Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 103
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Ing.Monika Kroláková    13 February 2012 20:49 | Sereď
Pekný deň p.Karabinoš. Mám 40 rokov,60kg,165cm. Dvakrát týždenne cvičím flowin/5mesiacov/, stravujem sa striedmo/žiadne biele pečivo,údeniny,tučné mäsá,sladkévody,alkohol,cigarety.Uvedomujem si,že počas dňa málo pijem. Napriek tomu som neschudla,kritické partie sú brucho,pás a boky.Prosím o radu,niekde robím chybu.Vďaka,s pozdravom Monika K.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIČÍM FLOWIN, NO NECHUDNEM
Budem úprimný. Ak sa chcete zabávať, tak robte FLOWIN naďalej, prípadne ho zameňte za inú rovnako neúčinnú zábavnú aktivitu, akou je napríklad ZUMBA. Totiž, ak cvičebná skupina nie je homogénna (približne rovnaký vek, hmotnosť a kondícia), nemôže vám to priniesť úbytok na váhe, lebo pri cvičení lapáte po dychu, nehovoriac o tom, že často ani neviete, aký pohyb bude nasledovať. Nerozumiem a nechápem, kto vás, ale aj iných ľudí, nahovorí na tieto pohybové "srandičky"? Viete vôbec, akú hodnotu má váš bazálny metabolizmus? Dosahujete týmto cvičením negatívnu energetickú bilanciu? Viete, akú máte pulzovú frekvenciu? Aby ste trochu schudli (nie ste na to až tak zle) a aby ste vyformovali a tuku zbavili vaše kritické partie (brucho, pás, boky), nemôžete cvičiť živelne. Vaše cvičenie musí mať systém. Musíte presne vedieť čo, koľko a ako máte robiť, aby to prinieslo želateľný výsledok a malo zmysel. V týchto dňoch som dosiahol počet 2200 klientov, z toho je 1473 žien(67 %)vo vekovom rozpätí 15 až 73 rokov a v hmotnostnom od 38 kg po 150 kg. Žiadnej z nich som nikdy neodporučil cvičiť FLOWIN. Moja rada: Ak chcete so svojim telom niečo pozitívne urobiť a nestrácať čas, prestaňte chodiť na FLOWIN. Mali by ste robiť niečo iné.

martina    13 February 2012 16:34 | male hoste
dobry den pan karabinos poprosila by som vas ci by sa dalo dat vypracovat stravovaci cvicebny plan na tri mesiace ale na domace podmienky.mam tri deti a som na materskej dovolenke pribrala som velmi vela a moja vaha je 105kg pri vyske 170cm.dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PROGRAM NA DOMA
Áno, dá sa vypracovať tréningový a stravovací program na domáce podmienky. Kontaktujte ma prosím na e-mailovej adrese. Ďakujem!

Hanka    13 February 2012 09:54 | NR
Dobry den, chcela by som sa spytat ci a akym cvicenim mozem viditelne obmedzit celulitidu v oblasti zadku a stehien. Moja zvycajna vaha je 54kg.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CELULITÍDA
Celulitída je výsledok rastu a ukladania tukových buniek spôsobený zadržiavaním vody a nevyplavovaním škodlivín látkovej premeny. Vplýva na ňu dedičnosť, nadváha, nesprávna životospráva, hormonálne poruchy, zlý krvný a lymfatický obeh, stres, nedostatok pohybu. Poznajú ju už aj mladé ženy a športovkyne. Zázračný prostriedok na odstránenie celulitídy neexistuje, rôzne krémy a gély však zlepšujú prekrvenie a mobilizujú tukové bunky. Účinnejšie sú pravidelné cvičenia zamerané na problematické miesta s vysokým počtom opakovaní, teda 25- až 50-
-krát. Predpokladám, že cviky na zadok a stehná poznáte. Ak nie, poraďte sa s trénerom vo fitnescentre. Prípadne si dohodnite so mnou jednu hodinu metodického cvičenia. Pomáha tiež pravidelná masáž a pitie veľkého množstva tekutín, nie však minerálnych vôd s vysokým obsahom sodíka. Menej soľte, nepite kávu a nefajčite. Ak máte pocit, že ste už urobili všetko, ale márne, skúste metódu endermológie a prístroj LPG.

milada    13 February 2012 08:51 | púchov
Dobrý deň pán Karabinoš.
Dostala som na Vianoce Clarinol CLA 1000. Chcela by som sa spýtať, kedy(pred alebo po cvičení) a v akom množstve dané kapsule užívať? Cvičím pravidelne 5-6 krát do týždňa aeróbne aktivity + posilňujem občas doma s jednoručkami.
Ďakujem za odpoveď a prajem pekný deň
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CLARINOL CLA 1000
- podporuje odbúravanie telesného tuku a obmedzuje jeho spätné ukladanie
- pomáha zachovávať svalovú hmotu, tvarovať postavu a znižovať hladinu cholesterolu
Prípravok sa zvyčajne užíva v dávke 1 - 3 kapsule denne počas jedla alebo po jedle, zapiť dostatočným množstvom vody. Pre dosiahnutie lepších výsledkov je vhodné zvýšiť príjem vlákniny. Pri redukčnom režime je potrebné dbať na dostatočný príjem tekutín ( 1500 - 2000 ml denne).

lenocka    11 February 2012 03:45 | nitra
Dobry den pan Karabinoš.chcela by som sa spytat ohladom stravovania.ak nieje vhodne biele pecivo,nieje teda dobre jest ani suchare?a ak v praci mavame normalny obed-polievka a druhy chod,bolo by vhodne zjest napriklad iba tu polievku a druhy chod nechat na poobedie?nemyslim tym vysmazane rezne,ale napriklad salaty :) aby toho nebolo velmi vela,chcem zacat jedavat v mensich davkach a castejsie...alebo tie firemne obedy vynechavat uplne a radsej si dat nieco ine na obed...dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO SA STRAVOVAŤ
Dôležité je, čo chcete so sebou urobiť. Ak nebudete pravidelne a rozumne cvičiť, je zbytočné robiť "finty" v stravovaní. Obedy v práci môžete jesť aj kompletné pokiaľ polievkou bude zeleninová alebo vývar (iné nie!). Z druhého chodu si dajte mäso, kopec zeleniny a prílohu vynechajte. Malé množstvo ryže alebo zemiakov (nie hranolky!) neuškodí. Sucháre nemusíte, zato ryžovými chlebíčkami (tzv. "polystyrénmi") sa môžete dosycovať.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang