Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 139
Návštev dnes: 58
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Eva    16 January 2012 21:29 | Trebišov
Dobry deň,
Možete mi prosím poradiť nejaké cviky na doma? a to na brucho,zadok,a stehna.Viem že to nie je bohviečo,ale časom by som navštivila aj fitko,zatial som nezamestnana tak si to nemožem dovoliť.Mam 162cm a važim 58kg.Potrebujem dat dole 5 kg a spevniť sa.Čo sa týka stravy a pohybu viem čo treba dodržať.Len neviem v akých seriach,opakovaniach a intervaloch cvičiť.Či cvičit kazdy deň alebo obdeň.?? Dakujem za odpoveď.S pozdravom Eva
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIČENIE DOMA
Popísať a vysvetliť cviky na doma sa tomto priestore nedá. Na to je potrebný samostatný tréningový plán a následne názorná ukážka technicky správneho vykonávania cvikov. Je zbytočné poznať názov cviku, keď neviete, čo to znamená a ako ho máte cvičiť. Aspoň stručne. Brucho: dvíhanie nôh na spodnú časť, predklony alebo sedy ľahy na hornú časť, vytáčanie alebo úklony na šikmé brušné svaly. Cvičte cyklicky striedaním cvikov bez prestávky vždy do únavy 15 - 20 minút každý druhý deň. Na zadok zanožovanie v kľaku a v stoji (striedavo každou nohou bez prestávky 5 x do únavy) 10 - 15 minút. Stehná: žabacie drepy a výpady striedavo na každú nohu po 5 sérii 12 - 15 opakovaní. Neviem, či ste z toho zmúdreli, ale na vašu otázku sa inak odpovedať nedalo.

MAja    16 January 2012 11:37 | Sered
Dobrý deň, chcela by som sas spytat na tepovu frekvenciu pri aerobnej činnosti. Vyratali ste mi, ze idealne je pre mna mat tep 120 pri rychlosti ca.20km/h. Lenze ja dosahujem tento tep uz pri rychlostu 14,5km/h. Ak idem na rotopede 20km/h tak mam tep 140.
Mam sa drzat tepu alebo rychlosti?

Dakujem Maja
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PULZOVÁ FREKVENCIA
Za ideálnu pre spaľovanie tukov sa považuje pulzová frekvencia vypočítaná podľa vzorca: 220 mínus (vek v rokoch) = 100 %, t.j. pulzové maximum. Mali by ste ísť na úrovni 70 % pulzového maxima. Merače na displejoch nebývajú presné. Preto je lepšie merať pulz priamo na tepne napr. za 15 sekúnd a vynásobiť to štyrmi. Dôležité sú vaše pocity: mali by ste sa potiť a mali by ste mať také tempo, aby ste sa stíhali ešte rozprávať. V praxi sa často stretávam s javom, ktorý popisujete. Ten vzorec vymysleli vedci, ale ukazuje sa, že to tempo by malo byť asi vyššie.

Janka    15 January 2012 08:40 | Bytča
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať. Moja mama ma problém s krčnou chrbticou a chceme jej zakúpiť stroj na cvičenie pretože rehabilitácie jej nezaberajú. Jedná sa o prístroj- posilňovacia veža- (http://gym.sk/posilnovacie-veze-c-46.html?gclid=CPHflu3P0a0 CFQe-3godUy9llw)
Má miernu esovitú skoliózu Th L chrbtice. Má výrastky na chrbtici a masáže a liečebné procedúry sú bez výsledkov.Ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BOLESTI KRČNEJ CHRBTICE
Je chvályhodné, že sa o mamičku takto staráte. Som presvedčený o tom, že cvičenie by vašej mamičke mohlo významne pomôcť, keď jej už neprospievajú pasívne metódy (procedúry, masáž). Posilňovacia veža, na ktorú ma odkazujete linkom, je však nekvalitná a technicky nedokonalá tak ako mnoho lacných prístrojov. Kvalitnejšie posilňovacie veže nájdete na stránke InSPORTline (Athlet), resp. BODY SOLID (Home Gym). Najskôr vám však odporúčam, aby vaša mamička navštívila skúseného fitnestrénera, ktorý by jej zostavil cvičebný program a ukázal jej technicky správne vykonávanie jednotlivých cvikov. Neviem, aké máte možnosti v mieste vášho bydliska, ale ja takéto cvičenia bežne robím aj s ľuďmi telesne postihnutými, dokonca i s "vozíčkarmi". To je veľmi dôležité! Až potom budete môcť vy alebo ona sama posúdiť, ktorá posilňovacia veža jej bude vyhovovať. Ide o to,. aby ste zbytočne nevyhadzovali peniaze na niečo, čo vaša mamička poriadne nevyužije.

Dana    11 January 2012 08:26 |
Dobrý deň Pan Karabinoš...chcem sa opýtať na tu jarnu premenu, mám tomu rozumieť tak,že tí ktorí pošlu prihlášku a fotagrafiu tak začnu chudnuť hned....to takto cez internet? sami doma? si zvolia cvičenie aj stravovanie? Dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
JARNÁ PREMENA 2012
Do JARNEJ PREMENY 2012 sa môže prihlásiť každý, kto sa dá vyfotiť s februárovým (alebo marcovým) časopisom MUSCLE&FITNESS (ZDRAVIE, DIÉTA,FITNESS), pošle vyplnenú prihlášku a 10 Ź podľa pokynov, ktoré sú a tejto stránke. Či začnete chudnúť "hneď" je len vaša vec. Či to bude doma alebo vo ftnescentre je tiež vaša voľba. JARNÁ PREMENA je internetová súťaž. Môže sa do nej prihlásiť príslušník ktorejkoľvek krajiny na svete. Cvičenie a stravovanie si každý zvolí sám. V prípade záujmu vám môžem vypracovať individuálny tréningový a stravovací program. V tomto prípade mi napíšte na info@karabinos.sk .

Alena Rentková    09 January 2012 12:49 | Viničné
Dobrý deň, prosím Vás o radu, ako schudnúť v oblasti brucha a trocha aj z bokov. Mám 45 rokov,za sebou 4 pôrody. výšku 164 cm a váha 53 kg. Ostatné partie sú v poriadku, len to brucho mi vadí. Čo sa týka stravovania, jem 3-4 krát denne,snažíme sa nejesť mastné jedlá, pijem veľmi málo.

Poraďte mi prosím, čo robiť ale ak sa dá, tak jednoduchšie, aby som rozumela, lebo nie som v týchto veciach príliš zbehlá.
Prácu mám viac sedavú.

Ďakujem pekne za radu a prajem veľa úspechov


S pozdravom Alena Rentková
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BRUCHO A BOKY
Na svoj vek a štyri pôrody máte slušné základné telesné parametre. Najlepšie by bolo, keby ste spevnili svalstvo celého tela, Na horné brucho cvičte sedy - ľahy, skracovačky, predklony na stroji, či s povrazom ("mohamedán"). Na spodné brucho dvíhanie nôh na lavičke, žinenke, empire, či špeciálnom stroji. Na šikmé brušné svaly vytáčanie s tyčou, na rotátore a úklony do strán. Brucho cvičte cyklicky (striedajte cviky na rôzne časti brucha) a bez prestávky 3- krát týždenne po 20 až 30 minút. Na boky roznožovanie na abduktore, unožovanie na stroji alebo v ľahu na boku na žinenke. Dôležitá je technika vykonávania jednotlivých cvikov. Možno by bolo rozumné, keby ste ku mne prišli na 1 - 2 hod. metodického cvičenia. Jesť by ste mali 5 - 7 - krát denne a dodržiavať pitný režim.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Judita
Zajtra má meniny
Dagmara
Kto je na stránke
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang