Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 121
Návštev dnes: 0
Z knihy odkazov
Roman
Pán Karabinoš mám vypuklé brucho,cvičievam naň tri
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Roman    16 November 2017 19:37 | Bánovce nad Bebravou
Pán Karabinoš mám vypuklé brucho,cvičievam naň tri cviky v kope,ale veľmi sa nesplošťuje.Stačí keď vypijem kávu alebo čaj a brucho mám nafúknuté.Nemám ho ovisnuté,skôr tvrdé a vypuklé.Pri výške 173cm,váha 78-80kg.A poprosil by som ak by sa dalo,nejaké cviky na rysovanie svalstva celého tela,počet serii a opakovaní.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
VYPUKLÉ BRUCHO
Roman, predovšetkým si musíte vybudovať pevné brušné svalstvo. Precvičujte brušné svaly trikrát do týždňa po 20 minút striedaním rôznych cvikov bez prestávky. Cvičte pomaly, sústredene so stálym napätím svalstva každý cvik do únavy. Viazanie vody v oblasti brucha je skôr metabolická porucha. Odporúčam odborné vyšetrenie. Vaša posledná požiadavka súvisí s vypracovaním individuálneho tréningového a stravovacieho ITS PROGRAMU.

Jana de Jong    01 October 2017 21:21 | Praznovce
Dobry vecer chcela by som sa spytat som skoro 3 mesiace po porode a zostala mi trosku ovisnuta koza na bruchu.je mozne ju bez operacneho zakroku vratit do pôvodneho stavu.respekt.mat este niekedy "tehlicky"?cvicit som zacala v posilovni 2 tyzdne po porode a cvicila som skoro az do porodu.so zbytkom tela nemam problem.vyska 173 cm a vaha okolo 62 kg.dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
OVISNUTÁ KOŽA
Problém s ovisnutou kožou v oblasti brucha po pôrode je bežný jav. Podobne je to aj po rýchlom schudnutí, keď ste mali predtým veľké brucho. Posiloňovanie brušných svalov pred pôrodom je to najlepšie, čo ste mohli urobiť. Pokračujte aj po pôrode. Silné brušné svalstvo je totiž základným predpokladom, že sa koža na bruchu môže vrátiť do pôvodného stavu. Môže, ale nemusí. Poznám ženy, u ktorých by ste neverili, že niekedy vôbec rodili. Ale aj také, u ktorých uvoľnená koža už nikdy neprilnula k svalstvu. Skúste posilňovať brušné svalstvo trikrát do týždňa aspoň šesť mesiacov. Ak by ste s výsledkom neboli spopkojná, uvažujte nad chirurgickým zákrokom.

Danka    30 August 2017 08:52 | Partizánske
Dobrý deň. Prosím, ako si mám vypočítať tepovú frekvenciu pri cvičení na chudnutie. Na nete som našla viacero výpočtov ale sú tam dosť veľké rozdiely. Mám 49 rokov, 61 kg, výška 168 cm. Doteraz som necvičila pravidelne, ale tak cca 1x do týždňa..Veľmi pekne ďakuje.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TEPOVÁ FREKVENCIA
Najčastejšie sa používa vzorec 220 mínus vek (49) = 100% (171). Ideálna tepová frekvencia na chudnutie je 60-70% tepového maxima, t.z. pre vás rozpätie 102 - 119 tepov za minútu. Zjednodušene platí, že tempo má byť také, že dokážete ešte rozprávať, ale spievať už nie.

eva lalakova    09 August 2017 10:22 | Senica
Dobrý deň, p. Karabinoš. Obraciam sa na Vás o pomoc pre moju dcéru Zuzanu, nar. 09.06.1987. Pred 5 rokmi (25.06.2012) ochrnula od krku nadol. Príčinu lekári nezistili a už ani nezisťujú....chceli ju po 3 týždňoch poslať do Myjavskej nemocnice v umelom spánku, vraj aby si taká mladá neuvedomovala svoj stav, do...? Nedovolili sme to a po 8 mesiacoch strávených na "ÁRE a JISke" v Bratislave na Kramároch sme ju zobrali vtedy vychudnutú na 34 kg domov....teraz už má síce 48 kg, ale stráca dosť svalstvo hlavne na rukách a chrbte, čo sa jej odzrkadľuje už aj vizuálne na postoji jej tela. Celý život od malička tancovala. chodíme cvičiť k fyzioterapeutom do Trnavy, Bratislavy a Piešťan....nohy sú na tom najlepšie,nakoľko bola naučená tancovať a dnes už vie chodiť s pomocou chodítka, no ruky-úchop a chrbát, sú na tom najhoršie, nakoľko s nimi vie cvičiť len s našou pomocou, čím sa jej svalstvo netvorí, skôr stráca...preto by som Vás chcela poprosiť o pomoc ako nabrať svalstvo hlavne na rukách a chrbte, aby zvládala cviky aj s pomocou rôznych náradí ....za skorú odpoveď Vám vopred ďakujem a prajem pekný deň. Eva
p.s. mne ste 18.3.2009 vytvorili individuálny program na zníženie hmotnosti a vyformovanie postavy...vtedy som mala 70 kg a už niekoľko rokov si udržujem váhu na 60 kg....
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
DCÉRKA JE OCHRNUTÁ
Dobrý deň, pani Eva! Ďakujem Vám za dôveru. Možno Vás sklamem, ale neviem Vám poradiť takto na "diaľku". Je to skôr práca pre špecialistov lekárov a fyzioterapeutov. Neviem, aké sú stupne, či štádia ochrnutia. Píšete, že nohy už dcérka dokáže zapojiť do činnosti, ale ruky nie. Môže to spočívať v zapojení vedomia (mysle), lebo cvičenie je hlavne o tom. Úprimne, nemám ani predstavu, čo vlastne môže a čo nie. U mňa už cvičili aj vozíčkari, ľudia so svalovými poruchami, Parkinsonovou i Alzheimerovou chorobou ... Za asistencie iného človeka sa cvičiť dalo. Tá asistencia však musí byť cielená a len do tej miery, aby dcérka pri cvičení sama zapájala činnosť svalov a svoju myseľ. V strave nech uprednostňuje mäso, vajcia a mliečne výrobky, aby mala dostatok bielkovín ako základnej stavebnej jednotky pre svaly. Držím dcérke palce a prajem veľa pevnej vôle a trpezlivosti. Vám, samozrejme, tiež.

Simca    10 July 2017 20:48 | Bratislava
Dobrý deň p.Karabinos začala dom chodiť cvičiť aj sa zdravo stravovať no vylúčila som aj mliečne výrobky schudla som ale samozrejme ešte pokračujem strácam hlavne v CM mám po čase alebo hneď jesť aj mliečne výrobky?a ešte nejaký spalovac by som mohla brat? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CHUDNUTIE A MLIEČNE VÝROBKY
Chudnutie nie je založené na vyradení mliečnych výrobkov, ale na bilancii príjmu a výdaja energie. Aj pri chudnutí môžete mať pestrú stravu s vyváženým množstvom živín, vitamínov a minerálov. Nízkotučné jogurty a tvaroh môžu byť súčasťou jedálnička. Extrémne diéty sa uplatňujú len krátkodobo v predsúťažnom období. Lipotropiká nie sú nevyhnutné.


1172
(počet príspevkov)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 »

 
 Seitenanfang