Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 174
Návštev dnes: 130
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Jana    02 March 2012 17:38 | žilina
Dobrý deň. Chcela by som Vás poprosiť o radu. Mám 21 rokov, 168 cm,62 Kg. Moja postava je v celku normálna,no mám problém s jednou partiou: brucho.Snažím sa cvičiť, jesť viac krát za deň v malých porciách Ostatné partie schudnem bez problémov, no brucho mám stále velké a vypuknuté.Tuk sa mi ukladá len do brucha a vyzerám ako taký pavúk: chudé nohy a ruky(až moc) a brucho ako tehotná.Cvičím na bicykli, posilňovacej veži, robím brušáky, cvičím aerobic. Všetko ale doma pretože uprednostňujem skôr súkromie pri cvičení. aký máte názor na prípravky na chudnutie a čo by ste mi odporučili? Ďakujem za odpoveď a za Váš čas.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PROBLÉM S BRUŠNOU PARTIOU
Ak sa stravujete racionálne, vychádza mi, že cvičíte nesprávne. Pri cvičení je totiž dôležitý systém a technika vykonávania jednotlivých cvikov. Obávam sa, že práve v tomto máte rezervy. Na posilňovacej veži svalstvo nôh a paží určite poriadne neprecvičíte. Brušné svalstvo je najlepšie cvičiť cyklicky, t.j. striedať cviky na spodné a horné priame brušné svaly (cvičia sa pomaly so stálym napätím svalstva - pri sklopení tela je výdych) s cvikom na šikmé brušné svaly (cvičí sa rytmicky). To sa strieda bez prestávky napr. 15 - 20 minút každý druhý deň. Obávam sa, že prípravky na chudnutie vám nepomôžu, lebo by ste schudli aj z končatín. Odporúčam poradiť sa s trénerom.

Blažka    01 March 2012 16:52 | Zvolen
Poreďte do zahraničia,prosím.Žijem aj pracujyb.em v Anglicku,mám prácu v stoji,na mieste a v chlade.Nemám žiadny pohyb.dostala som Bike and cross trainer 2v1,super vec,ale robím 10 až 12 hod denne za pásom,nikdy neviem kedy skoncim,cvicim tak 8 min.ale vraj až po 15min.sa zacinaju spalovt tuky.V.176cm,váha 68 kg.vsetko co zjem sa mi uklada.vela kolegyn s tym ma problem.viete mi prosim poradť?tesim sa na skoru odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TUK SA MI UKLADÁ AJ V ZAHRANIČÍ
Predovšetkým budete zrejme musieť upraviť stravovacie návyky. Jesť často (5-7 krát, malé porcie jedla, pitný režim). Víkendy, kedy asi nepracujete, využite 2x na posilňovací tréning (50 - 60 minút) a tiež 2 x na kardiotréning. Kardio ráno nalačno 60 minút. Počas ostatných dní si nájdite čas aspoň 2 až 3 - krát na kardio v dĺžke 40 minút (ráno alebo večer - vždy nalačno). Verím, že vám to pomôže.

Monika galatova    01 March 2012 14:36 | Trenčin
chcela som Vas poprosit o radu...2 5 roka cvicim v posilovni upravila som pitny režim ,stravu ale asi nie tak ako by som mala,,pol roka nejem chlieb,doobedu len ovocie ranajky kazde rano a vysledky nie su take ako by sa ocakavalo ,,,vie mi niekto pomoct s upravou jedalnicka ked je to 80percent uspechu a v posilovni nemam problem zamakat ,velmi ma to bavi,Dakujem vopred za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO UPRAVIŤ STRAVU
Dva a pol roka cvičíte a ako píšete, baví vás to. Cvičíte len tak, čo vám napadne, alebo vám niekto poradil? Ak vám dobre poradil v tréningu, prečo vám rovnako dobre neporadil v stravovaní? Táto rubrika nie je verejnou diskusiou, preto "niekto" , kto by vám mohol poradiť, som len ja. Môžem vám vypracovať stravovací program na základe vyplneného evidenčného listu. Všetky potrebné informácie nájdete na tejto stránke.

Michal    29 February 2012 09:36 | Nitra
dobry den pan Karabinos , aky je vas nazor pridavat si po treningu do srvatkoveho proteinu taktiez aj kazeinovy protein? ma to nejaky zmysel alebo je to zbytocne , a staci kazein davkovat iba v priebhu dna a na noc ? dakujem dovidenia
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SRVÁTKOVÝ PROTEÍN
Aminokyseliny zo srvátkového proteínu (WHEY) sa ľahšie vstrebávajú do krvi a rýchlejšie sa dostávajú ako stavebná zložka do svalových buniek v porovnaní s inými proteínmi. Práve preto boli izolované a preto je výhodné užívať ich po tréningu, ale aj inokedy v priebehu dňa. Kazeínový proteín má pozvoľné uvoľňovanie aminokyselín, preto je vhodný pred spánkom. V priebehu dňa stačí užiť jeden (maximálne dva) srvátkové proteíny a jeden kazeínový. Miešať ich nemá zmysel. To môžete rovno užívať viaczložkový proteín.

Michaela    28 February 2012 12:16 | BA
Dobry den, chcem sa opytat ze ci mozem jest (pri chudnuti)ovsenne kase typu napr.EMCO expres, len sa to zaleje horucou vodou.

Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
OVSENÁ KAŠA "EMCO"
Ak pri chudnutí, tak výlučne na raňajky. Ale!? Pozrite si EMCO: v 100 g 387 kcal (1621 kJ) - to je veľa. PREČO? Lebo 10,3 g bielkovín (málo),65 g sacharidov - z toho 24,8 g cukru (hrozne veľa!), 9,6 g tukov (veľa). Oveľa lepšie sú ovsené vločky s vodou a ľubovoľne ochutené (ovocie, hrozienka, piškóty, med). Prípadne ovsené vločky s nízkotučným jogurtom.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Kornélia
Zajtra má meniny
Sláva
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
2 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang