Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 139
Návštev dnes: 58
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Kniha odkazov

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Michal    03 April 2012 16:13 | Nitra
Dobry den pan Karabinos,aky je vas nazor na sojove proteiny? som v obdobi naberania ale pomaly uz zacnem s rysovanim tak do mesiaca najneskor, mam este srvatkovy protein cca kilo, a uvazujem o sojovom ale chcel by som poznat vas nazor naň, dakujem pekne dovidenia
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SÓJOVÝ PROTEÍN
O sójovom proteíne viem zistiť len toľko ako aj vy sám. Tak, že si ho "vygúglim" na internete. Nikdy som ho neužíval a pokiaľ viem, ani nikto z mojich známych. Snáď len niektoré moje klientky. O sójovom proteíne som nikdy neuvažoval, preto o ňom ani veľa neviem. Nemá význam, aby som si ja o ňom niečo prečítal a sem vám to napísal. To si môžete prečítať priamo vy. Pripomína mi to chlapíka, ktorý sa ma pýtal, či sa mi nevidí 18 sérií drepov veľa? Hovorím mu: A kto vám káže robiť 18 sérií? On na to: To som si ja tak sám vymyslel.

Simi    28 March 2012 09:28 | BA
Dobry den p. Karabinos, mam dve otazky (vek 42, 160 cm/67 kg):
1. Aky mate nazor na krabickovu dietu cca 5500 kj denny prijem ? Mozem z toho schudnut ?
2. Chcem si domov kupit aerobny storj, ktory je podla vas lepsi na chudnutie - orbitrec, alebo beziaci pas
Dakujem Simi
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KRABIČKOVÁ DIÉTA
Tento typ stravovania má svoje opodstatnenie, lebo vás naučí jesť viackrát za deň ( v tomto prípade 5 - krát) a malé porcie jedla. Nie je však najlacnejší a nenúti vás samostatne rozmýšľať nad tým, čo si dáte do úst. V tom je jeho nedostatok. Schudnúť krabičkovou diétou môžete, ale bez posilňovacieho tréningu a aeróbnych aktivít je to len polovičná cesta.
2) Bežiaci pás je určite vhodnejší, ale nie je lacný. Odporúčam stacionárny bicykel.

Maja    27 March 2012 07:54 | Spišská Nová Ves
Ok,ďakujem aj tak za odpoveď.Neuvedomila som si,že je to naozaj veľa otázok,ale všetky vyplynuli teraz,po začatí môjho chudnutia a z toho,že nejaké vedomosti sú,len som si ich potrebovala ujasniť.
Určite sa na Vás obrátim s tým,aby ste mi vypracoval stravovací program,ale zatiaľ by som Vás poprosila pomôcť hlavne s tým,kedy je vhodné po cvičení jesť a podľa čoho sa,vo všeobecnosti,určuje množstvo potravy.Veľmi pekne Vám ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY JESŤ PO CVIČENÍ
Ideálnym jedlom ihneď po cvičení sacharidový nápoj, pri chudnutí odporúčam skôr proteínový nápoj. V takomto prípade by "normálne" jedlo mohlo nasledovať asi 1 hodinu po tréningu. Ak si nedáte proteínový nápoj, môžete konzumovať ľahké jedlo (jogurt s musli tyčinkou alebo ovsenými vločkami, ovocie alebo zeleninový šalát) asi 30 minút po tréningu. Vo všeobecnosti by ste v jednom jedle nemali zjesť v jednom jedle viac ako 200 g potravy (napr. 100 g mäsa + 100 g zeleniny alebo ryže), alebo 3 ks vajcia, alebo 1 jogurt + 50 g ovsených vločiek, alebo 1 ks ovocie). Mali by ste jesť často (napr. až 7x denne a v malých porciách), čo v praxi znamená, že nebudete v priebehu dňa ani hladná, ani nasýtená.

Maja    26 March 2012 10:33 | Spišská Nová Ves
Zdravím.Mám pár otázok:-môžem počas 3hod.intervalu v stravovaní,zjesť ovocie, alebo niečo ľahké,napr.oriešky?
-je pri stravovaní vhodná kombinácia ovocia a mliečnych výrobkov(banán-jogurt,jablko-ovsené vločky s mliekom,atď.)
-podľa čoho si mám určiť vhodné množstvo potravín(na gramy)
-kedy po cvičení je vhodné jesť a čo,aby to malo ten správny efekt pri chudnutí
-je potrebné jesť aj po večernom cvičení,alebo kardio?
-kedy je najvhodnejšie raňajkovať
-je dobré,resp.najlepšie cvičiť ráno,nalačno?
-v rámci delenej stravy je možné jesť jeden druh potraviny aj častejšie,ako sú prestávky medzi jedlami,ak áno,tak v hocijakom množstve?
-užívam horm.lieky,kvôli štítnej žľaze a menštr.problémom.Môžu mi negatívne ovplyvniť moje chudnutie?A môžem popri nich užívať karnitín?
-čo je pri naturálnej kulturistike dovolené a čo nie(v rámci prípravkov)
Veľmi pekne ďakujem a verím,že dôjde k úspešnému zahájeniu "mojej" Jarnej premeny
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO SA STRAVOVAŤ atď.
Podľa množstva otázok, ktoré ste mi položili, je to na vypracovanie stravovacieho programu. KNIHA ODKAZOV slúži pre tých, ktorý sa pýtajú spravidla na jednu konkrétnu vec. Ak by som vám mal seriózne odpovedať, asi jednu hodinu by som tu len písal. Nehnevajte sa teda, že vám touto cestou neodpoviem. V naturálnej kulturistike sú povolené všetky bežne predávané doplnky výživy. Zakázané sú anabolické a dopingové prípravky. Ich zoznam vydáva Antidopingová agentúra SR a nájdete ich na www.antidoping.sk .

Jana    24 March 2012 17:51 |
Dobrý deň,
na zoštíhlenie nôh ste mi odporučil medzi iným aj beh. Na stacionárnom bicykli som šla 6O min pri tepovej frekvencii 75%. Ako by to malo byť pri behu? Pri mojom prvom tréningu som si merala tep.frekvenciu a mala som až 95% dĺžka v 50 min. Ďakujem za radu.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PULZOVÁ FREKVENCIA
Odporúčaná pulzová frekvencia je 70 % pulzová maxima. Pulzové maximum je 220 mínus VEK = 100 %. V praxi sa ukazuje, že skoro každý ľahko na bicykli i pre behu presahuje túto hodnotu. Navyše rôzne merače nemusia byť presné. Odporúčam aeróbnu aktivitu prerušiť, chytiť si krčnú alebo zápästnú tepnu, počítať počet pulzov za napr. za 10 s a vynásobiť šiestimi. Inými slovami: tempo by malo byť také, že sa potíte a dokážete ešte rozprávať, ale nie už spievať.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Judita
Zajtra má meniny
Dagmara
Kto je na stránke
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang