Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 148
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


MARTINA HADVIGOVA    02 October 2011 11:45 | PARTIZANSKE
DOBRY DEN PAN KARABINOS,
SOM PO OPERACII SLABINOVEHO PRUHU, RADA BY SOM SA OPYTALA, KEDY BUDEM MOCT ZACAT S TRENINGOM V POSILOVNI. ROZHODLA SOM SI DAT VYPRACOV.U VAS PLAN A RADA BY SOM HO I DODRZALA,ABY SA DOSTAVILI VYSLEDKY.MOHLO BY TO BYT UZ V JANUARI 2012,KEDY BY SOM MOHLA ZACAT?NEMATE INFORMACIE A SKUSENOSTI S TAKYMTO NIECIM?
VDAKA ZA ODPOVED, S POZDRAVOM M.H.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIČENIE PO OPERÁCII
Mal som už klientov, ktorý boli po operácii slabinového pruhu, resp. po operácii iného druhu. Seriózne systematicky cvičiť je možné začať asi tri mesiace po zákroku. Samozrejme s vhodnými cvikmi a primeranou záťažou. Odporúčal by som vám zapojiť sa do súťaže JARNÁ PREMENA a tiež DO FORMY.

jana    26 September 2011 14:37 |
Dobrý deň pán Karabinoš v prvom rade Vám chcem poďakovať lebo ste mi už veľa krát poradili a chcela by som sa opýtať: začala som chodiť do posilňovne a pri každom vstupe nám ponúkajú iontový napoj aká je jeho funkcia? a druhá otázka sa týka 90 dňovej diéty aký mate na ňu názor keďže potrebujem zhodiť tak 15 a viac kíl a myslím že pri zníženej funkcii štítnej žľazy treba trochu upraviť jedálniček keďže mám pocit že môj metabolizmus je spomalený. Vopred ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
IONTOVÉ NÁPOJE
Iontové nápoje sú v tele dôležité pre:
-doplnenie strateného množstva tekutín
-doplnenie minerálov a iontov,ktoré odchádzajú z tela spoločne s tekutinami
-dodanie potrebného množstva energie (niekedy)
-udržanie konštantnej hladiny výkonu
-zabránenie negatívnych prejavov (napr. kŕče)
-zabránenie kolapsu organizmu
90 DŇOVÁ DIÉTA
90 dní je optimálna doba, za ktorú rozumným stravovaním a pravidelným cieleným cvičením môžete dosiahnuť pozoruhodné výsledky. Osobne by som, radšej hovoril o trvalých stravovacích návykoch. Napr. zhodiť 15 kg by vám malo trvať asi päť mesiacov. Metabolizmus zrýchlite častejším jedením menších porcií jedál a zvýšenou fyzickou aktivitou.

zaneta    26 September 2011 13:10 | Partizánske
Pozdravujem vás, a chcem vás poprosiť o radu. Môj 11 ročný syn hrá hokej. Tréning má 5x do týždňa, sobota zápas. Napriek tomu sa mu okolo bruška ukladá tuk a začína si to všímať aj on. Nestravuje sa síce ukážkovo, ale jedáva iba biele mäso a snažíme sa iba grahamové pečivo. Zje veľa probio jogurtov aj syrov. Dá si aj sladkosť, ale všetko s mierou. Myslím, že posilňovňa ešte preňho nie je, tak robí ešte po večeroch 3x20 sklopiek. Viete nám poradiť ešte niečo? Veľmi pekne ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
MLADÝ HOKEJISTA
Vek 11 rokov je príliš nízky na to, aby váš syn riešil daný problém radikálnymi opatreniami. Myslím, že pohybu má až - až, preto tie večerné "sklapovačky" sú asi zbytočné. Pozornosť by som skôr sústredil na stravovanie. Napríklad obmedziť sladkosti, podľa možnosti ich úplne vylúčiť v odpoludňajších a večerných hodinách. Rovnako je potrebné kontrolovane konzumovať jogurty, no najmä syry (obsahujú veľa tukov). Mal by si tiež osvojiť systém stravovania, a to jesť menšie porcie jedla viackrát denne. Určitú úlohu zohráva tiež genetika.

peťa    20 September 2011 19:33 | Banská Bystrica
dobrý večer,chcela by som vedieť ako viem schudnúť čo najlepšie v sbokoch a stehnách?neviem či je beh dobrý či to ešte viac neposilnuje svaly na stehnach?Dakujem pekne
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BOKY a STEHNÁ
Beh je ideálny na zoštíhlenie bokov i stehien. Mali by ste však robiť vytrvalostný beh v trvaní najmenej 40 minút pri určitej pulzovej frekvencii (mali by ste sa potiť). Z cvikov odporúčam addukciu (znožovanie) na stroji a abdukciu (roznožovanie) na stroji vo vyššom počte opakovaní 20 až 30. Unožovať (dvíhať nohu) môžete tiež v ľahu na boku na žinenke.

Romana Kazíková    20 September 2011 19:26 |
Dobrý večer.
Už som Vám raz písala, ale asi ste môj mail nedostali. Mala by som záujem o ten stravovací program.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
STRAVOVACÍ PROGRAM
Podkladom pre vypracovanie individuálneho tréningového a stravovacieho programu je vyplnenie evidenčného listu (je tu na stránke) a jeho zaslanie na adresu info@karabinos.sk.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Vladimíra
Zajtra má meniny
Hedviga
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
1 Hosť
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang