Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 102
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Veronika    28 November 2011 22:35 | Púchov
Dobrý deň.Mám pár otázok ohľadom cvičnia a jedálneho lístka. V podstate som začiatočníčka mám 19 rokov a chcela by som schudnúť a pekne sa vytvarovať. Rada by som bola keby ste mi povedali nejaké základné veci čo by som mala jesť ako cvičiť atď. Za skorú odpoveď veľmi pekne ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO CVIČIŤ, AKO JESŤ?
Cvičiť by ste mali asi trikrát do týždňa, asi 10 cvikov v tréningu po dvoch sériách a 12 - 15 opakovaní. Jesť by ste mali 5 až 7 - krát denne s uprednostnením bielkovín (chudé mäso, vajcia, mliečne výrobky) a sacharidov (zelenina, cereálie, ryža, ovocie). Najlepšie by bolo dať si vypracovať tréningový a stravovací PROGRAM odborníkovi, inak stratíte kopec času a finančných prostriedkov.

Jozef    26 November 2011 08:24 |
Zdravim,mal by som otazočku.Zakupil som si protein a gainer ale na obale proteinu je napisane ze je vhodny uzivat az od 14 rokov co je akurat moja hranica.To znamena ze ked mam menej rokov ako 14 mi tento protein moze uskodit alebo ako??Dakujem za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
MôŽE PROTEÍN UŠKODIŤ ?
Nemyslím si, že by proteínový alebo sacharidový nápoj mohol nejako zvlášť uškodiť. Nazdávam sa, že ide skôr o opatrenie, aby takéto prípravky neužívali deti. Ich strava by mala byť zložená s prirodzených potravín. V každom prípade odporúčam dodržiavať pokyny, ktoré sú na výrobku deklarované.

ferdiš    24 November 2011 19:35 |
Tak nečakal som ze sa toho dozijem,ale mama konecne pochopila ze proteinovy napoj je doplnok stravy a ze to nie je DOPING.Prave po precitani vasich sprav si to uvedomila,a nakolko si s vami pisala,vie ze vam moze doverovat.Tymto sa vam chcem velmi podakovat,pretoze vdaka Vam pre mna cvicenie naberie novy zmysel,kedze po treningu budem mat proteinovu regeneraciu.A zaroven sa vas chcem spytat aky mate nazor na tento protein http://www.homegym.sk/proteiny-nad-1500g/weider-gold-whey-s1 05631456
ci je dobry alebo naopak ci by ste mi vedeli poradit aj nejaky lepsi s ktorym mate skusenosti.Vdaka za odpoved ale predovsetkym velke DAKUJEM za to ze ste mi zachranili moje učinkovanie v posilke.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKÝ PROTEÍN ?
Tak to som rád, že ste našli u mamičky pochopenie. Podpora zo strany rodičov je vždy veľmi dôležitá. Poznám aj prípad, keď sa tak nestalo, chlapec prestal cvičiť a dal sa na drogy. Ale toto našťastie nebude váš prípad. Tú stránku nemôžem otvoriť, ale proteíny firmy WEIDER patria k najkvalitnejším a možno práve preto cenovo k tým drahším. Ja osobne preferujem doplnky výživy firmy ALL STARS a MUSCLEKING (DOPLNKY-USA). Je vhodné postupne vyskúšať viacero druhov a príchutí, aby ste si našli ten svoj. Prajem vám veľa úspechov!

ferdiš    23 November 2011 21:26 |
Dakujem Vam pane.To co ste mi napisali ma usvedcilo v tom ze proteinove napoje su naozaj zdraviu prospešne ako mi to uz mnoho fit trenerov povedalo.No zial budem sa musiet pokusit tento napoj nahradit niecim podla mojej mamy naturalnim a nie prašok.Tak skusim nieco vymysliet,ak sa tak nestane,budem to musiet zavesit na klinec,pretoze po cviceni sa citim ako skapaty pes,a kamarat ktory si da po treningu protein je zregenerovany ako rybička..Dakujem Vam za vaše rady a prajem prijemny den.Fero.

ferdiš    23 November 2011 16:04 |
Dakujem Vam pan Karabinoš za vase odpovede.Mozno sa niekedy u Vas v nitre zastavim a vyuzijem vase sluzby treningoveho planu.Mama s vami uz kedysi bola v pisomnom kontakte.Dufam ze ked pridem,dokazete jej vysvetlis ohladom proteinu to same ako mne.Pretoze pre nu je nepochopitelne ked chcem si po naročnom treningu dat prašok(protein)...Lenze ked si nedam,citim unavu a doslova citim,ze som v katabolickom stave.Mam este jednu otazočku.nevedeli by ste mi poradit jedlo,ktore po treningu by mohlo nahradit proteinovy napoj???Vdaka za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
JEDLO PO TRÉNINGU
Po tréningu je najvhodnejším jedlom sacharidový alebo proteínový nápoj (WHEY PROTEIN). Mohli by sme to nahradiť nejakým mliečnym koktailom, cereálnou tyčinkou a jogurtom, ovocím...Asi 30 až 60 minút po tréningu si môžete dať normálne jedlo.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang