Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 102
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Ivet    04 July 2011 22:13 | Prievidza
Pekný večer. Vždy som si priala mať vypracované brucho. Po roku "brušákovania" sa mi takzvané tehličky začínajú vytvárať na hornej časti brucha. S tým som spokojná. Ale čo ma dosť trápi je, že so spodnými partiami brucha sa mi nič nedeje. Veľmi by som Vás chcela poprosiť (po tom čo som videla, že aké výsledky dokážete vytvoriť) o nejaké
rady. AKO by som mohla si vypracovať aj spodnú časť brucha, voľajaké cviky poradiť,po prípade navrhnúť nejakú sériu cvikov. Ďakujem. S pozdravom Urbanovská:)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BRUŠNÉ SVALSTVO
O brušnej partii sa hovorí, že je vašim "výstavným" svalstvom. V praxi to znamená, že ak máte dobré brucho ("tehličky"), ostatné partie by ste mali mať lepšie. Na spodnú časť brušného svalstva pôsobia cviky, pri ktorých dvíhame nohy. Napr. v ľahu na lavičke, na žinenke, dvíhanie nôh na špeciálnom stroji, na empire...Nie je dôležitý počet opakovaní, ktoré urobíte za tréning. Dôležitejšie je správne technické vykonávanie cvikov. Cvičíme pomaly a sústredene, pri "otvorení" sa nadýchneme. Brušné svalstvo by ste mali cvičiť 2 až 3 - krát do týždňa a to cyklickým tréningom 20 až 30 minút. Cyklický tréning znamená, že cvičíme bez prestávok, pričom striedame cviky na spodné, horné a šikmé brušné svaly. Cvičíme pomaly a do únavy. V takom prípade počet sérií a opakovaní nehrá rozhodujúcu úlohu.

beata    02 July 2011 22:01 | kosice
dobry vecer,mam 52 a prekonala som v min.roku rakovinu prsnika.rt som koncila v januari t.r. a hned som zacala cvicit.teraz mi zistili nejake zmeny na krizovych kostiach.chcela by som nejake cvicenia na posilnenie organizmu,nevzdala som sa, zijem normalny zivot,ale viem,ze cvicenim viem premoct aj tento problem.beriem rozne prirodne podporne lieky.tlak mam nizky, ale vysoke tepy -okolo 90.,preto behat nevladzem.
potrebovala by som upravit postavu-cca 5kg,ale nie toto je podstatou-posilnit zdravie. vopred dakujem,bea
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIČIŤ PRE ZDRAVIE
Zmyslom pravidelného cvičenia nie sú len estetické kritéria, ale predovšetkým dobrý pocit a hlavne zdravie. Môžem vám vypracovať individuálny tréningový a stravovací program na základe vyplneného evidenčného listu. Všetky vaše požiadavky a obmedzenia v programe zohľadním.

Alica    02 July 2011 20:49 | Košice
Podarilo sa mi chudnúť úpravou stravy aj pohybom (zatiaľ je to 5 kg) mám v úmysle pokračovať. Začína mi ale ovísať koža na bruchu. Ako mám postupovať. Aké cviky sú vhodné?
Ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
OVISNUTÁ KOŽA NA BRUCHU
V prvom rade s chudnutím sa neponáhľajte. Práve preto cvičíme vo fitnescentre, aby sme posilnili svaly. Ak totiž nebudete mať pevné svalstvo, chudnutie sa vám vymkne z rúk a vy nebudete dobre vyzerať, ani sa dobre cítiť. Na brušné svalstvo by ste mali cvičiť cviky, pri ktorých dvíhame nohy (spodná časť) a predklony trupu - napr. sedy - ľahy (horná časť). Výber cvikov je bohatý. Zostaviť program by vám mal tréner. Dôležité je tiež správne technické vykonávanie týchto cvikov (asi 80% ľudí cvičí zle). Ovisnutá koža na bruchu pri rýchlom chudnutí je normálnym javom, ale dá sa to do značnej miery eliminovať práve posilnením brušného svalstva.

peťa    29 June 2011 00:22 |
Dobrý deň, p. Karabinoš!Obraciam sa na Vás s prosbou o radu. Pred zhruba 2mesiacmi som sa konečne rozhodla začať s chudnutím. Nie som veľmi "diétový" typ a mám rada takmer akékoľvek jedlo, no napriek tomu sa snažím jesť čo najviac zdravo a s mierou. Začala som s behaním; športom, ktorý sa u mňa nikdy netešil obľube, no úplne som mu prepadla. Taktiež to kombinujem s fitness cvičením, posilňovaním. Schudla som neuveriteľné 4 kilá a postava sa celkom príjemne vytvarovala! No za obeť tomuto krásnemu úspechu (doslova) padli moje prsia(a-ako to niekedy býva-trošku to so sebou znieslo aj moje sebavedomie). Zmenšili sa o jedno číslo(možno 1,5). No ani kedysi, keď som bola na podobnej váhe neboli extra veľké, a preto predpokladám, že za to môže genetika. No napriek tomu moja otázka je, či za rapídne zmenšenie môže v nejakej miere intenzívne behanie(5x týždenne, niekedy 2x denne) alebo je to proste tak? A ak by ste mi mohli tiež poradiť nejaké triky, doplnky výživy, zmenu stravy alebo cviky na zväčšenie poprsia? Veľká vďaka peťa
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PRSIA SÚ "DAŇOU" ZA PEKNÚ POSTAVU
Bohužiaľ je to tak! Odíde z tela tuk, odídu prsia. Ženské prsia sú vlastne tvorené tukovým parenchýmom a ak odchádza z tela tuk, tak všade. Za pekné nohy, zadok a brucho sa doslova platí prsiami. Poznám ženy, ktorým sa v priebehu súťaže JARNÁ PREMENA zmenšilo poprsie o dve čísla. Predísť sa tomu jednoducho nedá. Dá sa to čiastočne eliminovať správnym cvičením na prsné a chrbtové svalstvo, ale ide viac o držanie tela a postavenie pŕs, než o ich veľkosť. Samozrejme, vplyv má aj hormonálna činnosť - tehotenstvo, kojenie... Ako ste si iste všimli, všetky úspešné fitnesky a bodyfitnesky (o kulturistkách ani nehovorím), ktoré majú pekné postavy, majú silikóny. Áno, jedinou cestou je naozaj plastická chirurgia.

zuzana    28 June 2011 17:46 |
dakujem za odpoved p. Karabinos, samozrejme to som sa pomylila s tymi kaloriami, malo to byt 4000kj. P. Karabinos ja sa zdravujem tak ako ste odporucali, som sportovo zalozeny clovek, len som to tento tyzden poriadne prestrelila s jedlom, tak som len chcela vediet ci ked budem jest 5 dni len cca do 4000kj ci sa mi spomalí metabolizmus, co by som nerada. Lebo klasika sa potrebujem dostat do slavnostnych siat v sobotu a behat nemozem kvoli tej achylovke. A este teda ak mozem otazku, mozem sa s natiahnutou achylovkou bicyklovat na stacionarnom bicykli, ci to radsej nechat uplne v klude. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BICYKLOVAŤ SO ZRANENOU NOHOU?
Radšej nie! Ponechajte nohu v kľude. Je mi jasné, že ste sa len zmýlili. Aby sa vám nespomalil metabolizmus, ja by som to skúsil inak. Napríklad 1. deň len mäso, 2. deň len ryža 3. deň len tvaroh a jogurt, 4. deň len zelenina, 5. deň len vajíčka, 6. deň len ovocie, 7. deň len šťavy: dopoludnia ovocné, popoludní zeleninové. Jesť 6 - 7 x za deň v malých porciách (cca 100 - 150 g) na úrovni 4000 - 4800 kJ. Samozrejme piť! Napr. Lucku, vodu s citrónom, zelené čaje...


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang