Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 102
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Robo    25 November 2015 17:48 |
Dobrý deň. Volám sa Robo mám 16 rokov 177 cm a 62 kg. Začínam cvičiť a chcel by som trochu nabrať. Neporadili by ste mi nejaký tréningový plán? Aké doplnky by ste mi odporučili?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ako začať cvičiť
Cvič trikrát do týždňa. Telo si rozdeľ na dva rozdielne tréningy. Napr. prsia (8 sérií), chrbát (10), ramená (6) a nohy(10),biceps (6),triceps (8), brucho (8). Jedz aspoň 5-krát denne. V strave uprednostňuj vajcia, mliečne výrobky, mäso, zeleninu, celozrnné cereálie, ryžu a ovocie. Doplnky nepotrebuješ žiadne. Veľa spi. Ak máš záujem o Individuálny tréningový a stravovací PROGRAM, napíš na info@arabinos.sk .

karla    24 November 2015 20:17 |
Pán Karabinoš, prosím vás ako funguje diagnostika na základe prístroja , ktorý zmeria telesný tuk, vodu a čo ja viem čo ešte iba tým, že sa na niečo postavím alebo cyhtím do ruky - sú tieto diagnostiky dôveryhodné ? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
DIAGNOSTIKA
Väčšinou sú prístroje na meranie percenta tuku a vody v tele založené na bioelektrických impulzoch. Svaly, tuk a voda v tele majú odlišné impulzy. Nedá sa však povedať, že je to celkom presné, ale ak sa meriate pravidelne na tom istom prístroji, poskytne vám to pomerne presné informácie. V každom prípade sú tieto prístroje založené na údajoch, ktoré zadáte (vek, výška, hmotnosť). Tieto údaje majú podstatný vplyv na výsledky merania.

karla    18 November 2015 12:52 |
Pán Karabinoš,
ďakujem za odpoveď, len kde nájsť kvalitné celozrnné výrobky ?! Keď čítate zloženie, tak je to z drvivej väčšiny pšeničná múka dofarbená karamelom a inými dobrotami aby to malo hnedú farbu a to, že tam nasypú nejaké semienka, zrnička z toho výrobku ešte nerobí celozrnný :-( - tak si myslím, že je asi lepšie zjesť krajec normálneho chleba ako 2 nejaké karamelom napustené žemličky ešte k tomu aj hlbokozmrazené a len v obchode dopečené.

karla    17 November 2015 19:00 |
Pán Karabinoš,
aký je váš názor na potraviny z bio obchodov, zdravej výživy a pod. - sú bez cukru, bez muky, bez .., bez ... všetkého možného. Rôzne druhy obilnín, strukovín, orechov, múk a pod. Už sa v tom ani nevyznám. Nie je podľa vás lepšie stravovať sa striedmo ale s normálnymi potravinami - normálny chlieb, pečivo, občas nedeľný koláč ... ?
A aký význam má podľa vás konzumácia napr. pšena, kuskusu - sú to tiež strukoviny, obilniny - priberá sa z nich ? Možno ich jesť napr. na večeru ?
Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ČO JESŤ?
Predovšetkým sa treba stravovať zdravo a striedmo. Ak nechcete priberať, musíte mať negatívnu energetickú bilanciu. Som za to, aby ste uprednostňovali "normálne" potraviny. Normálne sú celozrnné výrobky, nie biele pečivo, chlieb a jedlá z bielej múky. Pšeno a kuskus sú obilniny, ktoré môžete zaradiť do jedálnička. Môžete nimi nahradiť napríklad ryžu a môžete ich jesť aj na večeru. Nie všetky BIO potraviny obsahujú to, čo je na nich deklarované. Často obsahujú látky, ktoré nespĺňajú kritériá zdravého a optimálneho stravovania. Podľa môjho názoru sú zbytočne predražené.

Zuzana    11 November 2015 10:37 |
Dobry den,

Vážený pán Karabinoš, vdaka za Vaše rady, prečitala som cca 200 odpovedí v ktorých(okrem ineho) ste zastancom striktneho oddelovania silového a aerobneho treningu. Ja cvičím takto: 3 x do týždňa po 60 min. niečo z: Workout , tabata, funkčny terning, kruhový trening ( co je podla Vas niekde medzi, medzi...)+ 2-4 krat do týždna (samostatne)aer. činnost beh alebo bike. Je treba naozaj silovy aaerobny trening striktne od seba oddelit , alebo možem pokracovat v tom čo robim. Moj ciel: trosku viac vyrysovat svalstvo, prekreslit. Inak som s postavou spokojna, v strave mam jasno.Vopred dakujem.

Zuzana
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
POSILŇOVANIE A KARDIO
Zuzana, pokiaľ ste s postavou spokojná, robte veci tak ako doteraz. Ak však chcete vyrysovať svalstvo, mali by ste sa špeciálne venovať posilňovaciemu tréningu, pri ktorom je maximálne prepojenie medzi vedomím a vykonávaným pohybom. To pri "hravých" formách tréningu nie je možné. Fyzické aktivity, ktoré spomínate sú dobré na kondíciu, odbúranie tuku, udržanie postavy. Majú aj silný sociálny aspekt. Tým, že sú kolektívne (o.i. rozptýlená myseľ), nemôžu priamo pôsobiť na budovanie, formovanie, či rysovanie svalstva.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang