Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Michal    29 March 2011 18:58 |
Dobry deň Pan Karabinoš, chcem trocha rozhybat metabolizmus je vhodna trojdnova detoxikacna dieta? ak hej tak po jej skonceni ake jedla by som si mal dat aby nenastal jojo efekt dakujem za odpoved dovidenia
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
DETOXIKAČNÁ DIÉTA
Pán Michal! Ten, kto vám poradil trojdňovú detoxikačnú diétu, mal by vám tiež poradiť, čo máte jesť na 4. deň. Túto otázku ste mali adresovať snáď niekomu inému. Človeku, ktorý nedokáže dodržiavať stravovacie návyky dlhodobo, nepomôže ani desať "detoxikačných" diét. Za rozumné riešenie považujem jeden očistný deň raz za jeden až dva týždne. V tento deň by sme nemali jesť tuhú potravu, snáď len s výnimkou citrusového ovocia a ananásu v malom množstve, ale mali by sme prijímať len tekutiny. Napríklad čistú vodu a ovocné šťavy dopoludnia, čistú vodu a zeleninové šťavy popoludní. "Jojo efekt" nastane vždy vtedy, keď robíme hlúposti. Trojdňovú detoxikačnú diétu radím do tejto kategórie...Tri dni v živote neznamenajú totiž vôbec nič!

dana    29 March 2011 16:35 |
Pekný deň,ďakujem za odpoveď. Je mi známe, že kardio by sa malo robiť po posilňovacom cvičení, ale čiste u praktického hľadiska som to takto robila. Lebo potom utekám do práce a kým to prehriatie a červeň zmizne,no nič moc. Nebrala som to ako veľký prehrešok, ale asi som sa mýlila. Dám si poradiť .Prehodnotím si čas.Ide o to, že mi nezostane sila na posiľňovanie?Alebo ide aj o spalovanie? A ešte jedna otázka. Odporúčal ste mi na večer Kazein protein, pokiaľ ho nemám môžem si jedlo o 19 h. dať 2,5 dcl nízkotučného mlieka s rozmixovaným nejakým ovocím?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AERÓBNY TRÉNING NALAČNO, VEČER KAZEÍN
Ak už nemôžete oddeliť posilňovací tréning od aeróbneho, tak zásadne robte aeróbny po posilňovacom, nie naopak. Posilňovanie je anaeróbna aktivita, pri ktorej ako zdroj energie slúžia cukry, ktoré sú pohotovejším zdrojom energie ako tuky. Na tuky siahame len pri aeróbnom cvičení.Ak vám odporúčam večer kazeínový proteín, neznamená to, že nič iné neprichádza do úvahy. Ak neriešite svoju hmotnosť, môžete piť aj mliečny kokteil s ovocím (množstvo zbytočných cukrov: laktóza, glukóza, fruktóza). Vhodnejší je tvaroh, napr. Cottage cheese, vaječné bielky, rybie filé, tuniak vo vlastnej šťave, zeleninový šalát...Pozrite si moju odpoveď v aktuálnom čísle Báječnej ženy.

laura    25 March 2011 18:50 | Trencin
Dobry den pan Karabinos, poprosila by som Vas o par malych ale dobrych rad.Zacala som chudnut,nakolko moja telesna schranka vyzera hrozne...Mam 32 rokov,vaha 72kg,vyska 162cm.Myslim si,ze sa stravujem dost dobre,viac menej oddelena strava.Napr.dnes.Ranajky-finsky chlieb,minimum masla,platok syra,vela zeleniny-rajcina,paprika.Desiata-nizkotucny biely jogurt.Obed-Salat s kuracim masom,olivovy olej,balzamiko ocot,olovrant-nejaka zeleninka,vecera nizkotucny jogurt,alebo len caje.Pocas dna vypijem skoro 4 litre tekutin,cista voda,al.zihlavovy,matovy caj,bez cukru.Denne 2 kavy s polovickou lyzicky cukru,malo mlieka,nizkotucne.Nefajcim,nepijem.Sladkosti velmi malo,ked uz musim tak zelatinove cukriky.Horalku som nemala ani nepamatam!Chcem fakt schudnut,myslim to vazne!Cvicim doma,take babske cviky ako ,,sklapacky,, vyskoky,na mieste,vytahovanie noh dopredu,dozadu,na zadok,stehna.Okrem ineho denne sliapem aj do stacionarneho bicykla,presne hodinu(doobeda),(chcem si pridat este 1 hodinu vecer).A tu je moj problem-podla vzorca na internete som si vyratala tepovu frekvenciu na chudnutie,ktora vychadza 131,6.Kedze este nemam zakupene sportove hodinky,odmerala som si po cviceni tlak,tlakomer ukazuje aj pulzy.Tlak 131-83,pulzy 97.Fakt som sa snazila,mala som najtazsiu zataz na st.bicykli,spotila som sa ako mys a tak malo pulzov?Co robim nespravne?Ako sa dostat do spravnych ,,obratok,,?Este 3 otazocky,ak sa nenahnevate-1.pocas sliapania do pedalov na st.bicykli vypijem aj liter vody.Dost sa potim,tak ma aj smadi,je to spravne pit pocas cvicenia? 2.Kedy je najlepsie cvicit? Myslim tym odstup medzi jedlami...niekde pisu,nalacno,inde zas 2 hodiny po jedle...co je fakt spravne?3.Po cviceni som tak unavena,ze dnes by som bola schopna taka mokra lahnut na postel a zaspat,cim to je? :-( Prepacte prosim rozsiahly prispevok,velmi pekne dakujem za odpoved,prajem Vam vela dalsich sportovych uspechov a uspesnych zverencov.Ked kukam na Vase fotky pred a po,klobuk dolu.Ste mi prikladom-vzorom ,ze ked sa chce,tak sa da!I ked zaciatky su velmi tazke...Mojim cielom je zhodit tak 15-max 20 kg.Este raz Dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Nuž, má to rozsah skoro ako písomná maturitná skúška zo slovenského jazyka. Možno by ste mali znížiť záťaž a zrýchliť tempo, aby ste dosiahli pulz aspoň 120 - 130. Alebo máte nepresný pulzometer. Dôležité je, že sa potíte. Pite. koľko vám chutí, aj navyše. Bez vody to jednoducho nejde. Aeróbny tréning je najlepšie robiť nalačno, napr. ráno alebo najskôr 3 hod. po ľahkom jedle. Posilňovací tréning môžete robiť asi 1,5 až 2 hod. po ľahkom jedle. Ak máte pocit, že ste neprirodzene unavená, poraďte sa s lekárom. Vo vašom prípade by to chcelo komplexné vypracovanie individuálneho tréningového a stravovacieho programu.

Andrea    24 March 2011 20:45 | Bratislava
Dorý večer, čítala som veľa článkov o škodlivých výživových prípravkoch a je množstvo názorov. Chcela by som si vyrysovať postavu a preto som sa rozhodla kúpiť si prípravok Aminostar Fat Zero, ale neviem či je tento výrobok bezpečný, preto by som Vás chcela požiadať o radu:). Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Na trhu je množstvo spaľovačov tuku (lipotropík). Jedným z nich, a vysokoúčinným, je tiež výrobok firmy Aminostar FAT ZERO. Ide o komplexný prípravok obsahujúcim viacero účinných látok, ktoré pôsobia synergicky. Ide napr. o L-carnitin, synefrín, guaranu, tyroxín, zelený čaj, kofeín...Pokiaľ sa budete držať návodu, ktorý je deklarovaný na výrobku, žiadny doplnok výživy vám nemôže ublížiť. Spoliehať sa však len na lipotropikum, a pritom neupraviť stravu, či dokonca necvičiť, nemá zmysel.

Dana    24 March 2011 11:37 |
Pekný deň,
takže taký príklad: prvý deň 6:30 pol.mlieko 60 g ovsených vločiek,8:15 40 min bežiaci pás 1:10 min. posilň.,10:30 nízk. jogurt, 13:00 ryba na vode,60 g hnedá ryža zelenina,15:00 musli tyč.,17:00 celozr.pečivo 60 g cottage chees,paradajka,19:00 jablko. Druhý deň 7:00 mlieko ovsené vločky, 9:30 jablko, 12:00 kur. prsia 100 g so zeleninou, 15:00 fit tyč., 17:00 celozr.pečivo zelenina,18:30 bicykel 40 min.,19:30 jogurt s banánom.
Nie som veľkým milovníkom mäsa ako vidíte.Viem že posledné dve jedlá by mali byť bielkovinové.Nedarí sa mi to. Milujem cottage chees, celozr. pečivo,ovocie, zeleninu,tuniaka vo vl. šťave,sušené ovocie,ryžu,cestoviny. Pán Karabinoš, čo by ste mi odporučil zmeniť?Je to veľmi zlé:)? Večer sa mi dostavuje neskutočná chuť na sladké a vtedy siaham po sušenom ovoc. s jedným pásikom 80% čokolády. Ďakujem za radu.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang