Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Marian    29 July 2011 00:09 | Nová Zámky
Dobrá deň, mám 43 rokov a výšku 185 cm a hmotnosť 83 kg. Pred rokom som mal len 76 kg, ba dokonca aj 69. Teraz sa mi ale zväčšili len stehná a dos%t narástlo brucho. Chcel by som vás ako osobného trínera s komplet programom. Neviem ale ako vyplniťt niektoré znaky v evidenčnom liste. Nič mi tie znaky nehovoria. Taktiež som fajčiar a abstinujúuci alkoholik. Viete so mnou niečo urobiť ? Poradťe, resp. očakávam Váš návrh ďakujem pekne.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO POSTUPOVAŤ
Najlepšie je napísať na info@karabinos.sk , kde vám poskytnem pokyny. Pokiaľ ide o evidenčný list, vyplňte len to, čomu rozumiete. Indexy (znaky), ktorým nerozumiete, si ja vypočítam. Môžete mi aj zavolať na 0908683322. Určite vám viem pomôcť.

Filip    20 July 2011 12:45 |
Dobrý deň,ja mám problém s bedrovým klbom mám aj lavú nohu kratšiu o 2cm myslíte,že by som mohol cvičiť nohy zlahka alebo by som tento tréning mal úplne vyradiť ?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BEDROVÝ KĹB
Neviem si predstaviť, že by niekto precvičoval celé telo, no nohy nie. Vhodný výber cvikov a rozumné zaťaženie vám nielenže neublížia, ale naopak. Posilnené svalstvo vám pravdepodobne pomôže aspoň čiastočne eliminovať váš problém. Kratšiu nohu nepovažujem za problém.

Henrieta    18 July 2011 21:59 | Bratislava
Dobry den pan Karabinos. Ja by som sa vám chcela velmi pekne podakovat za vasu radu, ktoru ste mi tejto stranke dali pred mesiacom. Islo o spravne cvicenie na rotopede.Vo fitku mam trenera, upravenu stravu,spevnenu postavu, len som nevedela dat dole ani centimeter od pasa dole a na rotopede "slapem" doma uz dlho. Ale doteraz ZLE!!!! Poradili ste mi spravnu rychlost (kedze som sa nemohla orientovat podla tepu-ten mam stale nizky),prihodila som spalovac (aj sa zapotim)...a vysledok : za mesiac 1 cm v hohach a 3 cm v bokoch!!!!HURAAA, strasne sa tesim a este raz vam srdecne dakujem:)
Teraz rozumiem tomu, ked pisete, ze vacsina ludi cvici zle.Myslim komplexne - trening aj kardio, proste vzdy je niekde chyba,ked sa nedostavuju vysledky napriek snahe. Ani ma nenapadlo, aky to moze byt rozdiel.
Este raz dakujem a prajem vam vela uspechov vo vasej praci, ktoru robite naozaj DOBRE:)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ĎAKUJEM ZA UZNANIE
Dobrý deň, pani Henrieta! Mám radosť z toho, že som vám poradil dobre. Dôležité však je aj to, že ste to pochopili. Správne ste to vystihli. Dnes "cvičí" skoro každý, ale 80% zle. Dnes je osobných trénerov habadej, ale...(!?). Prajem vám veľa úspechov!

jana    18 July 2011 20:59 | detva
dobrý večer, chcem sa spýtať na vypracovanie treningového planu a tiež diety -zlava 50 plati dakujem za odpoved s pozdravom jana
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
50%ZĽAVA NA PROGRAM
Letná zľava 50% platí na vypracovanie individuálneho tréningového a stravovacieho programu. To znamená, že namiesto 70 Ź zaplatíte 35 Ź. Musíte mi však poslať vyplnený Evidenčný list.

jan    04 July 2011 22:13 | trencin
dobry pan karabinos, chcel by som sa spytat, co by ste odporucili, aku stravu, pri cviceni, ked si chcem spevnit postavu, musim do toho zahrnut aj doplnky vyzivy alebo by to mohlo byt aj obycajnou vyvazenou stravou?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
STRAVA JE ROZHODUJÚCA
Prirodzená a racionálna strava je rozhodujúcim činiteľom pre dosiahnutie slušných výsledkov. Sem patria bielkoviny (mäso, vajcia, mliečne výrobky), komplexné sacharidy (zelenina, ovsené vločky, cereálne výrobky, ryža, cestoviny), pri naberaní hmoty aj jednoduché cukry (ovocie, mliečne výrobky). Na druhom mieste je tréning a na treťom spánok. Niekde na 4. mieste sú doplnky výživy. Ak nesplníte prvé tri rozhodujúce činitele, peniaze za doplnky výživy sú zbytočne vyhodené. Ak ich však splníte, doplnky môžu vaše snaženie zvýšiť asi o 10 % - 20 %.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
4 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang