Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 102
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


katka    23 March 2012 11:20 | bratislava
dobry den, chcela by som sa spytat, myslite, ze mozem kombinovat s cvicenim CLA s karnitinom (bez kofeinu, ten nesmiem), ked popritom beriem doplnky na znizenie cholesterolu a magnezium? popritom este obcas nejake cecka a becka...a mam taky psychologicky pocit ze tych tabliet je strasne vela :-) 26r, BMI 29, telesny tuk mi za posledne 3 mesiace co cvicim a uzivam CLA klesol o 6%. dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CLA
Konjugovaná kyselina linolová (CLA) je mastná kyselina vyskytujúca sa v prírode. CLA umožňuje zaistiť optimálny pomer medzi množstvom svaloviny a tukového tkaniva v tele.
Účinky:- napomáha redukovať telesný tuk
- pomáha zachovávať svalovú hmotu
- priaznivo ovplyvňuje a napomáha kontrolovať metabolizmus tukov
- blahodarne pôsobí na svaly, ktoré pri redukčnej diéte strácajú na hmotnosti
Nevidím dôvod, prečo by ste nemohli kombinovať CLA s L-carnitinom. Kľudne môžete užívať aj ostatné minerály a vitamíny, ktoré spomínate.

jola    21 March 2012 12:26 | BA
Dobrý deň p. Karabinoš,chcem Vás poprosiť o radu, schudla som za 2 mesiace 6kg, momentálne sa mi váha zastavila už druhý týždeň, prešla som na sach. vlny, cvičím 6x do týždňa kardio 60 min/beh,bycikel/, 3x do týždňa fitko, 1x poweryoga, mám 37r./164/66. Chcem si zakúpiť Lipodex, myslíte že to pohne s tou váhou?
ďakujem a prajem veľa úspechov
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CHUDNUTIE SA ZASTAVILO
Napriek tomu, že všetko robíte správne, môže sa stať, že chudnutie sa zastaví. Ak tento stav trvá dva týždne, znamená to, že vaše telo i metabolizmus si zvykli na daný stav a prestávajú reagovať podľa vášho očakávania. Vtedy to chce zmenu! Treba urobiť niečo, čo ste doteraz nerobili. Napríklad zmeniť spôsob tréningu: napríklad z klasického posilňovacieho na kruhový. Zmeniť druh aeróbnych aktivít: začať robiť niečo iné ako doteraz alebo zmeniť klasické bicyklovanie na intervalový tréning. Organizmus si časom zvykne aj na nízky príjem energie stravou. Treba zmeniť spôsob stravovania aspoň na dva týždne. Napríklad jednozložkovou stravou (každý deň iný druh potravín so striedaním bielkovinovej a sacharidovej stravy), účinné sú sacharidové vlny...Lipotropiká (LIPODEX) sú vhodné hlavne pred aeróbnym tréningom a môžu pozitívne ovplyvniť vaše snaženie. Pozdravujem a držím palce!

Jana    19 March 2012 07:38 |
Dobrý deň, mám 44 r. 153 výšku, váha 53 kg. Cvičenie som mala zamerané na vyrysovanie, zníženie objemu.. Prvýkrát som cvičila kruhový tréning, rozdelené som to mala na dva dni, robila som cviky po 20 až 25 opakovaní s tým, že váhu som mala takú, že mi tam zostala rezerva,neviem to odhadnúť , možno 30% . Jeden cyklus mi trval 11 min. počet cyklov 5. Vyformovanie som dosiahla najmä na rukách, boky -3cm, pás -1,5 cm. Žiaľ, z nôh sa mi nepodarilo znížiť objem. Mením si tréning a neviem, ako si ho mám nastaviť , či ostať pri kruhovom, zvýšiť počty opakovaní, s akou váhou by som mala pracovať. Trénerom sme nejaké cviky pomenili a doporučil mi zvýšiť opakovania. Čo by ste vy navrhli na zoštíhlenie nôh? 3x do týždňa robím posilňovanie a 3x do týždňa 60 min na stacionárnom bicykli. Stravu si sledujem, snažím sa jesť 7x denne, cvičeníu sa venujem už niekoľko rokov, môj výsledok z niekoľko ročného úsilia je rovnakú postava a váha a dobrý zdravotný stav, čo je pre mňa prvoradé a dobrý pocit. Teraz nejaký úbytok na cm, čo ma teší:). Ale čo tie nohy?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ZHADZOVANÉ SÉRIE A BEH
Nie je jednoduché radiť niekomu, kto trénuje už niekoľko rokov a dokonca spolupracuje aj s trénerom. Pre KNIHU ODKAZOV ste toho napísali príliš veľa. Seriózna odpoveď by zabrala ešte viac priestoru. Pre mňa sú podstatné údaje v EVIDENČNOM LISTE, na základe ktorých vám viem vypracovať tréningový a stravovací program. Len malá poznámka. Ak robíte 20 až 25 opakovaní, nechápem prečo ešte chcete zvýšiť počet opakovaní. Dôležité je, aby ste cviky vykonávali technicky správne a v tréningu nôh využívali supersérie a zhadzované série. Na nohy robte výpady a predkopávajte. Ak ich chcete naozaj zoštíhliť, hlavne behajte!

Tina    18 March 2012 12:16 | Hlohovec
Vazeny pan Karabinos, aj ja mam problem s vahou asi ako akoro kazda zena len bohuzial neviem ako na to, Takze moj problem je hlavne v tom ze pracujem prevazne v nocnych sluzbach to zn. 22-10 pridem domov je asi 11 a teraz ako dalej pokracovat, jest, cvicit, spat, Ak sa najest, coho? obed ranajky, kava ? Ak sa da poradte sama nevidim vychodisko. A hlavne mam 48 rokov som zdrav. sestra a prevazne sedim v praci co je nejv. problem,pohyb mi nie je cudzi az na beh ten nemusim .Fakt som uz bezradna rada by som vyzerala dobre teda chcem byt sama so sebou spokojna.To hlavne. Ste moja posledna nadej `Dakujem Tina
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
NOČNÉ SLUŽBY A STRAVOVANIE
Ak pracujete v nočnej službe, predpokladám, že nespíte, ale bdiete. Ak bdiete, mali by ste každé cca tri hodiny zjesť ľahšie jedlo (napr. jogurt, ovocie, tvaroh. rybia konzerva, tyčinka, vajce...). Keď prídete z nočnej (predpokladám unavená a nevyspatá), mali by ste ísť spať. Vaše raňajky by potom boli vždy po najdlhšom spánku dňa, hoci aj o 16.h. Zásada, že keď spíme, nejeme a keď bdieme, tak je často a v malých porciách, platí aj pre vás. Ak by som bol vaša posledná nádej, určite by ste si dali vypracovať individuálny tréningový a stravovací program.

Michal    16 March 2012 12:20 |
Dobrý deň.
Chcel by som sa Vás p. Karabinoš spýtať, či je vhodné pri objemovo - tvarovacom tréningu vynechať zo stravy bravčové mäso? Celkovo som ho za posledných 5 mesiacov vylúčil. Jedálniček o.i tvorím väčšinou z rýb, hydiny a hovädziny. Chcel by som však počuť Váš názor.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
RYBIE ALEBO BRAVČOVÉ?
V "rysovacích" dietach sa odporúča biele mäso (kuracie, morčacie, rybie), lebo obsahuje menej tuku. Červené mäso má však viac kreatínu a je sýtejšie. Pri jeho konzumovaní pociťujeme väčšiu silu. Preto nevidím dôvod, aby sme ho z jedálnička v objemovo - tvarovacom tréningu vynechali. Bravčové mäso je spravidla tučnejšie ako iné mäso. Ak ho však máte na tanieri jedenkrát za týždeň, určite tým nič nepokazíte.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
3 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang