Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 148
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Hana    11 February 2011 14:23 | hurbanovo
Dobry den pan Karabinos je mi luto,ze nie som z Nitry aby ste mi poradil osobne, musela by som sa s Vami stretnut co je u mna kvoli praci problem ale mozno by ste mi mohol odporucit trenera z Novych Zamkov alebo Komarna.Je az neuveritelne to ako dokazali upravit postavu vasi zverenci za 3 mesiace je to velmi motivujuce.My ktory nie sme z Nitry mozeme iba ticho zavidiet,ze maju takeho odbornika na cvicenie ako ste vy.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ďakujem za slová uznania, pani Hanka! Myslím si však, že keby ste veľmi chceli, ľahko sa so mnou skontaktujete. V sobotu som robil seminár. Prišli naň ľudia z Bratislavy, Lučenca i Košíc (aj okresu Nové Zámky). Dnes som mal dvojhodinový tréning s paňou z Bratislavy, zajtra príde pani z Bojníc...Asi 20 % mojich klientov nie je z Nitry a okolia. Vypracovávam tréningové a stravovacie programy aj "na diaľku", prostredníctvom e-mailu. Myslím si, že prísť ku mne na jeden až dva tréningy, aby som vás naučil správne cvičiť, by nemal byť problém. Keď pochopíte význam a zmysel cvičenia, nemusí pri vás stáť žiadny tréner. A dá sa so mnou stretnúť aj počas víkendov...

marina    10 February 2011 20:06 | presovsky kraj
DOBRý VEčER PAN KARABINOš.RADA BY SOM VEDELA, čO SI MYSLíTE O KETONOVEJ DIETE A čI NIEJE ZDRAVIU šKODLIVá?ZA ODPOVED VOPRED DAKUJEM
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ketogénna (Atkinsonova), tiež nízkosacharidová alebo vysokoproteínová diéta je založená na vysokom príjme bielkovín a nízkom príjme sacharidov (max 40 % z energie alebo len 100 g sacharidov, čo predstavuje asi 400 kcal). Tuky ,ktoré sa vyskytujú prakticky vo všetkých bielkovinových jedlách, sa pi nej menia na ketónové látky, ktoré tlmia odbúravanie bielkovín, čím ochraňujú svalovú hmotu pri obmedzenom energetickom príjme. Ketónové látky tiež obmedzujú chuť do jedla. Extrémne nízkosacharidové diéty výraznejšie odbúravajú tuk, než diéty založené na obmedzení príjmu tukov. Tento druh diéty využívajú v konečnej fáze prípravy napr. kulturisti. Jej význam totiž úzko súvisí s tvrdým cvičením v posilňovni. Pre bežného smrteľníka je zbytočne náročná a často neprináša požadovaný efekt. Dôležitejšie sú stravovacie návyky, nie diéty.

Hana    10 February 2011 13:14 | hurbanovo
Dobry den chcela by som sa Vas spytat ako mam spravne cvicit,mam 42rokov 165cm za 2mesiace sa mi podarilo schudnut4kg takze vahu mam 58kg.Doteraz som cvicila 5xza tyzden 40min. na stepperi a potom posilnovanie na stroji vsetky partie,no nie som spokojna s pasom a bruchom rozmyslam nad kupou rotanu. V knihe odkazov som sa ale docitala,ze staci pred posilnovanim 10min napr. na steperi ako dlho treba teda posilnovat ak chcem spevnit a aj trochu vybudovat svalstvo a co ten rotan na pas?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Môžem odpovedať len vo všeobecnosti. Posilňovať by ste mali 3-krát do týždňa (asi 45 až 60 minút), dôležité je však správne technické vykonávanie cvikov, dýchanie a prestávky. To asi 80 % ľudí vo fitnescentrách nevie. Na rozcvičenie stačí 5 až 10 minút (môže to byť aj stepper), ale tuky sa odbúravajú dlhotrvajúcou aeróbnou aktivitou (40 až 60 minút), ktorá nasleduje po posilňovacom tréningu, alebo je od neho úplne oddelená (napr. ráno na lačno). Rotan (tiež rotana, rotátor)je jeden z prostriedkov, na ktorom sa dá robiť jeden cvik na posilnenie šikmých brušných svalov a zoštíhlenie pása. Ale cvikov s podobným účinkom je oveľa viac. Žiadny stroj (tobôž nejaký "bakelitový")a žiadny cvik nie je všemohúci, pokiaľ ho nebudete správne vykonávať. Na Slovensku je len málo trénerov, ktorý cvičeniu naozaj rozumejú, a tí sa všetci osobne poznajú.

Monika    08 February 2011 10:55 | Sečovce
Dobry den.Pan Karabinos je možne aby ste mi mohli pomoct takto na dialku som z maleho mesta a rada by som využila vaše radi v stravovaní a cvičení.Mame 44 rokov.Začali sme s manželom cvičiť v posilnovni.Už sme navštevovali fitnesscentrum v aj davnejšie a s prestavkami ale nikdy to neprinieslo vačšie výsledky.Teraz ked už aj vek je vyžší sa nam zda dosiahnutie vysledkov, ako vidime u vašich zverencov, ktory urobili na sebe neskutočne premeny,dosť ťažke.Ja by som potrebovala zhodit aspon 7-8 kg a manžel nabrat svalovu hmotu.Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ďakujem vám za uznanie mojej práce a ocenenie výsledkov mojich zverencov. Totiž, vo všeobecnosti platí: Nie je "cvičiť" ako CVIČIŤ! Podľa môjho odhadu (a nielen môjho) 70 - 80 % ľudí vo všetkých fitnescentrách na svete nevie správne cvičiť. Bez trénera sa to jednoducho nedá nacvičiť a pochopiť, naviac, keď dnes môže byť trénerom prakticky každý po akomkoľvek pofidérnom kurze. Som ochotný vypracovať vám obidvom tréningový a stravovací program. Napíšte mi, prosím, na moju e-mailovú adresu: info@karabinos.sk

RNDr.Ingrid Ševčíkov    07 February 2011 08:00 | Kálnica pri Novom Meste nad Váhom
Som pol roka po TEP bedra,nutne musim posilnit abduktory,adduktory a dalsie. Poradite mi vhodne cviky na tieto partie? Vopred dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
V domácich podmienkach výpady do strán s výdržou (10 s), žabacie drepy so záťažou v rukách pred telom, v ľahu na boku unožovanie (dvíhanie nohy). Vo fitnescentre unožovanie každou nohou na obidve strany v stoji na stroji GLUTEUS, v sede addukcia (znožovanie) a abdukcia (roznožovanie)...


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Vladimíra
Zajtra má meniny
Hedviga
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
2 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang