Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


lucia    07 November 2011 13:16 | trenčín
Dobrý deň pán Karabinoš, mám 35 rokov, váhu 76kg a výšku 165cm, je mi jasné že mám nadváhu a musím schudnúť. Problém je však v tom, že nevládzem. Som typ človeka, ktorý nikdy nešportoval, niesom nejaká pružná, svižná, skôr som ten lenivec :-( Cez víkend sme boli na výlet, prechádzka v krásnej prírode, prešla som vychádzkovým tempom možno 3km a už som bola unavená, bolela ma krížová časť chrbtice.-ináč problém s chrbátom nemám! Manžel mi povedal, že som vykonávala iný pohyb(trošku do kopčeka) ako som bežne zvyknutá a už to telo cíti. Tak sme sa otočili a šli naspať. V aute som bola taká unavená, že by som bola schopná aj zaspať. Keď sme došli domov, už ma nič nebolelo, aj únava prešla. Kedysi som skúšala behávať, aj bycikel, no buď mi idú tlaky do hlavy, alebo som veľmi unavená, nevládzem. Je to normálne, keď človek nešportovec-lenivec, začína so športom? Netreba sa vzdávať a zaťažovať telo aj tak? Veď bez pohybu neschudnem! Ináč som zdravá, nemám problém s tlakom, cholesterolom, srdcom,nefajčím, nepijem. Najväčsí problém je, že som tlstá a nemám športového ducha, je to pre mňa veľmi ťažké posúvať sa ďalej, každá takáto nepríjemnosťa pocity ma odrádza.Ďakujem za Váš názor.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
NAUČTE SA HÝBAŤ !
V každom veku a pri každej hmotnosti je možné začať s pravidelným pohybom, resp. primeraným cvičením. Vaša "lenivosť" môže mať aj psychický podtón, lebo vám vyhovuje a zvykli ste si na ňu. Jednoducho ste sama seba presvedčili, že nie ste určená na fyzické aktivity. Máte 35 rokov, zatiaľ ste zdravá, ale ak sa nezačnete pravidelne a cielene hýbať (cvičiť), môže sa vám to vypomstiť na zdravotnom stave. Nikdy však nie je neskoro začať. Skúsený tréner vám môže vypracovať tréningový a stravovací program, ktorý vám bude vyhovovať. Neotálajte s tým! Sama čoskoro uvidíte, ako sa zmení kvalita vášho života.

Michal    06 November 2011 17:09 | Nitra
Dobry den pan Karabinoš, najskor dakujem za odpoved ohladne trubulus, a mam este jednu otazku ohaldne proteinu...Mam CFm protein srvatkovy, ktory je rychlo vstrebatelny davam si ho po trneingu a ked nestiham s bielkovinami tak aj cez den , ale chcem sa opytat ci je ho vhodne aplikovat aj na noc kedze je rychlo vstrebatelny... dakujem za odpoved dovidenia
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
WHEY PROTEIN
V žiadnom prípade vám srvátkový WHEY PROTEIN neuškodí ani na večer. Ale pred spánkom je oveľa vhodnejší kazeínový proteín, ktorý sa vstrebáva pomalšie. Alebo si dajte tvaroh. Viac ako trikrát denne si však proteínový nápoj nedávajte!

Veronika    01 November 2011 16:09 |
Dobry vecer pan Karabinos :)ja mam na vas viacero,dotazov a otazok.Chcem zacat cvicit,nechcem schudnut,ale skor spevnit telo a na urcitych partiach tela nabrat svaly.Ake cviky by ste mi odporucali na ruky,ramena a dekolt?Tieto casti by som chcela spevnit a pekne vyformovat.Ake cviky by ste mi odporucali na zadok,stehna?Na tychto partiach tela by som chcela svaly nabrat a spevnit.Vopred velmi pekne dakujem :)))
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TRÉNINGOVÝ PLÁN
Vy ste asi na mojej stránke prvýkrát a neuvedomili ste si, že ide o KNIHU ODKAZOV. V praxi to znamená, že na jasnú otázku vám stručne a vecne odpoviem. Vy ma vlastne žiadate o vypracovanie tréningového plánu, čo je v KNIHE ODKAZOV nemožné. Robím aj to, ale inou formou. Samotné vymenovanie cvikov by váš problém vôbec neriešilo.

Michal    31 October 2011 18:23 | Nitra
DObrý deň pán Karabinoš, mam otázku na vas ohladne tribulusu terestris,aké sú vaše skúsenosti s nim ak nejake boli a či by sa hodil aj mne ak mam 23 rokov? dakujem za odpoved dovidenia
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TRIBULUS TERRESTRIS
Je výživový doplnok pre športovcov. Podporuje zvýšenie fyzického výkonu, rast svalov a regeneráciu svalových tkanív. Má vlastne anabolický účinok. Tribulus terrestris je výťažkom rastliny kotvičník zemný, čiže má čisto rastlinný pôvod. Osobne mám s ním veľmi dobré skúsenosti. Nenahrádza stravu, konzumujte podľa návodu. Vždy po dobratí jedného balenia, je potrebné konzumáciu prerušiť aspoň na jeden mesiac.

Lukáš    18 October 2011 16:20 |
Dobrý deň pán Karabinos. V poslednej dobe sa stretávam s veľmi diskutabilnými otázkami ohľadom aminokyselín a ich využitia v objemovej fáze. Mohli by ste mi prosím napísať Váš odborný názor ? Či je vhodná kombinácia proteinu, No alebo hovädzích aminokyslelín, kedže je to základný kameň svalovej hmoty a množsto ľudí tvrdí, že do objemovej fázy je to prakticky zbytočné. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AMINOKYSELINY ÁNO, ČI NIE?
Takmer všetky otázky týkajúce sa kulturistiky sú diskutabilné. Pozrite sa napríklad na ľudí, ktorí cvičia vo fitnescentrách. Každý inak. Jeden si niečo prečítal v jednom časopise, druhý na internete, tretiemu niečo poradil kamarát...Len málo je takých, ktorý svoj tréning a stravovanie konzultujú so skúseným trénerom, ktorí má už dávno všetko prečítané a má za sebou niekoľko úspešných zverencov... Je to schopnosť analyzovať informácie a vedieť ich použiť v praxi. Základným "kameňom" svalovej hmoty, ako ste to vy nazvali, je príjem kvalitných bielkovín v prirodzenej strave. To znamená mäso (hlavne hovädzie, ale aj iné), vajcia a tvaroh. Ako doplnok proteínový nápoj. V objemovej fáze tréningu netreba dopĺňať aminokyseliny (esenciálne, neesenciálne, ani BCAA), bolo by to príliš nákladné stravovanie a v konečnom dôsledku zbytočné. Aminokyseliny majú svoje opodstatnenie v rysovacej fáze tréningu, aby ste pri prísnej "diéte" nestrácali svalovú hmotu. Samozrejme, výrobca, predajca a díler aminokyselín vám bude tvrdiť niečo iné. Všetky doplnky výživy rovnako ako lieky sú predovšetkým výhodným biznisom. Svoje opodstatnenie majú skutočne len vo výnimočných prípadoch.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang