Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 110
Návštev dnes: 104
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


laura    20 September 2011 18:11 | Bratislava
Dobrý den,meriam 170cm a vážim 52kg..cez leto som pribrala ale robím modeling takže to potrebujem zhodiť na 45kg.Chcela by som sa spýtať ako by som vedela najúčinnejšie schudnúť?stravu sa snažím dodriavať,jem zdravo a vela zeleniny,zvyknem aj behať ale neviem čim by som tento proces chudnutia mohla ešte urýchliť?Dakujem za radu:)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
MERIAM 170 CM, CHCEM ZHODIŤ NA 45 KG!
Ďakujem vám za prejavenú dôveru! Viem vám poradiť, ale neporadím vám! Nech je motívom vašej snahy schudnúť čokoľvek, hoci aj zárobok 30 tisíc eur mesačne, človeku zostáva rozum stáť nad vašim želaním. Nechcem mať na svedomí ohrozenie vášho zdravia, tobôž vášho života. A nezabudnite odo mňa pozdravovať toho psychopata pracujúceho v modelingu, ktorý takýto nezmysel od vás požaduje.

Ivan    12 September 2011 22:18 |
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 21 rokov, 187cm a cca 83kg. Cvičím už asi dva roky, z toho rok a pol som venoval naberaniu hmoty a dostal som sa až na cca 105kg, no bolo to veľmi obalené, tak soms a rozhodol od apríla ísť do rysovacej fázy. Ako som už spomínal teraz mám cca 83, čo je dosť veľký rozdiel, no množstvo tuku šlo dole. Idem zima a opäť by som rád nabral nejakú čistú svalovú hmotu, no neviem sa rozhodnúť aké vhodné doplnky k tomu použiť, kedže už som vyskúšal množstvo doplnkov cez protein, kreatín, aminokyseliny, preto sa pýtam, čo by ste vy odporučil v cenovej hladine cca do 50-60Eur. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
DOPLNKY VÝŽIVY
Najdôležitejšie sú amínokyseliny, hlavne BCAA, potom komplexný proteín ako nápoj. Fakultatívne kreatín alebo niečo na báze NO. Odporúčam tiež Tribulus Terrestris. Treba si však uvedomiť, že doplnky výživy sú a zostanú vždy LEN doplnkami. Rozhodujúce činitele sú kvalitná strava, rozumný tréning a dostatočný odpočinok.

mima    30 August 2011 20:31 |
Dobry den, pán Karabinos. Chcela by som Vas poprosiť o radu. Mojim problémom je brucho - konkrétne spodne brucho. Stravujem sa zdravo, vela zeleniny, ovocia,chude mäso..som športovy typ, nerobi mi problém zabehnuť 6,7km bez pauzy. Chodim behavať tak 3krat do tyzdna a do toho ešte posilujem - hlavne to brucho. Cítim ze sa to svalstvo spevnilo ale ten tuk tam stale je.. :( a to uz dosť dlhu dobu nevidim ziadnu zmenu..neviem čo robim zle..a nechce sa mi veriť ze sa s tym neda nič robiť a ze jedinym riešením by bola uz len liposukcia.. inak v tej vrchnej oblasti brucha je to celkom ok, tam vidim zmeny, aj svalstvo je vyraznejšie, ale len tam.. Dakujem za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PROBLÉMOVÉ BRUCHO
Určite sa s tým dá niečo robiť. Zdá sa vám, že robíte toho veľa, ale možno nesprávne. Napríklad akú máte pulzovú frekvenciu pri behu? Akým spôsobom precvičujete brušné svalstvo? Robíte to technicky a metodicky správne? Nestačí posilňovať len brucho...Musel by som vás vidieť cvičiť, aby som vám vedel konkrétne poradiť. Inak je prirodzené, že zo spodnej časti brucha odchádza tuk neskôr ako z hornej.

Michal    29 August 2011 22:09 | Nitra
Dobry den, chcem sa Vas opytat, kedy mozem zacat cvicit nohy ked som mal vytknuty clenok od 31.maja a od zaciatku jula som uz zacal nato chodit. (najprv som krival, teraz uz chodim normalne). Cely mesiac som mal dlahu. Bojim sa zacat cvicit nohy, aby som si s tym nieco neurobil. Chodim nato uz uplne normalne ako keby sa mi nic nestalo, ale ci to zvladne taku vahu, s ktorou sa cvicia nohy. Odvtedy, co chodim bez barli preslo 59 dni.
Dakujem za radu
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
VYVRTNUTÝ ČLENOK
Vašu otázku by ste mali skôr adresovať ortopédovi ako mne. Na vašom mieste by som začal postupne zaťažovať dolné končatiny. Najskôr ľahšie cviky (predkopávanie, zakopávanie) s nižšími váhami, potom tlaky na legpresse. Až neskôr by som pridal drepy, aj to zo začiatku na multipresse.

maja    27 August 2011 22:39 | nove zamky
Dobry den. Pan Karabinos chcela by som sa opytat na vas nazor na cvicenie pre casovo vytazene zeny, nazyvajuce sa EXPRESKA...neviem ci ste o tom uz poculi, jedna sa o cvicenie po dobu 30 minut v kruhu na strojoch...www.expreskafitness.sk neviem ci sa tymto sposobom da nieco ubrat z vahy, lebo ako ja viem, az po 20 minutach sa zacinaju spalovat tuky...a toto cvicenie spolu so zahriatim trva dokopy 30 minut, ci to ma vyznam stracat tam cas. Mam 36 rokov, som v kratkej dobe po dvoch porodoch- druhy pred 6 mesiacmi. Prestala som kojit a pri 160 cm mam 62 kg...mavala som 52-55. Inak bola som u Vas asi pred 4-5 rokmi prihlasena v tusim jarnej premene, ale potom som mala zranenie kolena a vzdala som to...aj ste ma fotili pred cvicenim...maria mellenova 21.2.1975 aj mi vypracovali stravovaci aj posilovaci rezim,...bola som tam s partnerom. Mam silnu motivaciu nieco so sebou do konca roka urobit, lebo tento rok som este v plavkach nebola, co mam komplexy. Povodne som si chcela zaplatit trenera 3xdo tyzdna, a potom som nasla tuto EXPRESKU. Doma mam stacionarny bicykel a maly stepper slapaci do stran. Dakujem vopred, pa maja
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
EXPRESKA?
Dobrý deň, Maja! Pamätám si na vás. Podľa mňa ste mali predpoklady byť úspešnou v súťažiach, minimálne DO FORMY a JARNEJ PREMENE. EXPRESKA je v podstate 30 minútový kruhový tréning. Takýto spôsob cvičenia nič podstatné nerieši. Možno vhodný na udržanie daného stavu a kondície. Na seriózne posilnenie svalov je to málo. So serióznym odbúraním tuku to nemá nič spoločné. Zábavné formy cvičenia (ZUMBA) a tzv. príjemné formy cvičenia (EXPRESKA) v podstate nič neriešia. Ideálne je trikrát do týždňa posilňovanie (je však potrebné vedieť ako) a k tomu napríklad 4- krát do týždňa stacionárny bicykel (nie menej ako 40 minút). A stravovací systém! Jednoduché, však?


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Alojza
Zajtra má meniny
Kvetoslava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
8 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang