Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


JANA    10 February 2012 14:31 |
Dobry den, Pan Karabinos, rada by som sa spytala, ako presne (v akom mnozstve - pomere)treba uzit rano sustavu spalovacov (kofein, vitamin C, acylpirin)a za aku dobu po poziti je vhodne zacat cvicit alebo ranajkovat.
Dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY A AKO UŽIŤ SPAĽOVAČE
Vari nie je žiadnym tajomstvom, že najjednoduchšou, najlacnejšou, a pritom účinnou formou, ako zvýšiť termogenézu, je kombinácia kofeínu (jedna bežná káva), vitamínu C (stačí 250 mg - viac neuškodí) a acylpyrínu (1 tbl). Užiť ráno asi 20 - 30 minút pred kardiotréningom. Samozrejme, stále piť tekutiny (napr. voda s citrónom, zelený čaj). Podobne sa užívajú aj ostatné lipotropiká.

Michala    10 February 2012 13:30 |
Dobry den. Som nizsie, chudsie ziena. 2x do tyzdna chodim na tanecne treningy. Chcela by som vsak pribrat svalovu hmotu a tym zvysit svoju hmotnost. Nemam cas chodit do fitness centra a tak by som Vas chcela poprosit, ci by ste mi nevedeli poradit ake cviky mozem robit doma a kedy je najidealnejsie ich cvicit. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO PRIBRAŤ SVALOVÚ HMOTU
Chudnutie a priberanie sú akoby dve strany tej istej mince. Podstatný rozdiel je v tom, že zatiaľ čo pri chudnutí sa snažíme v maximálnej miere odbúrať telesný tuk, telesnú hmotnosť zvyšujeme naberaním svalovej hmoty. Priberanie svalovej hmoty je však náročnejší a dlhodobejší proces ako chudnutie. Najdôležitejší je princíp preťaženia a princíp stáleho napätia vo svaloch. Viem vám vypracovať tréning i na domáce podmienky, obávam sa však, že pri domácom cvičení len s vlastnou váhou tela, sa vám nepodarí pribrať svalovú hmotu. Myslím si, že by pre vás bolo lepšie cvičiť vo fitnescentre aspoň dvakrát do týždňa. Ak vám na tom naozaj záleží, určite si na cvičenie čas nájdete. Každý rozumný človek predsa venuje čas predovšetkým prioritám. Ideálny čas na posilňovací tréning je vtedy, kedy už máte za sebou niekoľko denných jedál. Je to spravidla popoludní alebo večer. Na tréning môžete využiť aj sobotu a nedeľu.

babulka    09 February 2012 22:00 | okres Púchov
vek 64, výška 160, váha 125.kg, pomôžete mi ? Každý povie schudnúť a ja už neviem ako..schudnem a po n ejak dobe kilá naspäť aj naviac
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BABULKA
Samozrejme, že vám viem poradiť AKO SCHUDNÚŤ. Jednoducho: upraviť stravovacie návyky a viac sa hýbať. Viem vám urobiť tréningový program i na domáce podmienky. Kúpte si stacionárny bicykel a dajte si vypracovať stravovací a tréningový program.

MARTINA    07 February 2012 19:12 | BANOVCE NAD BEBRAVOU
DOBRY VECER PAN KARABINOS, RADA BY SOM SI UZ U VAS DALA VYPRACOVAT PLAN NA 3 MESIACE. MOZEM POSLAT FOTOGRAFIE SVOJEJ POSTAVY,ABY STE MI MOHLI VYPRACOVAT CVICEB.PLAN?NIE SOM Z NITRY,SOM ZIVNOSTNICKA,CASU MAM MALO,TAK SOM LEN CHCELA VEDIET,CI NEBUDE JEDNODUCHSIE POSLAT TIE FOTOGRAFIE POSTAVY ,ABY STE MI MOHLI JEDNODUCHSIE UROB.PLAN.SAMOZREJME,ZE UZ BY SOM SI LEN PRISLA NIEKTORY DOHODNUTY DEN PRE TO A RADA BY SOM I UKAZKU SPRAVNEHO CVICENIA CVIKOV. NECHCEM ROBIT NIECO ,CO NEBUDE MAT EFEKT.MOJE PROBLEMOVE PARTIE SU HLAVNE,ZADOK,LYTKA,STEHNA.SO STRAVOU NEMAM PROBLEM,OBCAS SO SLADKOSTAMI.DAKUJEM ZA ODPOVED A VERIM,ZE SA SKORO UVIDIME. PEK.VECER
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TRÉNINGOVÝ PROGRAM
Pošlite mi hlavne vyplnený evidenčný list (nejasné skratky ignorujte, miery merajte v najširšom mieste, pás cez pupok). Fotografie vašej postavy mi určite pomôžu. Pošlite mi to prosím na e-mail: info@karabinos.sk .

Ivana    06 February 2012 21:43 |
Dobry den, chcela by som sa opytat, aky trening je pre chudnutie najlepsi, v pripade, ze chcem schudnut viac ako 10 kg a som ochotna tomu venovat naozaj vela casu...uprednostnit kardio trening, alebo tolko spominany kruhovy trening?... popripade ako vhodne tieto treningy kombinovat??? cvicit ich po sebe, alebo obmienat kazdy den iny trening??? Dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KRUHOVÝ TRÉNING alebo KARDIO ?
Ľahšie by sa mi odpovedalo, keby som poznal váš vek, vašu súčasnú hmotnosť a percento telesného tuku. Vo všeobecnosti platí, že jedinci, ktorí majú viac svalovej hmoty, robia menej kardia. Poznám kulturistov, ktorí pred súťažou, kedy znižujú telesnú hmotnosť odbúravaním tuku, kardio nerobia vôbec. U bežnej populácie však kardio považujeme za rozhodujúcu telesnú aktivitu pri redukcii hmotnosti, a to hlavne u žien, kde predpokladáme vyššie percento telesného tuku. Kruhový tréning môžeme zaradiť niekde do stredu medzi klasický posilňovací tréning a kardio, ale v každom prípade má bližšie k posilňovaniu. Je málo pravdepodobné, že ním dosiahnete takú pulzovú frekvenciu, ktorá je potrebná pre spaľovanie tukov. Naviac, kruhový tréning si vyžaduje mať v posilňovni špecifické podmienky, čo sa zriedkakedy podarí. Odporúčam vám robiť trikrát do týždňa posilňovací tréning (môže byť aj kruhový) a 5 - 6 x kardio, najlepšie oddelene od posilňovania (napr. ráno na lačno). V prípade, že sa to inak nedá, robte kardio vždy po posilňovaní, nikdy nie naopak! Nesnažte sa však zhodiť 10 kg za kratší čas ako tri mesiace.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
4 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang