Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 95
Návštev dnes: 33
Z knihy odkazov
Emmka
Dobrý deň p. Karabinoš. 
Stretla som sa
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Emmka    19 April 2018 17:43 | Martin
Dobrý deň p. Karabinoš.
Stretla som sa s názorom trénera, že v staršom veku (t.j. po 40tke)už žena nemôže vybudovať takú svalovú hmotu, ako keď je žena v mladšom veku.
Chcela by som Vás poprosiť o Váš názor, resp. skúsenosti...
Môže sa podľa Vás aj takáto staršia žena dopracovať správne zvoleným tréningom a stravovaním trebárs až k "súťažnej forme"?
Ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SVALY PO ŠTYRIDSIATKE
Nárast svalovej hmoty je ovplyvnený hlavne správnym posilňovacím cvičením a optimálnym stravovaním. Aby to však fungovalo, rozhodujúca je činnosť žliaz s vnútornou sekréciou. Ako iste viete, hormonálna činnosť po tridsiatke postupne klesá, preto očakávať prirodzený nárast svalovej hmoty po štyridsiatke je až príliš optimistické. Aj u mužov, tobôž u žien. Vo výhode sú jedinci, ktorí majú vybudovanú svalovú hmotu z mladších rokov, ktorým niekedy stačí vlastne len odtučniť. Súhlasím teda s názorom spomínaného trénera. Výnimkou z tohto pravidla môžu byť prípady, kedy sa športovci túžiaci po výraznom svalovom rozvoji nespoliehajú len na prirodzenú hormonálnu činnosť vlastných žliaz.

Denisa    21 March 2018 06:52 | Prešov
Dobrý deň p.Karabinoš...Chcela by som sa opytať čo robiť. Mám 83 kil/165cm a váha mi stojí už viac ako rok. Nechcem jesť 5x denne... kvoli práci mi to nevyhovuje. Jem 3x...raňajky 2 celozrnné rožky, natierka, alebo šunka syr, zelenina. Čierny čaj s mliekom. Obed:celozrnné cestoviny, rýža maso zelenina. Večera: šalát so syrom alebo jogurtom či vajíčkom. Nejem sladké, nehreším. Pijem 1- 1,5l vody denne. Cvičím 4 x do tyždňa 2x pilates a 2x aerobic po hodine.Cez víkendy ešte nejaká turistika, lyžovanie. No napriek tomu nechudnem. Som už zúfala. Može asi za to aj moja znížena funkcia štítnej žľazy alebo moja psychika, že neverím že sa dá schudnúť. Neviem čo robiť. ďakujem Denisa.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobrý deň Deniska!
Ak niečo nefunguje podľa našich predstáv, treba urobiť zmenu. Jesť zdravo, ešte nemusí znamenať,že sa stravujete optimálne. Musíte vedieť, aký je váš bazálny metabolizmus, aby ste si vedeli korigovať príjem a výdaj energie. To čo platí o strave, platí aj o cvičení. Skutočnosť, že venujete športu najmenej štyri hodiny do týždňa, nič nehovorí. Je celkom možné, že práve spomínané fyzické aktivity vám nevyhovujú. Dôležité je tiež vedieť, aký máte pri nich výdaj energie a či vôbec spaľujete tuk. Viem vám zaručiť, že za tri mesiace schudnete zdravým spôsobom 9 kíl. Napíšte mi na e-mail: info@karabinos.sk.

Nikola    05 March 2018 09:49 | Martin
Dobrý deň mám ešte otázku môžu sa pri nizkosacharidovej diéte keď je telo v ketňze aminokyseliny BCCA ?ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Môžem BCAA?
BCAA sú aminokyseliny s rozvetveným reťazcom:leucín,izoleucín a valín. Sú to anabolické aminokyseliny, zaisťujú syntézu proteínov pri raste svalov a obnove. Áno, môžete ich brať aj pri nízkosacharaidovej diéte. Ale na túto otázku by vám mal odpovedať ten, kto vám nízkosacharidovú diétu nariadil.

Nikol    01 March 2018 06:48 | Martin
Dobrý deň,chcela by som poradiť do leta by som chcela schudnúť ale zároveň vybudovať svalstvo čo by bolo najvhodnejšie veľa kardia a obmedziť sacharidy a tuky a rýchlo schudnúť a potom sa zamerať na budovanie svalov ?alebo upraviť stravu a posilňovať s činkami a kardio ?s čím dosiahneme lepšie výsledky?moje BMI je 1380 ako by ste zvolili 3 x činky 3x hit tréning ako by ste rozložili živiny sacharidy,tuky a bielkoviny pre chudnutie ?ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CHCEM SCHUDNÚŤ A VYBUDOVAŤ SVALSTVO
Milá Nikol. Vybudovať svalstvo do leta je nereálne. Na to treba podstatne dlhšiu dobu. Schudnúť do leta sa dá. Úpravou stravy a primeraným pohybom. Podstatou je, aby ste mali vyšší energetický výdaj ako je vaša potreba, teda negatívnu energetickú bilanciu. Objednajte si individuálny tréningový a stravovací PROGRAM na tejto stránke, v ktorom vám odpoviem na všetky otázky, ktoré ste mi položili.

Jana    16 February 2018 17:00 |
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 35 rokov a niekedy bolesť v bedrovom kĺbe. Chcem sa opýtať aké je najlepšie pre mňa kardio. Ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BOLESŤ V BEDROVOM KĹBE
Dôležité by bolo vedieť, čo je príčinou bolesti v bedrovom kĺbe a snažiť sa ju odstrániť, prípadne aspoň eliminovať. Za daného stavu za najvhodnejšie kardio považujem plávanie a stacionárny bicykel. Teda aktivity, pri ktorých je bedrový kĺb čo najmenej zaťažovaný.


1177
(počet príspevkov)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang