Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 102
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


zaneta    26 September 2011 13:10 | Partizánske
Pozdravujem vás, a chcem vás poprosiť o radu. Môj 11 ročný syn hrá hokej. Tréning má 5x do týždňa, sobota zápas. Napriek tomu sa mu okolo bruška ukladá tuk a začína si to všímať aj on. Nestravuje sa síce ukážkovo, ale jedáva iba biele mäso a snažíme sa iba grahamové pečivo. Zje veľa probio jogurtov aj syrov. Dá si aj sladkosť, ale všetko s mierou. Myslím, že posilňovňa ešte preňho nie je, tak robí ešte po večeroch 3x20 sklopiek. Viete nám poradiť ešte niečo? Veľmi pekne ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
MLADÝ HOKEJISTA
Vek 11 rokov je príliš nízky na to, aby váš syn riešil daný problém radikálnymi opatreniami. Myslím, že pohybu má až - až, preto tie večerné "sklapovačky" sú asi zbytočné. Pozornosť by som skôr sústredil na stravovanie. Napríklad obmedziť sladkosti, podľa možnosti ich úplne vylúčiť v odpoludňajších a večerných hodinách. Rovnako je potrebné kontrolovane konzumovať jogurty, no najmä syry (obsahujú veľa tukov). Mal by si tiež osvojiť systém stravovania, a to jesť menšie porcie jedla viackrát denne. Určitú úlohu zohráva tiež genetika.

peťa    20 September 2011 19:33 | Banská Bystrica
dobrý večer,chcela by som vedieť ako viem schudnúť čo najlepšie v sbokoch a stehnách?neviem či je beh dobrý či to ešte viac neposilnuje svaly na stehnach?Dakujem pekne
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BOKY a STEHNÁ
Beh je ideálny na zoštíhlenie bokov i stehien. Mali by ste však robiť vytrvalostný beh v trvaní najmenej 40 minút pri určitej pulzovej frekvencii (mali by ste sa potiť). Z cvikov odporúčam addukciu (znožovanie) na stroji a abdukciu (roznožovanie) na stroji vo vyššom počte opakovaní 20 až 30. Unožovať (dvíhať nohu) môžete tiež v ľahu na boku na žinenke.

Romana Kazíková    20 September 2011 19:26 |
Dobrý večer.
Už som Vám raz písala, ale asi ste môj mail nedostali. Mala by som záujem o ten stravovací program.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
STRAVOVACÍ PROGRAM
Podkladom pre vypracovanie individuálneho tréningového a stravovacieho programu je vyplnenie evidenčného listu (je tu na stránke) a jeho zaslanie na adresu info@karabinos.sk.

laura    20 September 2011 18:11 | Bratislava
Dobrý den,meriam 170cm a vážim 52kg..cez leto som pribrala ale robím modeling takže to potrebujem zhodiť na 45kg.Chcela by som sa spýtať ako by som vedela najúčinnejšie schudnúť?stravu sa snažím dodriavať,jem zdravo a vela zeleniny,zvyknem aj behať ale neviem čim by som tento proces chudnutia mohla ešte urýchliť?Dakujem za radu:)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
MERIAM 170 CM, CHCEM ZHODIŤ NA 45 KG!
Ďakujem vám za prejavenú dôveru! Viem vám poradiť, ale neporadím vám! Nech je motívom vašej snahy schudnúť čokoľvek, hoci aj zárobok 30 tisíc eur mesačne, človeku zostáva rozum stáť nad vašim želaním. Nechcem mať na svedomí ohrozenie vášho zdravia, tobôž vášho života. A nezabudnite odo mňa pozdravovať toho psychopata pracujúceho v modelingu, ktorý takýto nezmysel od vás požaduje.

Ivan    12 September 2011 22:18 |
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 21 rokov, 187cm a cca 83kg. Cvičím už asi dva roky, z toho rok a pol som venoval naberaniu hmoty a dostal som sa až na cca 105kg, no bolo to veľmi obalené, tak soms a rozhodol od apríla ísť do rysovacej fázy. Ako som už spomínal teraz mám cca 83, čo je dosť veľký rozdiel, no množstvo tuku šlo dole. Idem zima a opäť by som rád nabral nejakú čistú svalovú hmotu, no neviem sa rozhodnúť aké vhodné doplnky k tomu použiť, kedže už som vyskúšal množstvo doplnkov cez protein, kreatín, aminokyseliny, preto sa pýtam, čo by ste vy odporučil v cenovej hladine cca do 50-60Eur. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
DOPLNKY VÝŽIVY
Najdôležitejšie sú amínokyseliny, hlavne BCAA, potom komplexný proteín ako nápoj. Fakultatívne kreatín alebo niečo na báze NO. Odporúčam tiež Tribulus Terrestris. Treba si však uvedomiť, že doplnky výživy sú a zostanú vždy LEN doplnkami. Rozhodujúce činitele sú kvalitná strava, rozumný tréning a dostatočný odpočinok.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
2 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang