Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


mima    30 August 2011 20:31 |
Dobry den, pán Karabinos. Chcela by som Vas poprosiť o radu. Mojim problémom je brucho - konkrétne spodne brucho. Stravujem sa zdravo, vela zeleniny, ovocia,chude mäso..som športovy typ, nerobi mi problém zabehnuť 6,7km bez pauzy. Chodim behavať tak 3krat do tyzdna a do toho ešte posilujem - hlavne to brucho. Cítim ze sa to svalstvo spevnilo ale ten tuk tam stale je.. :( a to uz dosť dlhu dobu nevidim ziadnu zmenu..neviem čo robim zle..a nechce sa mi veriť ze sa s tym neda nič robiť a ze jedinym riešením by bola uz len liposukcia.. inak v tej vrchnej oblasti brucha je to celkom ok, tam vidim zmeny, aj svalstvo je vyraznejšie, ale len tam.. Dakujem za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PROBLÉMOVÉ BRUCHO
Určite sa s tým dá niečo robiť. Zdá sa vám, že robíte toho veľa, ale možno nesprávne. Napríklad akú máte pulzovú frekvenciu pri behu? Akým spôsobom precvičujete brušné svalstvo? Robíte to technicky a metodicky správne? Nestačí posilňovať len brucho...Musel by som vás vidieť cvičiť, aby som vám vedel konkrétne poradiť. Inak je prirodzené, že zo spodnej časti brucha odchádza tuk neskôr ako z hornej.

Michal    29 August 2011 22:09 | Nitra
Dobry den, chcem sa Vas opytat, kedy mozem zacat cvicit nohy ked som mal vytknuty clenok od 31.maja a od zaciatku jula som uz zacal nato chodit. (najprv som krival, teraz uz chodim normalne). Cely mesiac som mal dlahu. Bojim sa zacat cvicit nohy, aby som si s tym nieco neurobil. Chodim nato uz uplne normalne ako keby sa mi nic nestalo, ale ci to zvladne taku vahu, s ktorou sa cvicia nohy. Odvtedy, co chodim bez barli preslo 59 dni.
Dakujem za radu
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
VYVRTNUTÝ ČLENOK
Vašu otázku by ste mali skôr adresovať ortopédovi ako mne. Na vašom mieste by som začal postupne zaťažovať dolné končatiny. Najskôr ľahšie cviky (predkopávanie, zakopávanie) s nižšími váhami, potom tlaky na legpresse. Až neskôr by som pridal drepy, aj to zo začiatku na multipresse.

maja    27 August 2011 22:39 | nove zamky
Dobry den. Pan Karabinos chcela by som sa opytat na vas nazor na cvicenie pre casovo vytazene zeny, nazyvajuce sa EXPRESKA...neviem ci ste o tom uz poculi, jedna sa o cvicenie po dobu 30 minut v kruhu na strojoch...www.expreskafitness.sk neviem ci sa tymto sposobom da nieco ubrat z vahy, lebo ako ja viem, az po 20 minutach sa zacinaju spalovat tuky...a toto cvicenie spolu so zahriatim trva dokopy 30 minut, ci to ma vyznam stracat tam cas. Mam 36 rokov, som v kratkej dobe po dvoch porodoch- druhy pred 6 mesiacmi. Prestala som kojit a pri 160 cm mam 62 kg...mavala som 52-55. Inak bola som u Vas asi pred 4-5 rokmi prihlasena v tusim jarnej premene, ale potom som mala zranenie kolena a vzdala som to...aj ste ma fotili pred cvicenim...maria mellenova 21.2.1975 aj mi vypracovali stravovaci aj posilovaci rezim,...bola som tam s partnerom. Mam silnu motivaciu nieco so sebou do konca roka urobit, lebo tento rok som este v plavkach nebola, co mam komplexy. Povodne som si chcela zaplatit trenera 3xdo tyzdna, a potom som nasla tuto EXPRESKU. Doma mam stacionarny bicykel a maly stepper slapaci do stran. Dakujem vopred, pa maja
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
EXPRESKA?
Dobrý deň, Maja! Pamätám si na vás. Podľa mňa ste mali predpoklady byť úspešnou v súťažiach, minimálne DO FORMY a JARNEJ PREMENE. EXPRESKA je v podstate 30 minútový kruhový tréning. Takýto spôsob cvičenia nič podstatné nerieši. Možno vhodný na udržanie daného stavu a kondície. Na seriózne posilnenie svalov je to málo. So serióznym odbúraním tuku to nemá nič spoločné. Zábavné formy cvičenia (ZUMBA) a tzv. príjemné formy cvičenia (EXPRESKA) v podstate nič neriešia. Ideálne je trikrát do týždňa posilňovanie (je však potrebné vedieť ako) a k tomu napríklad 4- krát do týždňa stacionárny bicykel (nie menej ako 40 minút). A stravovací systém! Jednoduché, však?

Michaela    26 August 2011 09:10 | Bratislava
Dobrý deň,
v prípade, že je človek vegetarián (osobne 10 rokov - žiadne ryby, biele mäso), viete vypracovať výživový program aj pre mňa? Ďakujem za info.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
STRAVA PRE VEGETARIÁNA
Áno, viem vypracovať stravovací program (jedálniček) aj pre vegetariána.

Ela    25 August 2011 10:43 | Pezinok
Dobrý deň,pán Karabinos. Velmi pekne Vas chcem poprosit o radu.Dostala som -ELLIPTICAL ERGOMETER X7 - ako často a kolko minut by som mala na nom cvičit ak si chcem upravit postavu a trocha schudnut? Mam 49 rokov, 76 kg, 165 cm Stravu som upravila asi pred rokom, do obeda - ovocie, obed , večer - zeleninovy salat,takto som dala dole asi 10 kg, bez cvičenia to asi dalej nepojde a preto si Vas dovolujem poprosit o radu.
Velmi pekne dakujem.
S pozdravom
Ela
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO NA TO
Nie je ľahké radiť, keď máte svoje návyky a limity (obmedzenia). Podľa mňa jesť trikrát denne je málo. Necvičiť znamená mandravieť a odbúravať aj svaly. ELLIPTICAL je len jedna z možností ako robiť aeróbnu aktivitu. A tá má svoje pravidlá, aby bola účinná. Bežne sa kardiotréning môže robiť aj každý deň, a to minimálne 40 minút, u vás pri pulzovej frekvencii okolo 120 za minútu. Mali by ste robiť aj posilňovací tréning, aby ste mali pevné svalstvo, aby ste dobre vyzerali, no hlavne, aby ste sa dobre cítili.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
2 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang