Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 139
Návštev dnes: 58
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Dana    27 April 2011 18:17 |
dobry den....ja sa chcem opytat aky je vas nazor na CLENBUTEROL HIDROCHLORIDE.... ze vraj to pouzivaju sportovci na vykon a na svalovu hmotu a pomaha pri diete odburavat tuky....
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CLENBUTEROL?
Clenbuterol hydrochloride predávaný v lekárňach pod názvom SPIROPENT na lekársky predpis je vlastne liekom pri problémoch dýchacích ciest (napr. Astma). Je na zozname zakázaných dopingových látok ADV SR (Antidopingového výboru SR). To je dôvod, prečo sa k jeho účinkom vyjadrovať nebudem.

Ivana    27 April 2011 07:53 | Martin
Dobry den, kedze som sa prihlasila do sutaze Jarna premena 2011 a prave zacal druhy mesiac sutaze chela by som pridat sem tam kardio trening aj rano na lacno a spytat sa ako dlho by take ranne kardio malo trvat?Tiez minimalne 40min? Dakujem za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KOĽKO KARDIA?
Je to individuálne. Časový rozsah kardio tréningu je 30 až 60 minút, čiže tých 40 minút sa javí ako ideálnych. Dôležitá je však pulzová frekvencia asi 70 % maxima (maximum je 220 mínus vek = 100%). Vonkajším príznakom je potenie. Ak budete robiť kardio dvakrát denne, neprekročte časový limit 40 minút v jednom tréningu.

janka    25 April 2011 17:30 |
Dobry den p. Karbinos,
chcem sa Vas spytat, ci sa da schudnut iba kruhovym treningom? Cca tak 5 kg. Zial nemozem vykonavat aerobnu cinnost, kvoli kolenu. Tak preto sa chcem spytat, ci namiesto napr.bicyklovania, by som vykonavala rano na lacno kruhovy posilnovaci trening. Odporucate mi pre lepsie spalovanie pri tomto treningu L-karntin? Alebo si myslite, ze mam ostat iba pri klasickom posilnovani? Posilnovanie mi nie je cudzie, len potrebujem schudnut a to sa asi klasickym posilnovanim neda? Alebo sa da schudnu upravou stravy a posilnovanim, bez aerobneho cvicenia?Chcem schudnut hlavne zo stehnien, mozete mi poradit? Drepy musim nateraz vylucit...dakujem moc za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CHUDNUTIE KRUHOVÝM TRÉNINGOM
Dobre uvažujete. Kruhovým tréningom vykonávaným na lačno sa môžete dostať do štádia, kedy sa spaľujú tuky. Musíte ho však robiť bez prestávok s vyšším počtom opakovaní (15 - 20), ale cvičte pomaly, precítene, kontrolovaným pohybom. Na záver tréningu robte cyklicky brušné svalstvo. L- carnitin vám môže trošku pomôcť. Úprava stravy je nevyhnutná.

Jana    25 April 2011 17:23 |
Dobrý deň pán Karabinoš chcela by som sa spýtať či ovplyvňuje moje chudnutie znížená funkcia štítnej žľazy na ktorú sa liečim už 10 rokov a pripadne rady ako efektívnejšie chudnúť, mám pocit že sa chudne ťažšie. ďakujem za odpoveď 161 cm a 80 kg mám 28 rokov
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ŠTÍTNA ŽĽAZA a CHUDNUTIE
Áno, určite. Hypofunkcia štítnej žľazy spomaľuje metabolizmus a tým aj chudnutie. Musíte byť trpezlivejšia ako ostatní a musíte tiež vynaložiť viac úsilia. Odporúčam racionálne stravovanie (často a v malých porciách) a veľa - veľa pohybu. Okrem posilňovanie 2 - 3 krát do týždňa každý deň 60 minút aeróbny tréning.

Mária    25 April 2011 14:56 |
Dobrý den pán Karabinoš, chcela by som sa spýtať, ako je to so sladkostami, či ich môžem jesť len ráno, prípadne doobeda, alebo len pred tréningom. Mám problém odolať sladkému, hoci pravidelne cvičím, preto by som ich rada zaradila do stravy tak, aby velmi neuškodili mojej váhe. Dalej sa chcem spýtať, či užívanie čaju s obsahom L-karnitínu je vhodné vecer po tréningu, alebo radsej v inu dobu? Mojími problémovými partiami sú spodná časť brucha a chrbta, viete mi prosím poradiť nejaké cviky, prípadne odporučiť nejaku webovu stranku, ktorá by mi pomohla zbaviť sa tuku v tychto partiách? dakujem za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SLADKOSTI A SPODNÉ BRUCHO
So sladkosťami je to tak, že by sme ich mali zďaleka obchádzať. Keď už, tak najvhodnejší čas na ich konzumáciu je ráno. Ak však ste spokojná so svojou hmotnosťou, kľudne si ich dajte aj pred tréningom. Inak nie! L - carnitin večer po tréningu v žiadnom prípade. Najlepšie ráno a pred aeróbnym tréningom, ktorý by ste však nemali robiť večer. Žiadna webová stránka vám nepomôže zbaviť sa tuku. Musíte cvičiť a upraviť stravu. Na spodné brucho sú to cviky, pri ktorých dvíhate nohy. Na spodný chrbát predklony trupu, hyperextenzia, mŕtvy ťah...Dôležité je správne technické vykonávanie cvikov.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Judita
Zajtra má meniny
Dagmara
Kto je na stránke
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang