Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 139
Návštev dnes: 58
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Michal    24 December 2011 10:26 |
Dobry den pan Karabinos.potreboval by som radu.Kedysi davno som mal dost nadvahu,podarilo sa mi schudnut,a pravidelnym cvicenim nabrat na svalovej hmote.zacinam byt vysportovany,slachovity sportovec,no trapi ma tuk nahromadeny na hrudniku.Totiz mam akokeby špicate prsia,co je sposobene tukom pri bradavkach a neda sa mi dat dolu.Nie je to gynekomastia,kedze vidim ze je to len tuk,z coho sa mi potom aj zašpicatili prsia.Nemate s tym nejake skusenosti,resp neviete mi poradit ako by som sa tuku z hrudnika mohol efektivne zbavit??Vdaka
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
GYNEKOMASTIA?
To, čo popisujete, naozaj vyzerá byť ako gynekomastia. Tá sa však prejavuje u chlapcov hlavne puberte, no niekedy aj do 20. roku života. V prsiach je toľko tukového parenchýmu, že naozaj pripomínajú ženské prsia. S týmto javom som sa párkrát stretol. Poznal som človeka, ktorý mal takéto "ženské" prsia po celý život. Bol zápasník, takže to ňom videli všetci. Inak v dospelosti sa tento jav stráca. Ak "pravú" gynekomastiu u seba vylučujete, môže ísť ešte o vyvolanú gynekomastiu braním steroidov. Nadmiera testosterónu sa mení v organizme na estrogén. Ak to nie je váš prípad, odporúčam poradiť sa s endokrinológom.

Ivona    21 December 2011 10:50 | Brodské
Dobrý deň, p. Karabinoš,
chcela by som sa spýtať, kedy je najlepšie piť ovocné alebo zeleninové šťavy (čerstvo odšťavené):
-ráno na lačno
-pred cvičením
-po cvičení
Ďakujem pekne za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY PIŤ OVOCNÉ ŠŤAVY
Ráno
Skoro ráno je najlepší čas na pitie ovocných štiav. Pitie štiav ráno dopĺňa nedostatok cukru v krvi, pomáha k vyprázdneniu,urýchľuje trávenie a vstrebávanie živín, pomôže vám zostať svieži po celý deň.
Po jedle
Vhodné sú šťavy z ananása, papája, kiwi, pomaranča, hlohu. Ananás je bohatý na proteázy, ktoré pomáhajú pri trávení bielkovín, tiež pomáha obnovovať tráviace enzýmy v žalúdku, zlepšuje proces trávenia. Enzým z papáje pomáha pri trávení bielkoviny z mäsa, je schopný zabrániť žalúdočným vredom, gastroenteritíde a tráviacim ťažkostiam. Kivi, pomaranče a hloh majú bohatý obsah organických kyselín, tráviace enzýmy urýchľujú trávenie tukov.
Pred tréningom a počas tréningu by som pred ovocným šťavami dal prednosť iontovému nápoju. Po tréningu by som uprednostnil proetínový alebo sacharidový nápoj pred ovocnými, či zeleninovými šťavami.
Večer
Nie je vhodné pitie ovocných štiav. Zbytočne zvyšujú kyslé prostredie žalúdka. Nadbytočný obsah cukrov sa môže ukladať do tuku. Môžu spôsobovať nevoľnosť počas spánku.

Dušan    20 December 2011 16:53 |
Dobrý večer,
neviem, či sa tu už niekedy riešila téma behanie a posilňovanie, ak hej, vopred sa ospravedlňujem, že ju znovu načínam. Chcem sa spýtať, oplatí sa zaradiť do tréningového plánu aj behanie? Nemyslím behanie každý deň, skôr behanie tak raz za 2 týždne. Snažím sa o nabratie svalovej hmoty. Malo by to dopad na stratu svalovej hmoty, celkovej hmotnosti alebo to s ňou nemá nič spoločné?
Ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BEH A POSILŇOVANIE
Kardiotréning, kam patrí aj beh, môžete robiť aj v období objemového posilňovacieho tréningu. Nemal by však trvať dlhšie ako 30 minút a stačí ho robiť dvakrát do týždňa. Behom jedenkrát za dva týždne nič nepokazíte, skôr naopak. Zlepšíte si kondíciu, podporíte kardiovaskulárny a dýchací systém. Pokiaľ budete mať vyšší energetický príjem ako výdaj, nebudete chudnúť, aj keď budete behať.

Jan    19 December 2011 13:44 | Trencin
No ciel mam, vyrysovat, takze to asi nie su dobre cviky na vyrysovanie
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIKY NA VYRYSOVANIE
Robíte príliš málo cvikov, lebo pravdepodobne cvičíte len doma. Otázkou tiež je, či na jednoručných činkách môžete meniť váhu. Pri "rysovaní" ide hlavne o to, aby ste využívali širokú škálu rôznych cvikov na každú svalovú partiou, cviky robili technicky správne, zvýšili počet opakovaní, cvičili supersérie alebo zhadzované série...Samozrejme, tomu treba prispôsobiť tiež stravu. Odporúčam dať si vypracovať tréningový a stravovací program odborníkovi.

Jan    18 December 2011 22:05 | Trencin
Dobry vecer, chcem sa spytat, ci pouzivam spravnu kombinaciu cvikov ktore mam rozdelene do tychto dni. 1.den-kliki - kladivovy zdvih z jedoruckami- tlak z jednoruckami v stoji- upazovanie z jednoruckami v stoji- drepy z jednoruckami- brucho na sikmej lavicke. 2.den- kliki- bicepsovy zdvih z jednoruckami v stoji- kladivovy zdvih v stoji- drepy z jednoruckami- brucho na sikmej lavicke.3.den- volno.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KOMBINÁCIE CVIKOV
Podľa toho, aký máte cieľ. Ak sa len tak "zabávate", tak používate správnu kombináciu cvikov.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Judita
Zajtra má meniny
Dagmara
Kto je na stránke
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang