Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 164
Návštev dnes: 128
Z knihy odkazov
Ján
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 49 rokov a už hodne r
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

| do súťaže Jarná premena 2019 sa môžete prihlásdiť už teraz | súťaž začína 1.3.2019 | slávnostné vyhlásenie výsledkov bude 16.6.2019 v Nitre

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Lukáš    18 October 2011 16:20 |
Dobrý deň pán Karabinos. V poslednej dobe sa stretávam s veľmi diskutabilnými otázkami ohľadom aminokyselín a ich využitia v objemovej fáze. Mohli by ste mi prosím napísať Váš odborný názor ? Či je vhodná kombinácia proteinu, No alebo hovädzích aminokyslelín, kedže je to základný kameň svalovej hmoty a množsto ľudí tvrdí, že do objemovej fázy je to prakticky zbytočné. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AMINOKYSELINY ÁNO, ČI NIE?
Takmer všetky otázky týkajúce sa kulturistiky sú diskutabilné. Pozrite sa napríklad na ľudí, ktorí cvičia vo fitnescentrách. Každý inak. Jeden si niečo prečítal v jednom časopise, druhý na internete, tretiemu niečo poradil kamarát...Len málo je takých, ktorý svoj tréning a stravovanie konzultujú so skúseným trénerom, ktorí má už dávno všetko prečítané a má za sebou niekoľko úspešných zverencov... Je to schopnosť analyzovať informácie a vedieť ich použiť v praxi. Základným "kameňom" svalovej hmoty, ako ste to vy nazvali, je príjem kvalitných bielkovín v prirodzenej strave. To znamená mäso (hlavne hovädzie, ale aj iné), vajcia a tvaroh. Ako doplnok proteínový nápoj. V objemovej fáze tréningu netreba dopĺňať aminokyseliny (esenciálne, neesenciálne, ani BCAA), bolo by to príliš nákladné stravovanie a v konečnom dôsledku zbytočné. Aminokyseliny majú svoje opodstatnenie v rysovacej fáze tréningu, aby ste pri prísnej "diéte" nestrácali svalovú hmotu. Samozrejme, výrobca, predajca a díler aminokyselín vám bude tvrdiť niečo iné. Všetky doplnky výživy rovnako ako lieky sú predovšetkým výhodným biznisom. Svoje opodstatnenie majú skutočne len vo výnimočných prípadoch.

amanda    17 October 2011 21:59 |
Dobry den,
chcela by som sa opytať či je plavanie vhodnym doplnkovym športom na vyformovanie postavy a na chudnutie. Dakujem -))
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
A ČO PLÁVANIE?
Plávanie je vhodným športom na kondíciu a aktívny relax. S vyformovaním postavy a chudnutím nemá veľa spoločného.

Andrea    13 October 2011 23:17 | poprad
Pán Karabinoš,
chcela by som sa spýtať,na aké obdobie platí podľa cenníka vypracovanie výživového a stravovacieho plánu a či sú to konkrétne jedlá na každú časť dňa alebo všeobecne,čo by sa malo jesť a či je vhodné predtým nasadiť sacharidové vlnenie.Kedže mám momentálne zabandážované koleno,nemôžem sa veľmi hýbať,ale chcela by som sa neskôr zapojiť do jarnej premeny.Do vtedy by som však aspoň niečo chcela robiť so svojou váhou.Ďakujem za odpoveď,prajem veľa zdravia,Andrea.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
STRAVOVACÍ PROGRAM
Bežne vypracovávam tréningový a stravovací PROGRAM na tri mesiace. To však neznamená, že sa podľa neho v malých obmenách nemôžete riadiť hoci aj celý život. Jedálničky sú presné s konkrétnymi jedlami a je ich toľko, že v rôznych obmenách vám môžu vystačiť tiež na niekoľko rokov. SACHARIDOVÉ VLNY sú pomerne náročným stravovaním. Zaraďujeme ich spravidla vtedy, keď sa chudnutie zastaví. JARNÁ PREMENA je motivujúca súťaž. Zapojiť do nej sa budete môcť už vo februári 2012.

Ingrid    09 October 2011 16:16 | Spišská Nová Ves
Zdravím p.Karabinoš , ozývam sa opät po roku. Narodili sa mi krásne dvojicky sekciou, momentalne som dva mesiace po pôrode a samozrejme niečo mi aj ostalo na brušku, s čím veľmi nie som spokojná. Kedže dojčím , snažím sa aj zdravo stravovat. Pred rokom som drzala sacharidove vlny , podarilo sa mi vyformovat si postavu a zhodiť nejaké tie kila. Chcela by som poradiť hlavne či by to šlo aj teraz tie sacharid.vlny? A ešte aký sport by bol v mojom prípade vhodný rýchla chôdza, stac.bicykel, posilňovanie s tepovou frekvenciou 120-130 a ako často? Veľmi pekne Vám vopred ďakujem . S pozdravom. Ingrid
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PO PôRODE
Pokiaľ dojčíte stravujte sa racionálne. Musíte dodať telu dostatok bielkovín i sacharidov, ale tiež minerálnych látok a vitamínov. Sacharidové vlny nech vám ani nenapadnú! Cvičiť môžete, ale nie do vyčerpania. Skôr kondične. Dvakrát do týždňa posilňovací tréning, trikrát aeróbny (rýchla chôdza, stac. bicykel), ale nie viac ako 40 minút. Pulzová frekvencia súvisí s kardiotréningom, pri vašom veku (40) to je 116 - 126. Pokiaľ dojčíte, nechoďte nad hornú hranicu. A blahoželám!

MARTINA HADVIGOVA    02 October 2011 11:45 | PARTIZANSKE
DOBRY DEN PAN KARABINOS,
SOM PO OPERACII SLABINOVEHO PRUHU, RADA BY SOM SA OPYTALA, KEDY BUDEM MOCT ZACAT S TRENINGOM V POSILOVNI. ROZHODLA SOM SI DAT VYPRACOV.U VAS PLAN A RADA BY SOM HO I DODRZALA,ABY SA DOSTAVILI VYSLEDKY.MOHLO BY TO BYT UZ V JANUARI 2012,KEDY BY SOM MOHLA ZACAT?NEMATE INFORMACIE A SKUSENOSTI S TAKYMTO NIECIM?
VDAKA ZA ODPOVED, S POZDRAVOM M.H.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIČENIE PO OPERÁCII
Mal som už klientov, ktorý boli po operácii slabinového pruhu, resp. po operácii iného druhu. Seriózne systematicky cvičiť je možné začať asi tri mesiace po zákroku. Samozrejme s vhodnými cvikmi a primeranou záťažou. Odporúčal by som vám zapojiť sa do súťaže JARNÁ PREMENA a tiež DO FORMY.


1179
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Vlasta
Zajtra má meniny
Lívia
Kto je na stránke
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang