Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Dana    24 March 2011 11:37 |
Pekný deň,
takže taký príklad: prvý deň 6:30 pol.mlieko 60 g ovsených vločiek,8:15 40 min bežiaci pás 1:10 min. posilň.,10:30 nízk. jogurt, 13:00 ryba na vode,60 g hnedá ryža zelenina,15:00 musli tyč.,17:00 celozr.pečivo 60 g cottage chees,paradajka,19:00 jablko. Druhý deň 7:00 mlieko ovsené vločky, 9:30 jablko, 12:00 kur. prsia 100 g so zeleninou, 15:00 fit tyč., 17:00 celozr.pečivo zelenina,18:30 bicykel 40 min.,19:30 jogurt s banánom.
Nie som veľkým milovníkom mäsa ako vidíte.Viem že posledné dve jedlá by mali byť bielkovinové.Nedarí sa mi to. Milujem cottage chees, celozr. pečivo,ovocie, zeleninu,tuniaka vo vl. šťave,sušené ovocie,ryžu,cestoviny. Pán Karabinoš, čo by ste mi odporučil zmeniť?Je to veľmi zlé:)? Večer sa mi dostavuje neskutočná chuť na sladké a vtedy siaham po sušenom ovoc. s jedným pásikom 80% čokolády. Ďakujem za radu.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
No, veľmi zlé to nie je. Ale keby ste si prečítali predchádzajúce odpovede, už dávno viete, že najskôr robíme posilňovací tréning a až po ňom aeróbny, prípadne úplne oddelene od seba. Pokiaľ ide o stravu, ak už "nemusíte" mäso, nahraďte ho tvarohom, vaječnými bielkami, proteínovým nápojom. Napríklad kazeínový proteín ako posledné jedlo dňa je ideálny, a potlačí vám aj chuť na sladkosti. Ak už sladkostiam nemôžete odolať, uprednostňujte ovocie.

Katka    23 March 2011 10:10 | BA
Dobry den pan Karabinoš,

rada by som sa spýtala v mene môjho priateľa, ake cviky su vhodne na vyrysovanie brucha, respektive na zbavenie sa podkozneho tuku na bruchu a bokoch? Ma 29 rokov, 180 cm a vahu 85 kg, celkovo je pomerne vyrysovany, avsak tuku na bruchu sa nie a nie zbavit. V strave prevazuju bielkoviny: na ranajky ovsena kasa, desiata celozrnne pecivo so sunkou a cerstvou zeleninou, pred treningom proteinovy kokteil, obed: kuracie prsia so zeleninou, olovrant nizkotucny tvaroh, vecera: kuracie alebo hovadzie maso+zelenina, vecerny protein. Trening 4-5x do tyzdna a k tomu cardio HIIT 2-3x tyzdenne.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Všetky cviky, ktoré poznáme, slúžia nielen k posilneniu brušného svalstva, ale tiež k ich vyrysovaniu. Na spodné brucho sú to viky, pri ktorých dvíhame nohy, na hornú časť cviky, pri ktorých predkláňame trup (napr. sedy - ľahy) a na šikmé brušné svaly rôzne úklony alebo vytáčanie. Dôležitá je správna technika vykonávania cvikov. Treba si uvedomiť, že z brušnej partie a sedacieho svalstva sa tuk odbúrava až nakoniec, lebo tam ho je obyčajne najviac. Dôležitú úlohu zohráva tiež aeróbny tréning.

brumka    22 March 2011 10:18 | Kosice
Dobry den.
Mam 27 rokov, vysku 171 cm, vahu 60 kg. Mam sedave zamestnanie, ale snazim sa hybat - celkovo ale dost nesystematicky: bodywork, zumba, obcas beh a plavanie. Nemam fixny rezim, striedam cvicenia, ale snazim sa dodrziavat intenzitu 3-4 krat do tyzdna. V pripade stravy sa snazim sacharidy (chlieb, ovocie) konzumovat doobeda, na obed maso+zelenina, poobede uz len bielkoviny a zelenina. Stava sa ale, ze obcas zhresim. Chcela by som sa poradit ohladom vhodneho pohybu, ked chcem znizit objem najma na bokoch, zadku a stehnach.
Dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Každé cvičenie potrebuje systém. To znamená, že by ste mali presne vedieť, čo a ako ktorou pohybovou aktivitou riešite. Okrem toho je dôležité vykonávať ju správne, napr. technicky, dýchaním a tempom. Inak je to len živelná snaha po niečom imaginárnom. Zdá sa, že stravujete celkom dobre. Na vyformovanie svalstva v spomenutých oblastiach musíte cvičiť vo fitnescentre. Aspoň zo začiatku to nerobte bez osobného dohľadu skúseného trénera. Nejde totiž o čas, ktorý venujete cvičeniu, ale o výsledný efekt.

Alex    21 March 2011 15:50 | BA
Dobry den,
chcela by som sa spytat, aka je metodika treningu mladeze (myslim tym cvicenie teenagerov vo veku 12-17 rokov vo fitku)? Pripadne, ci by ste mi vedeli poradit nejaku literaturu, kde by som sa mohla dozvediet podrobnosti. Vopred dakujem za informacie :)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Teórii tréningu mládeže sa venujú len školiace pracoviská trénerov (napr. Mgr. Pavol Ferenc, PhD. fa INFORMS). Pokiaľ viem, špeciálna literatúra k tejto problematike nejestvuje. Osobne by som vám vedel vypracovať individuálny tréningový a stravovací program. V každom prípade odporúčam cvičiť pod dohľadom skúseného trénera.

Ivana    21 March 2011 07:41 | Martin
Dobry den!
Chcela by som Vás poprosit o odpoved na otazku... ked v den po posilovacom treningu idem este 40min aerobnu aktivitu,(stac. bike, beziaci pas a pod.) mozem si to zarat do tyzdenneho suctu aerobneho treningu, ci to brat ako sucast posilovacieho?...
Dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Aeróbny tréning môžete zarátať len do aeróbnych (kardio) aktivít. Posilňovací tréning s tým nemá nič spoločné.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang