do tyzdna mam cvicit aby som schudla ? mam vyradit aj chlieb? potrebovala by som schudnut na bruchu,zadku,.ake cviky su vhodne na silne ruky,resp.paze? dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Mali by ste cvičiť asi trikrát do týždňa v posilňovni a okrem toho aspoň 5 - krát do týždňa robiť aeróbny tréning (kardio). Na triceps cvičte tlaky na úzko, francúzsky tlak, stláčanie kladky v stoji. Na biceps zdvihy s jednoručkami v stoji a izolovaný zdvih v sede. Ak ste doteraz nevylúčili zo stravy chlieb, určite sa nestravujete zdravo.

simona    29 January 2011 20:36 | komarno
dobry den! za posledny rok som nabrala par kg,zacala som s dietou od noveho roka nejem sladkosti ,vyprazane jedla, ani slane.rano si dam jogurt a banan obed chlebik so salamoma paprikou vecer dusenu zeleninku druhu veceru jem jogurt pijem 2 kavy ale so susenym mliekom je vhodne?sem tam pijema aj 100%dzus cvicim 3x do tyzdna 10 minut cinkami 30minut na stacionarnom bicykli robim to spravne?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Nie, nerobíte to správne. Kto vám to poradil a kde ste na to prišli? Preboha, čo už len môžete odcvičiť za 10 minút s činkami. Maximálne jednu svalovú partiu, ale máte ich šesť plus brušné svalstvo. 30 minút na stacionárnom bicykli môže stačiť, pokiaľ nechcete znížiť svoju hmotnosť. Inak je to žalostne málo. Strava je relatívne dobrá, ale obedovať chlebík so salámou? To nemyslíte vážne! Takže trochu porozmýšľať a môže to byť v "pohode".

Barbora    29 January 2011 16:08 |
Dobry den,

chcela by som sa opytat ci je cvicenie na veslovacom trenazeri dobry typ aerobneho cvicenia. Ako by mal vyzerat trening na takomto pristroji (cas, intenzita, kolkokrat za tyzden) ak je cielom redukcia hmotnosti? Mam 25r, 170cm, 60kg. Vopred dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Každá aeróbna aktivita je dobrá vtedy, ak sa robí určitý čas (spravidla 40 až 60 minú),s lačným žalúdkom, dodrží sa pri nej pulzová frekvencia (vo vašom prípade 126 - 136 pulzov za minútu) a budete sa pri nej potiť. Za najúčinnejšie na redukciu tuku považujem beh, stacionárny bicykel, rýchlu chôdzu na páse...Podľa vašich telesných parametrov je otázne, či má tento druh tréningu pre vás až taký veľký význam...Vy v podstate nepotrebujete výraznejšie schudnúť, skôr spevniť svaly. Vám stačí aeróbny tréning robiť 3 - krát do týždňa v trvaní 20 až 30 minút.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Vladimíra
Zajtra má meniny
Hedviga
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
1 Hosť
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang