Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 201
Návštev dnes: 51
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Michal    29 February 2012 09:36 | Nitra
dobry den pan Karabinos , aky je vas nazor pridavat si po treningu do srvatkoveho proteinu taktiez aj kazeinovy protein? ma to nejaky zmysel alebo je to zbytocne , a staci kazein davkovat iba v priebhu dna a na noc ? dakujem dovidenia
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SRVÁTKOVÝ PROTEÍN
Aminokyseliny zo srvátkového proteínu (WHEY) sa ľahšie vstrebávajú do krvi a rýchlejšie sa dostávajú ako stavebná zložka do svalových buniek v porovnaní s inými proteínmi. Práve preto boli izolované a preto je výhodné užívať ich po tréningu, ale aj inokedy v priebehu dňa. Kazeínový proteín má pozvoľné uvoľňovanie aminokyselín, preto je vhodný pred spánkom. V priebehu dňa stačí užiť jeden (maximálne dva) srvátkové proteíny a jeden kazeínový. Miešať ich nemá zmysel. To môžete rovno užívať viaczložkový proteín.

Michaela    28 February 2012 12:16 | BA
Dobry den, chcem sa opytat ze ci mozem jest (pri chudnuti)ovsenne kase typu napr.EMCO expres, len sa to zaleje horucou vodou.

Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
OVSENÁ KAŠA "EMCO"
Ak pri chudnutí, tak výlučne na raňajky. Ale!? Pozrite si EMCO: v 100 g 387 kcal (1621 kJ) - to je veľa. PREČO? Lebo 10,3 g bielkovín (málo),65 g sacharidov - z toho 24,8 g cukru (hrozne veľa!), 9,6 g tukov (veľa). Oveľa lepšie sú ovsené vločky s vodou a ľubovoľne ochutené (ovocie, hrozienka, piškóty, med). Prípadne ovsené vločky s nízkotučným jogurtom.

Katka    21 February 2012 11:16 | bratislava
dobry den, len by som sa chcela spytat, co hovorite na zenske "fitka" typu FitCurves, kruhovy trening, ked je tam clovek 40-60 minut plus strecing potom...moze to fungovat? velmi tam dbaju na tepovu frekvenciu... dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
FIT CURVES
Akékoľvek cvičenie 3-krát do týždňa po 40 - 60 minút je lepšie, ako keby ste nerobili vôbec nič. Podľa môjho názoru cvičenie Fit Curves je vymyslený "hybrid", ktorý nie je ani poriadnym posilňovaním, ani poriadnym kardio tréningom. Propagátori tohto cvičenia sa radi odvolávajú na "univerzitné štúdie", ktoré boli zrejme vypracované na "objednávku" niekoho. Niektoré závery týchto "štúdií" sú správne, akurát že sa nedajú dosiahnuť cvičením Fit Curves, ale len serióznym posilňovacím cvičením vo fitnescentre a rovnako serióznym aeróbnym tréningom (beh, bicykel, chôdza na páse....). Propagátori Fit Curves deklarujú, že stačí cvičiť kruhový tréning 3 - krát týždenne po 30 minút a na každom tréningu spálite 500 kalórií. Po prvé to nestačí, po druhé týmto spôsobom "tiežcvičenia" spálite za 30 minút maximálne 250 kcal. Je dobré, ak inštruktorky (pochybujem, že ide o kvalifikované a skúsené trénerky) dbajú na pulzovú frekvenciu. Merajú ju fyzicky každej cvičenke osobitne alebo vychádzajú z hodnôt, ktoré sú na prístrojoch nastavené ? Predpokladám, že to druhé, preto to je o ničom. Ženám vraj rýchlo ubehne čas, lebo sa pri cvičení smejú. Priam úžasné! Aj to je dôkaz, že ide v podstate o málo účinnú formu fyzickej aktivity, ktorá je založená predovšetkým na marketingu, nie na serióznosti.
Citujem:
"Štúdie ukazujú, že pravidelné cvičenie, správne stravovanie a udržiavanie si zdravej telesnej hmotnosti sú tri najdôležitejšie veci, ktoré môžete spraviť, aby ste znížili riziko chronických ochorení."
Tak toto je pravda! Nedá sa to však dosiahnuť cvičením Fit Curves...
Citujem:
"Silové cvičenie je nevyhnutné, ak si chcete vyformovať svaly a ochrániť kosti. Štúdie ukazujú, že silové cvičenie, t. j. cvičenie so záťažou, pomáha bojovať s dôsledkami osteoporózy, artritídy a iných ochorení vedúcich k invalidite."
Aj toto je pravda! Až na to, že Fit Curves má od toho na míle ďaleko...
A myslím, si, že už stačí...

Eva    21 February 2012 09:47 | Trnava
Dobrý deň, mám 50 rokov, BMI 35 a začala som meniť stravovacie návyky. Chcem k tomu pripojiť aj pohyb a chcela by som sa Vás spýtať na Váš názor na vibračnú plošinu. Postačovalo by mi cvičiť na nej denne 2 x 10 min?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
VIBRAČNÁ PLOŠINA?
To sa pýtate vážne? Ďalší z nezmyslov. Vyhoďte to!
10 minút = 1 hodina v posilňovni
10 minút denne = 23 hodín a 50 minút fyzickej i psychickej pohody
Toto som stiahol z ich reklamy. Niečo takéto môže napísať len špekulant, podvodník a klamár.

Marcela    19 February 2012 02:08 | Puchov
Dobry vecer! Da sa vypracovat treningovy plan, ked nemam moznost navstevovat posilnovn? Mozne je zahrnutim behu, plavania, cvicenia v byte? Dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
DOMÁCI TRÉNING
Áno, dá sa vypracovať individuálny tréningový a stravovací PROGRAM aj na domáce podmienky a so zahrnutím aktivít, ktoré spomínate. Vyplnený evidenčný list (je na tejto stránke) mi pošlite na adresu info@karabinos.sk . Ďakujem!


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Hedviga
Zajtra má meniny
Lukáš
Kto je na stránke
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang