Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 102
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Jana Rothová    24 April 2011 14:14 | Žilina
Dobrý deň pán Karabinoš, chcela by som sa opýtať či sa dajú cvičením na obyčajnom domácom steperi zoštíhliť lýtka ??? Ako často a ako dlho by som mala cvičiť??? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
HRUBÉ LÝTKA
Lýtka sú veľmi "tvrdohlavá" a húževnatá svalová skupina. Mám pocit akoby boli "prekliate" genetikou. Cvičenie na steperi (každý deň 30 minút alebo obdeň 60 minút)vám určite pomôže, ale obávam sa, že problém vašich lýtok nevyrieši. Odporúčam 2-krát do týždňa posilňovanie lýtok (výpony) s vysokým počtom opakovaní (20) plus dorážaním bez záťaže až do "pálenia". Pomôcť by vám mohol aj beh na dlhé trate.

Dagmara    24 April 2011 09:48 |
Dobrý deň, poprosila by som o radu. Som osem mesiacov po pôrode, zostalo mi dost nepekné a veľké bruško, viete mi poradiť ako sa postupne aj nejakým cvičením dopracovať k jeho zmenšeniu? Stále kojím a bojím sa ísť do nejakých extrémov. Vopred ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Máte pravdu, pokiaľ kojíte, do žiadnych extrémov sa nepúšťajte. Odporúčam troch upraviť stravu, hlavne sa neprejedať a obmedziť sladkosti a tuky. Cvičte brušné svalstvo obdeň asi 20 - 30 minút a rovnako robte obdeň aeróbny tréning. Keď prestanete kojiť, môžete pristúpiť k radikálnejším metódam.

amanda    21 April 2011 19:35 |
Dobry den pan Karabinoš, snažim sa schudnuť v kombinacii šport a upravena strava. Je vhodne zaradiť do jedalnička pri zhadzovani tuku a formovani postavy proteinove napoje ako nahradu jedla? alebo čo by ste mi poradili? A ešte jedna otazočka....čo je najučinejšie na zoštihlenie problematickej dolnej časti tela..zmenšenie obvodov sedu, zadku či zoštihlenie stehien.Za Vašu odpoved Vam velmi pekne Dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Áno, proteínovým nápojom môžete nahradiť jedno alebo dve jedlá denne. Na problémové partie robte viac opakovaní (20 - 25) v pomalom tempe, najlepšie metódou zhadzovaných sérií. Na zoštíhlenie je účinný beh.

Michal    21 April 2011 14:58 | Nitra
Dobry deň pan Karabinoš,momentalne trenujem 5x do tyzdna nejaka aerobka + 3x do tyzdna posilnovna a beriem spalovac plus aminokyseliny ale chcem sa spytat ci mozem este do toho zaradit aj BCAA ? alebo najskor douzivat normal amina a az potom nasadit BCAA?? dakujem, majte sa
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Rozhodujúce je, či sú BCAA s rozvetveným reťazcom súčasťou aminokyselín, ktoré beriete. Osobne by som to nekombinoval. BCAA by som zaradil až po doužívaní komplexných aminokyselín. Odporúčam dbať na pomer L-leucínu, L-izoleucínu a L-valínu, ktorý má byť 2:1:1. Podľa niektorých novších štúdií 4:1:1.

Marián    14 April 2011 19:41 |
Dobrý deň pán Karabinoš. Volám sa Marián, mám 20 rokov, 190 cm cca a váhu okolo 104 kg. Začal som cvičiť asi pred 1,5 rokom a snažil som sa o čo najväčší objem. Išiel som hore čo sa týka obvodu bicepsu, hrudníka či nôh. Teraz ked sa nakopili samé tuky, chcel by som do leta niečo zhodiť a byť vo forme. Nikdy som ešte nerysoval a tak sa pýtam na nejaké základné rady ohľadom stravy, cvikov, počtu opakovaní na čo sa najviac sústrediť a čo dodržiavať. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO VYRYSOVAŤ
Najdôležitejšia je strava, v ktorej musíte klásť dôraz na príjem bielkovín (najmenej 200 g denne) a komplexných sacharidov (cca 500 g denne). Váš energetický príjem musí byť každý deň výrazne nižší (napr 2800 kcal=11700 kJ) ako je vaša potreba (cca 3400 kcal = 14250 kJ). Mali by ste jesť 5až 7 - krát denne v malých porciách. V tréningu zvýšte intenzitu skrátením prestávok medzi sériami povedzme na 30 s, spájaním cvikov do supersérií a zaradením zhadzovaných sérií, čím zvýšite počet opakovaní na dvojnásobok (cca 20). Mali by ste zaradiť tiež aeróbne aktivity (beh, bicykel, rýchla chôdza).


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang