Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 169
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


peťa    29 June 2011 00:22 |
Dobrý deň, p. Karabinoš!Obraciam sa na Vás s prosbou o radu. Pred zhruba 2mesiacmi som sa konečne rozhodla začať s chudnutím. Nie som veľmi "diétový" typ a mám rada takmer akékoľvek jedlo, no napriek tomu sa snažím jesť čo najviac zdravo a s mierou. Začala som s behaním; športom, ktorý sa u mňa nikdy netešil obľube, no úplne som mu prepadla. Taktiež to kombinujem s fitness cvičením, posilňovaním. Schudla som neuveriteľné 4 kilá a postava sa celkom príjemne vytvarovala! No za obeť tomuto krásnemu úspechu (doslova) padli moje prsia(a-ako to niekedy býva-trošku to so sebou znieslo aj moje sebavedomie). Zmenšili sa o jedno číslo(možno 1,5). No ani kedysi, keď som bola na podobnej váhe neboli extra veľké, a preto predpokladám, že za to môže genetika. No napriek tomu moja otázka je, či za rapídne zmenšenie môže v nejakej miere intenzívne behanie(5x týždenne, niekedy 2x denne) alebo je to proste tak? A ak by ste mi mohli tiež poradiť nejaké triky, doplnky výživy, zmenu stravy alebo cviky na zväčšenie poprsia? Veľká vďaka peťa
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PRSIA SÚ "DAŇOU" ZA PEKNÚ POSTAVU
Bohužiaľ je to tak! Odíde z tela tuk, odídu prsia. Ženské prsia sú vlastne tvorené tukovým parenchýmom a ak odchádza z tela tuk, tak všade. Za pekné nohy, zadok a brucho sa doslova platí prsiami. Poznám ženy, ktorým sa v priebehu súťaže JARNÁ PREMENA zmenšilo poprsie o dve čísla. Predísť sa tomu jednoducho nedá. Dá sa to čiastočne eliminovať správnym cvičením na prsné a chrbtové svalstvo, ale ide viac o držanie tela a postavenie pŕs, než o ich veľkosť. Samozrejme, vplyv má aj hormonálna činnosť - tehotenstvo, kojenie... Ako ste si iste všimli, všetky úspešné fitnesky a bodyfitnesky (o kulturistkách ani nehovorím), ktoré majú pekné postavy, majú silikóny. Áno, jedinou cestou je naozaj plastická chirurgia.

zuzana    28 June 2011 17:46 |
dakujem za odpoved p. Karabinos, samozrejme to som sa pomylila s tymi kaloriami, malo to byt 4000kj. P. Karabinos ja sa zdravujem tak ako ste odporucali, som sportovo zalozeny clovek, len som to tento tyzden poriadne prestrelila s jedlom, tak som len chcela vediet ci ked budem jest 5 dni len cca do 4000kj ci sa mi spomalí metabolizmus, co by som nerada. Lebo klasika sa potrebujem dostat do slavnostnych siat v sobotu a behat nemozem kvoli tej achylovke. A este teda ak mozem otazku, mozem sa s natiahnutou achylovkou bicyklovat na stacionarnom bicykli, ci to radsej nechat uplne v klude. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BICYKLOVAŤ SO ZRANENOU NOHOU?
Radšej nie! Ponechajte nohu v kľude. Je mi jasné, že ste sa len zmýlili. Aby sa vám nespomalil metabolizmus, ja by som to skúsil inak. Napríklad 1. deň len mäso, 2. deň len ryža 3. deň len tvaroh a jogurt, 4. deň len zelenina, 5. deň len vajíčka, 6. deň len ovocie, 7. deň len šťavy: dopoludnia ovocné, popoludní zeleninové. Jesť 6 - 7 x za deň v malých porciách (cca 100 - 150 g) na úrovni 4000 - 4800 kJ. Samozrejme piť! Napr. Lucku, vodu s citrónom, zelené čaje...

zuzana    28 June 2011 14:32 |
Dobry den p. Karabinos,
chcem sa Vas spytat, ci 5 dnova ocistna kura (zelenina, ovocie, nejake rybky na vode..6x denne jest,ale tak cca 4000 kalorii)spomali metabolizmus, ci je 5 dni vela. Nerada by som si ho spomalila! Nechcem drzat takuto malu ocistu dlhsie,ako 5 dni, ani by som nevydrzala, len som mala tak dost vyjedaci tyzden 3kg som pribrala, tak sa chcem troska "precistit" a zhodit aj nejake kilecko. Inac pravidelne sportujem, len momentalne mam natiahnutu achylovku, tak musim mat nohu v klude, inac by som to riesila sportom. Dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
OČISTNÁ KÚRA
Najviac sa vždy čudujem, že človek si niečo vymyslí a potom sa ma spýta, či to je správne? Nuž 4000 kcal denne je dosť aj na "vola". To by bola "očistná" kúra na svadbe alebo na hodoch. Vy ste možno mali na mysli 4000 kJ, čo by skôr zodpovedalo realite. Tak ako píšete by sa človek mal vlastne stravovať stále, možno len s o niečo vyšším príjmom energie a bielkovín. Pokiaľ budete jesť zeleninu, ovocie, rybičky a pridáte k tomu kuracie mäso, vajíčka, tvaroh, ovsené vločky, jogurt a ryžu, môžete sa tak stravovať po celý život. Tzv. "očistný" deň stačí robiť jedenkrát za týždeň. Päť "očistných" dní je zbytočne veľa. Samozrejme, každý deň sa treba hýbať. Precvičovať predsa môžete všetky ostatné svalové skupiny okrem nôh.

Barbora    24 June 2011 19:24 |
Dobry den pán Karabinoš, chcem vás poprosit o pomoc. Dnes je to 8 dni čo držím 90 dnovu dietu. Presne ju dodrzujem. Na ranajky jem len ovocie, obed podla dna a na veceru 1/2 porcie obeda. Stravu delim, 1.den bielkoviny, 2. den skroby, 3. den uhlohydraty a 4.den len ovocie. Ale este som nic neschudla, prave naopak, pribrala som 3 kg. Je to podla vás dobra dieta, ked jem len 3 krat za den a stravu delim? Kamosky ktore drzali tuto 90 dnovu dietu schudli aj 25 kg ale ja som za 8 dni pribrala. Dakujem za vasu odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
90 DŇOVÁ DIÉTA
Sama vidíte, že tá diéta asi dobrá nie je. To ste za 8 dní pribrali 3 kg? No proste úžasné! Kto vás na to nahovoril? Jesť trikrát za deň je málo. Ak chcete zrýchliť metabolizmus, musíte jesť častejšie. A čo znamená 1/2 porcie obeda? Pre človeka, ktorý sa na obed "napráska", to môže znamenať, že na večeru sa "napráska" do polovice. Tie dni 2., 3. a 4. sú o čom? Veď to sú samé sacharidy - tri dni po sebe !? Glukóza a fruktóza v ovocí sú jednoduché sacharidy. Ak denne aspoň dve hodiny aktívne nešportujete, budete od nich len priberať. Diéty sú o ničom, treba si vypestovať stravovacie návyky. A nezabúdať na pohyb. Mám na mysli cielený a premyslený pohyb, ktorý má systém. Ale to predsa už dávno musíte vedieť. Ako dlho to tým kamoškám, ktoré schudli, vydržalo? Nevážia dnes náhodou viac ako predtým?

jana    23 June 2011 08:01 |
Dobrý deň pán Karabinoš, veľmi rada čítam vašu stránku, chcela by som sa spýtať mám zníženú funkciu štítnej žľazy a keďže chudnem strašne pomaly či je dobre prejsť na oddelenú stravu aby bolo chudnutie efektívnejšie. mám 161 cm 78 kg a ešte aký je váš názor na eliptický stroj cvičím denne 30-45 minút. nemám moc možnosť chodiť do posilňovne. ďakujem vám za odpoveď
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
HYPOFUNKCIA ŠTÍTNEJ ŽĽAZY
Metabolizmus môžete zrýchliť aj oddelenou stravou, ale napríklad aj častejším jedením v malých porciách, pitím tekutín, no predovšetkým pohybom - pravidelným cvičením. Cvičiť môžete aj doma alebo aspoň 2-krát do týždňa zájsť do posilňovne. Tréningový program by vám mal vypracovať tréner. Pri aeróbnych aktivitách je dôležité akú máte pulzovú frekvenciu, či sa potíte, či pri aktivite dokážete plynulo hovoriť, či trvá dostatočne dlho (najmenej 40 minút)...Nestačí niečo "len robiť", dôležité je "robiť" to správne.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Vladimíra
Zajtra má meniny
Hedviga
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
6 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang