Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 102
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


ferdiš    22 November 2011 16:59 |
Dobry den pan Karabinoš.Chcel by som sa spytat ked posilujem ci mozem uzivat po treningu proteinovy napoj??totiz vzdy mam tazky trening a dost sa unavim a potreboval by som regeneraciu.Lenze doma nie su z toho nadseny,lebo vravia ze protein škodi na zdravie a podobne.Pytal som sa uz aj mnohych trenerov,kazdy vravi ze uzivanie je bezpečne,hlavne ked ide o rozumne mnozstvo t jest 1-2 davky denne.Ale radsej sa spytam aj Vas,kedze ste uz skuseny sportovec.Je uzivanie suplementov ako su protein a gainer bezpečne???Dakujem Vam za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PROTEÍNOVÝ NÁPOJ
Proteínový nápoj je zdraviu prospešným doplnkom výživy. Okrem bielkovín a amínokyselín, nepostrádateľných pre stavbu svalových buniek, obsahuje vyvážený pomer minerálnych látok a stopových prvkov. Ideálne je jeho užívanie po tréningu, ale môžete ním nahradiť ešte jedno jedlo dňa. Dva proteínové nápoje denne sú postačujúce. Ak ste subtilnejší a potrebujete pribrať svalovú hmotu, pite po tréningu sacharidový nápoj.

Jan    20 November 2011 22:02 | Trencin
dobry vecer, chcem sa spytat, co robit preto, ked hccem dosiahnut spevnenie postavi, nechcem nejako moc nabrat svalovej hmoty len spevnit postavu, ake cvicit cviky priblizne, a aku stravu dodrziavat priblizne pri spevnovani. Dakujem vopred za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO NA TO PRIBLIŽNE
Mali by ste posilňovať trikrát do týždňa. Svalové skupiny si rozdeliť na dva až tri tréningové dni. V jednom tréningu vykonávať asi 10 cvikov po tri série s počtom 8 - 10 opakovaní. V strave by ste mali dbať na vyšší príjem bielkovín (cca 2 g na 1 kg hmotnosti - mäso, vajcia, mliečne výrobky, proteínový nápoj) a primerané množstvo sacharidov (cca 6 g na 1 kg hmotnosti - zelenina, cereálie, ryža, zemiaky, ovocie). Približne asi tak...

Stela    20 November 2011 13:50 |
Dobrý den, pán Karabinoš,moja otazka bude mozno trochu odlišná ako tie ostatné, ktoré Vám ľudia píšu..Problém je v tom, že som pred letom pravidelne cvičila a vyzerala som dobre na tolko aby som si mohla povedať, že som so sebou spokojná. Cez leto som pribrala, lebo som si nedávala nejak pozor na stravu a teraz sa cítim fyzicky dosť zle..potrebovala by som tie kilá dať dolu, ale neviem sa vrátiť späť. Akoby sa zo mna vytratila všetka sila, motivácia alebo niečo čo ma skrátka ženie vpred..už som niekolkokrat začala s upravenou stravou, ale kvoli tomu, ze nemam teraz tolko času na pohyb som to vzdy vzdala,resp. som si v strave dopriala niečo, čo by som nemala(možno je to aj tým, že mam teraz ťažké obdobie..) a takto to ide stale dookola. Uz som si presla skoro celu vasu stranku a prečítala, ako radite ludom aby sa nevzdávali, aby si verili..ale ako sa to dá? Možno sa Vam zda moja otazka zbytočná, ale ja Vám aj tak dakujem, že jej venujete svoju pozornosť.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
MOTIVÁCIA
Dobrý deň, pani Stela! Vaša otázka vôbec nie je zbytočná. Práve naopak! Vašou otázkou zasahujete oveľa hlbšie do problémov chudnutia a pravidelného cvičenia ako tomu býva zvykom u "bežných" otázok. Celý tento proces je totiž riadený našim mozgom, no hlavne našou psychikou. Sama na sebe ste si overili, že sa to dá, ale zopakovať to sa vám vidí byť náročnejšie. Nie preto, že by ste nevedeli ČO a AKO máte robiť, ale preto, že sa vám akosi nedarí ("nechce")urobiť všetko, čo je potrebné. Akoby ste stratili motiváciu. Každý z nás prežívame niekedy lepšie, inokedy zase ťažšie chvíle. Nie vždy je jednoduché sa z tohto stavu dostať, najmä ak máme pocit, že strácame dôveru v ľudí okolo seba, ale tiež vieru v seba samého. Akoby sme podľahli určitej frustrácii, či to má vôbec zmysel robiť? Nie je to ľahké, ale človek musí mať silu postaviť sa na vlastné nohy, veriť si a hľadať (hoci aj nový) zmysel života. Jednou z ciest je aj cvičenie a formovanie svojej postavy. Keď už pre nič iné, tak aspoň pre tie endorfíny, ktoré sa pri tréningu uvoľňujú. A samozrejme, dôležitá je MOTIVÁCIA. Je dobré, keď vás vo vašom snažení niekto podporuje a vy máte pocit, že na vašom výsledku záleží aj niekomu inému. MOTIVÁCIOU môže byť láska, MOTIVÁCIOU môže byť stužková (svadba)dcéry, na ktorej chcete dobre vyzerať a vyžarovať pozitívnu energiu na svoje okolie. Vynikajúcou MOTIVÁCIOU sú tiež rôzne súťaže. Napríklad JARNÁ PREMENA alebo DO FORMY s MF. Sú to súťaže pre bežných ľudí, ktoré majú svoje pravidlá, svoj cieľ, no hlavne majú TERMÍN ukončenia. Z vlastnej skúsenosti a tiež z príkladov desiatok mojich klientov viem, že MOTIVÁCIA a TERMÍN sú dve rozhodujúce kritériá, ktoré nás donútia siahnuť často až na dno našich fyzických a psychických síl. Oplatí sa to, lebo človek si vychutná neopakovateľný pocit víťazstva samého nad sebou a zároveň sa pred ním otvárajú nové možnosti osobnej i spoločenskej sebarealizácie. Držím vám palce a prajem veľa úspechov!

Ajka    13 November 2011 20:49 | Poprad
Dobrý večer,chcela by som sa spýtať,aký je postup,ak by som si chcela objednať stravovací a tréningový plán na 3 mesiace - dobre tomu rozumiem,že je to 35Ź + 35Ź,mám najprv uhradiť sumu a potom vypísať evidenčný list ? Do evidenčného listu sa mi ale nedá písať,ako na to.Zatiaľ veľmi pekne ďakujem,prajem pekný večer,Ajka.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TRÉNINGOVÝ A STRAVOVACÍ PROGRAM
Najlepšie je napísať mi na e-mailovú adresu info@karabinos.sk. Mojou odpoveďou budú informácie ako máte postupovať. Prajem vám pekný večer!

Danka    13 November 2011 06:35 |
Dobre rano prajem! ja bi som sa chcela opytat aky mate nazor na tabletky MAX Lean? su vhodne ku znizeniu vahy? dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
MAX LEAN
Tabletky MAX LEAN patria k doplnkom výživy, ktoré majú vysoký lipotropný účinok (podobne LIPODEX, LIPO 6, THERM X a i.). Preto sú vhodné na odbúravanie telesného tuku. Avšak spoliehať sa len na tabletky bez toho, aby ste cvičili, nemá veľký efekt. Užívajte tabletky MAX LEAN podľa návodu, ale predovšetkým pred aeróbnymi aktivitami ako sú beh, chôdza na páse, stacionárny bicykel...


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang