Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 102
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


SISA    30 January 2011 13:43 | NOVE ZAMKY
DOBRY DEN!stravujem sa zdravo ale chcela by som schudnut aspon 10kg.kolko krat do tyzdna mam cvicit aby som schudla ? mam vyradit aj chlieb? potrebovala by som schudnut na bruchu,zadku,.ake cviky su vhodne na silne ruky,resp.paze? dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Mali by ste cvičiť asi trikrát do týždňa v posilňovni a okrem toho aspoň 5 - krát do týždňa robiť aeróbny tréning (kardio). Na triceps cvičte tlaky na úzko, francúzsky tlak, stláčanie kladky v stoji. Na biceps zdvihy s jednoručkami v stoji a izolovaný zdvih v sede. Ak ste doteraz nevylúčili zo stravy chlieb, určite sa nestravujete zdravo.

simona    29 January 2011 20:36 | komarno
dobry den! za posledny rok som nabrala par kg,zacala som s dietou od noveho roka nejem sladkosti ,vyprazane jedla, ani slane.rano si dam jogurt a banan obed chlebik so salamoma paprikou vecer dusenu zeleninku druhu veceru jem jogurt pijem 2 kavy ale so susenym mliekom je vhodne?sem tam pijema aj 100%dzus cvicim 3x do tyzdna 10 minut cinkami 30minut na stacionarnom bicykli robim to spravne?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Nie, nerobíte to správne. Kto vám to poradil a kde ste na to prišli? Preboha, čo už len môžete odcvičiť za 10 minút s činkami. Maximálne jednu svalovú partiu, ale máte ich šesť plus brušné svalstvo. 30 minút na stacionárnom bicykli môže stačiť, pokiaľ nechcete znížiť svoju hmotnosť. Inak je to žalostne málo. Strava je relatívne dobrá, ale obedovať chlebík so salámou? To nemyslíte vážne! Takže trochu porozmýšľať a môže to byť v "pohode".

Barbora    29 January 2011 16:08 |
Dobry den,

chcela by som sa opytat ci je cvicenie na veslovacom trenazeri dobry typ aerobneho cvicenia. Ako by mal vyzerat trening na takomto pristroji (cas, intenzita, kolkokrat za tyzden) ak je cielom redukcia hmotnosti? Mam 25r, 170cm, 60kg. Vopred dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Každá aeróbna aktivita je dobrá vtedy, ak sa robí určitý čas (spravidla 40 až 60 minú),s lačným žalúdkom, dodrží sa pri nej pulzová frekvencia (vo vašom prípade 126 - 136 pulzov za minútu) a budete sa pri nej potiť. Za najúčinnejšie na redukciu tuku považujem beh, stacionárny bicykel, rýchlu chôdzu na páse...Podľa vašich telesných parametrov je otázne, či má tento druh tréningu pre vás až taký veľký význam...Vy v podstate nepotrebujete výraznejšie schudnúť, skôr spevniť svaly. Vám stačí aeróbny tréning robiť 3 - krát do týždňa v trvaní 20 až 30 minút.

Rea    28 January 2011 19:13 | Nitra
Dobrý deň, pán Karabinoš.Mám 42r.,160cm,62kg.Za poslednych 5 rokov som pribrala 7kg,veľmi ma to trápi, lebo to nevyzerá dobre.Začala som cvičiť na stacion. bicykli,zatiaľ 20 min. denne, viac nevladzem,ale zapotim sa, snažím sa menej jesť, ale s tým je to najhoršie, mám veľkú chuť na jedlo, a hlavne večer pri telke.Nemám rada posilňovne, pripadá mi to ako veľké trápenie.Bola som asi 2 krát v pekarni cvičiť, nebaví ma to. Rada tancujem ZUMBU, AEROBIC ale ako ste už písali s tým sa nedá chudnúť, čo som veľmi prekvapená, to som nevedela.Behať nemôžem, mám artrózu.To priberanie asi súvisí aj so štyridsiatkou...Poradte mi niečo, ako na to...Rea
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Nie je celkom pravda, že so zumbou, či aerobikom sa nedá niečo zhodiť. Ak to precvičuje žena vo vašom veku a približne vo vašej hmotnosti, tak možno áno. Dôležité je, či stačíte s dychom a kondíciou. Dvadsať minú na bicykli je na chudnutie málo. Seriózne chudnutie nie je o tom, že budete menej jesť, dôležité je vedieť ako jesť a čo jesť. Ide o stravovací systém, nie o hladovanie. Ak nemáte rada posilňovne, znamená to, že vám to nikto poriadne nevysvetlil. Nemôže vás to baviť, keď tomu nerozumiete. Posilňovanie je nádherná hra s vlastným telom, uvedomovaním si svalstva vlastného tela a neopakovateľných príjemných pocitoch...Inak, 70 - 80 % ľudí vo všetkých fitnescentrách na svete nevie cvičiť...

Hana    28 January 2011 14:15 | Hlohovec
Odporucali by ste mi cvict na rotopede ked mam problem so zvysenou frekvenciou pulzu a taktiez problem s vysokym krvnym tlakom.Aka tepova frekvencia je pre mna vhodna pri cviceni na rotopede resp.aku nemozem prekrocit?Mam 61 rokov.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ideálna pulzová frekvencia pre vás je 95 až 111 pulzov za minútu. V prípade, že by vám to robilo problémy, môžete ísť aj pod hranicu 95. Hornú hranicu neprekračujte. Rotoped vám jednoznačne odporúčam. Navštevujte preventívne lekárske kontroly.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
2 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang