Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 168
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


murdock    14 April 2012 16:47 |
Dobry den.Moja otazka je v podstate presne opačna ako pani predomnou.začal som behavat s cielom zlepsit kondicku a pod.Mam 180cm a 71kg...Stravujem sa normalne,ale pocas behania som pribral cca 2-3kila,pritom som ani nejak nejedol sladkosti...Chcem sa spytat ci sa behanim da nabrat svalova hmota???totiz nezda sa mi ze by som pribral tuk,pas mam stale taky isty,len ma to trocha prekvapilo,preto sa vas radsej pytam ci sa mohlo stat ze som behom nabral svalovu hmotu?Vdaka
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BEH A PRIBERANIE?
Ak okrem toho neposilňujete vo fitnescentre, nie je možné, aby ste behom na dlhé trate, teda vytrvalostným behom, pribrali svalovú hmotu. Je možné, že vám chutí viac jesť a tým, že beháte, ste sa zbavili podkožného tuku a svaly vám vynikli. Beh na dlhé trate je najúčinnejšia aeróbna aktivita na redukciu telesného tuku, nehovoriac o jeho pozitívnom vplyve na kondíciu, kardiovaskulárny a dýchací systém. Osobne si myslím, že ste sa vážili na dvoch rozdielnych váhach, alebo ste sa nevážili presne.

MARTINA    13 April 2012 20:59 |
DOBRY VECER, PAN KARABINOS, V PRVOM RADE VSETKO NAJLEPSIE K MENINAM, VELA ZDRAVICKA A VELA SPOKOJNYCH KLIENTOV.RADA BY SOM SA OPYTALA,CI SA DA SCHUDNUT LEN BEHOM V PARTIACH ZADOK, STEHNA. BEHOM POSLED.DVOCH MESIACOV SOM PRIBRALA 4,8KG/ZO SLADKOSTI A PASIVITY/A RADA BY SOM ICH ZHODILA ,CO NAJSKOR.CHCEM VEDIET,CI DOKAZEM ZHODIT TUK IBA BEHOM,SAMOZREJME NIE KRATKYM ,ALE ASPOM TYCH40 MIN/3XTYZDENNE. DAKUJEM VELMI PEKNE ZA ODPOVED.M.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
DÁ SA SCHUDNÚŤ LEN BEHOM ?
Samozrejme, že sa dá! Beh je najprirodzenejší, najdostupnejší a najlacnejší druh aeróbnej aktivity. A určite aj najúčinnejší! Pozrite sa ako vyzerajú bežci na dlhé trate. Nemajú takmer žiadny tuk. Podmienkou je mať vyšší energetický výdaj ako príjem. Odporúčam behať častejšie ako trikrát do týždňa. Ale ak nechcete stratiť aj svalovú hmotu, mali by ste posilňovať s činkami. (Ďakujem za blahoželanie!)

Tatiana    12 April 2012 06:22 |
Dobrý podvečer, chcem sa opytať. meriam 168cm, a vážim
59kg.teraz.kolíše mi to hore dole, cca 2kg. chodim pravidelne cvičiť
aerobne cvičenia 2x týždenne a občas v týždni aj behavat 25min. aj
stravu si stražim.obcas ma prepadne maškrtenie,hlavne v obdobi
menstrucie a vtedy tie kila stratene naberiem spat. ako sa mam tomu
vyhnuť, poradte mi. :-)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
VÝKYVY V HMOTNOSTI
Mali by ste sa stravovať často, napr. 45 až 7 - krát denne a v malých dávkach, aby ste udržiavali stálu hladinu cukru v krvi. Tá je predpokladom toho, že maškrtenie obmedzíte. Inak občasné maškrtenie je normálne, ba priam nevyhnutné. Pokiaľ ide o aeróbne aktivity, dôležité je, aby trvali aspoň 40 minút, pokiaľ vám ide o redukciu tuku a najmenej 3-krát týždenne. Dôležitý je aj druh aktivity. Ideálny je beh, stacionárny bicykel, chôdza n páse...Mali by ste sa venovať aj posilňovacím cvičeniam.

Magdaléna    11 April 2012 20:03 | Košice
Všetko naj k dnešným meninám :-)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ďakujem! Je to milé ! :-)

Peter    11 April 2012 13:23 |
Dobry den..Mal by som na vas otazocku ohladom behania.Potrebujem zlepsit fyzicku kondiciu,tak som zacal pred tyzdnom behat,noi chcel by som sa spytat ako dlho,ako intenzivne mam behat jeden trening???Moj ciel je cisto zlepsenie fyzickej kondicie,s vahou nemam problem.No pocuvam mnohe nazory kedy behat ci rano,vecer,kolko treba zabehnut,ako dlho a pod,preto sa pytam vas ako odbornika co doporucujete na zlepsenie fyzickej kondicie ako dlho,intenzita,vzdialenost za 1 trening zabehnut?Vdaka.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BEHANIE PRE KONDÍCIU
Na zlepšenie fyzickej kondície je beh skutočne tým najdostupnejším a najvhodnejším športom. Zvyšovať jeho dávky by ste mali postupne. Napríklad prvé dva týždne obdeň po 30 minút, postupne zvyšovať kvantitu. Ak chcete behať hlavne pre zlepšenie fyzickej kondície, nemali by ste prekročiť dávku 4 - krát do týždňa po 60 minút. Nezabúdajte tiež na striedanie rôznych techník, ako sú napríklad fartleky, intervalový beh (striedanie tempa)a podobne. Priemerná intenzita by mala byť okolo 70 % pulzového maxima a maximálne by ste mali v jednej tréningovej jednotke zabehnúť 10 km.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Vladimíra
Zajtra má meniny
Hedviga
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
7 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang