Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 102
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Miroslava    04 November 2015 11:58 | Bratislava
Ďakujem za odpoved
k tej nevyvazenosti.bielkoviny mi na rano nerobia dobre preto som ich vynechala a tak tiez nerada spajam sacharidy a tuky.a trenujem skor s tazsimi vahami a v superseriach potom dam este HIT kardio

Miroslava    03 November 2015 09:33 | Bratislava
Dobrý deň
chcem sa opýtať,či jednostranna strava moze spôsobit ze nechudnem. moja stava vyzera takto: 1 ryza+jablko po tom trening,2ryza+ maso,3vlocky+ grecky jogurt,4losos+zelenina,5protein+ orechy,mandle 6tvaroh
takto jem kazdy den..prvy tyzden super...teraz nafuknute brucho a spomalenie metabolizmu...tak sa Vas chcem opytat cim to moze byt..prijem mam nastaveny na 1200kcal-30g tuku,120sach. a 95 bielkovin..moj vek 23, vaha72, vyska 157
dakujem :)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
JEDNOSTRANNÁ STRAVA?
Po siedmich dňoch vyhodnocovať jeálniček je trochu predčasné. Nech by ste totiž nasadili akúkoľvek diétu, po prvých dňoch prinesie úspech. Váš jedálniček by som neoznačil za jednostranný, ale skôr za nie celkom vyvážený s veľmi nízkym príjmom energie, ktorý podľa toho čo ste uviedli, nedosahuje ani 1200 kcal (5024 kJ). Máte nízky príjem sacharidov ako keby ste sa chystali na nejakú súťaž. Vaše BMR = 1521 zvyšujú vaše denné fyzické aktivity asi na 2000 kcal (8374 kJ), preto príjem 1200 kcal je veľmi nízky. Mali by ste striedať príjem energie v jednotlivých dňoch napríklad sacharidovými vlnami, alebo občasnou zmenou jedálnička. Otázkou tiež je, či správne cvičíte?

Jana    27 October 2015 17:06 | Trenčín
dovoľujem si Vám napísať a požiadať o radu,nakoľko moja hmotnosť 95 kg neklesá,výška 172 cm,užívam euthyrox 25mg, detralex,vit Alfa D3,a mám v tele 42,1kg vody/podľa váženia na prístroji/.pitný režim 1,3 l vody, caju, t.č.som nezamestnaná,ako nastartovat moj metabolizmus,dakujem za
odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO NAŠTARTOVAŤ METABOLIZMUS
Znižovanie hmotnosti je založené na negatívnej energetickej bilancii. To znamená, že musíte mať vyšší energetický výdaj pohybom ako príjem stravou. Takže si musíte upraviť jedálny lístok a začleniť do života pravidelný cielený pohyb. Bez toho to jednoducho nejde. Metabolizmus môžete naštartovať rôznymi spôsobmi. Napríklad sacharidovými vlnami, jednozložkovou stravou, striedaním sacharidových a bielkovinových dní, energetickými stravovacími šokmi a podobne. Musíte však vedieť, ktoré potraviny môžete a ktoré nie.

Mary    01 October 2015 14:50 |
Dobrý deň chcela by som vedieť je lepšie piť proteínový koncentrát na lačno alebo po cvičení? Ako lepšie naberiem svalovú hmotu? A je vhodný pred cvičením banán? Ďakujem pekne...
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY PROTEÍNOVÝ NÁPOJ?
Ideálny čas na proteínový nápoj je hneď po tréningu. Proteínový nápoj totiž obsahuje dôležité aminokyseliny (napr. BCAA), ktoré sú dôležité k tomu, aby nedošlo k devastácii svalovej hmoty. Piť proteínový nápoj na lačno, respektíve pred spaním, vám určite neuškodí, pokiaľ nemáte inú možnosť stravovania. Banán pred cvičením !? Dajte si ho radšej po cvičení spolu s proteínovým nápojom.

martina    16 August 2015 14:04 | hlohovec
Dobrý deň p.Karabinoš,mám 42r. 166cm a 75kg,chcela by som schudnúť 10kg.Moje problémové partie sú brucho,boky a stehná a na kolenách artróza 1.stupňa.Prosím Vás aký šport alebo akej pohybovej aktivite sa mám venovať,aby kilá išli dolu a postava sa spevnila.Ďakujem za odpoveď
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKÁ FYZICKÁ AKTIVITA?
V prvom rade by ste sa mali pravidelne venovať posilňovaciemu tréningu. Nie však živelne, ale premyslene, cielene. K tomu by ste mali pridať kardio tréning, ktorý by vám menej zaťažoval kolená. Možno bicykel, rýchla chôdza...Posilňujte dva až trikrát do týždňa, kardio môžete robiť hoci aj každý deň minimálne 40 minút.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang