Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 201
Návštev dnes: 51
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


karla    17 November 2015 19:00 |
Pán Karabinoš,
aký je váš názor na potraviny z bio obchodov, zdravej výživy a pod. - sú bez cukru, bez muky, bez .., bez ... všetkého možného. Rôzne druhy obilnín, strukovín, orechov, múk a pod. Už sa v tom ani nevyznám. Nie je podľa vás lepšie stravovať sa striedmo ale s normálnymi potravinami - normálny chlieb, pečivo, občas nedeľný koláč ... ?
A aký význam má podľa vás konzumácia napr. pšena, kuskusu - sú to tiež strukoviny, obilniny - priberá sa z nich ? Možno ich jesť napr. na večeru ?
Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ČO JESŤ?
Predovšetkým sa treba stravovať zdravo a striedmo. Ak nechcete priberať, musíte mať negatívnu energetickú bilanciu. Som za to, aby ste uprednostňovali "normálne" potraviny. Normálne sú celozrnné výrobky, nie biele pečivo, chlieb a jedlá z bielej múky. Pšeno a kuskus sú obilniny, ktoré môžete zaradiť do jedálnička. Môžete nimi nahradiť napríklad ryžu a môžete ich jesť aj na večeru. Nie všetky BIO potraviny obsahujú to, čo je na nich deklarované. Často obsahujú látky, ktoré nespĺňajú kritériá zdravého a optimálneho stravovania. Podľa môjho názoru sú zbytočne predražené.

Zuzana    11 November 2015 10:37 |
Dobry den,

Vážený pán Karabinoš, vdaka za Vaše rady, prečitala som cca 200 odpovedí v ktorých(okrem ineho) ste zastancom striktneho oddelovania silového a aerobneho treningu. Ja cvičím takto: 3 x do týždňa po 60 min. niečo z: Workout , tabata, funkčny terning, kruhový trening ( co je podla Vas niekde medzi, medzi...)+ 2-4 krat do týždna (samostatne)aer. činnost beh alebo bike. Je treba naozaj silovy aaerobny trening striktne od seba oddelit , alebo možem pokracovat v tom čo robim. Moj ciel: trosku viac vyrysovat svalstvo, prekreslit. Inak som s postavou spokojna, v strave mam jasno.Vopred dakujem.

Zuzana
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
POSILŇOVANIE A KARDIO
Zuzana, pokiaľ ste s postavou spokojná, robte veci tak ako doteraz. Ak však chcete vyrysovať svalstvo, mali by ste sa špeciálne venovať posilňovaciemu tréningu, pri ktorom je maximálne prepojenie medzi vedomím a vykonávaným pohybom. To pri "hravých" formách tréningu nie je možné. Fyzické aktivity, ktoré spomínate sú dobré na kondíciu, odbúranie tuku, udržanie postavy. Majú aj silný sociálny aspekt. Tým, že sú kolektívne (o.i. rozptýlená myseľ), nemôžu priamo pôsobiť na budovanie, formovanie, či rysovanie svalstva.

Miroslava    04 November 2015 11:58 | Bratislava
Ďakujem za odpoved
k tej nevyvazenosti.bielkoviny mi na rano nerobia dobre preto som ich vynechala a tak tiez nerada spajam sacharidy a tuky.a trenujem skor s tazsimi vahami a v superseriach potom dam este HIT kardio

Miroslava    03 November 2015 09:33 | Bratislava
Dobrý deň
chcem sa opýtať,či jednostranna strava moze spôsobit ze nechudnem. moja stava vyzera takto: 1 ryza+jablko po tom trening,2ryza+ maso,3vlocky+ grecky jogurt,4losos+zelenina,5protein+ orechy,mandle 6tvaroh
takto jem kazdy den..prvy tyzden super...teraz nafuknute brucho a spomalenie metabolizmu...tak sa Vas chcem opytat cim to moze byt..prijem mam nastaveny na 1200kcal-30g tuku,120sach. a 95 bielkovin..moj vek 23, vaha72, vyska 157
dakujem :)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
JEDNOSTRANNÁ STRAVA?
Po siedmich dňoch vyhodnocovať jeálniček je trochu predčasné. Nech by ste totiž nasadili akúkoľvek diétu, po prvých dňoch prinesie úspech. Váš jedálniček by som neoznačil za jednostranný, ale skôr za nie celkom vyvážený s veľmi nízkym príjmom energie, ktorý podľa toho čo ste uviedli, nedosahuje ani 1200 kcal (5024 kJ). Máte nízky príjem sacharidov ako keby ste sa chystali na nejakú súťaž. Vaše BMR = 1521 zvyšujú vaše denné fyzické aktivity asi na 2000 kcal (8374 kJ), preto príjem 1200 kcal je veľmi nízky. Mali by ste striedať príjem energie v jednotlivých dňoch napríklad sacharidovými vlnami, alebo občasnou zmenou jedálnička. Otázkou tiež je, či správne cvičíte?

Jana    27 October 2015 17:06 | Trenčín
dovoľujem si Vám napísať a požiadať o radu,nakoľko moja hmotnosť 95 kg neklesá,výška 172 cm,užívam euthyrox 25mg, detralex,vit Alfa D3,a mám v tele 42,1kg vody/podľa váženia na prístroji/.pitný režim 1,3 l vody, caju, t.č.som nezamestnaná,ako nastartovat moj metabolizmus,dakujem za
odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO NAŠTARTOVAŤ METABOLIZMUS
Znižovanie hmotnosti je založené na negatívnej energetickej bilancii. To znamená, že musíte mať vyšší energetický výdaj pohybom ako príjem stravou. Takže si musíte upraviť jedálny lístok a začleniť do života pravidelný cielený pohyb. Bez toho to jednoducho nejde. Metabolizmus môžete naštartovať rôznymi spôsobmi. Napríklad sacharidovými vlnami, jednozložkovou stravou, striedaním sacharidových a bielkovinových dní, energetickými stravovacími šokmi a podobne. Musíte však vedieť, ktoré potraviny môžete a ktoré nie.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Hedviga
Zajtra má meniny
Lukáš
Kto je na stránke
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang