Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 25
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

E-mail

Čo na chlieb?

Báječná žena 17/2016Suchý chlieb ani pečivo mi nechutia, hoci celkovo sa pekárenským výrobkom snažím vyhýbať. Čo je naň však najvhodnejšie, rastlinný margarín alebo maslo? Mám si vyberať rastlinné alebo jogurtové nátierky či čerstvé mäkké syry? Tie sa mi však zdajú dosť tučné. Čo volíte vy ako profesionálny tréner?

Inge

Vždy je dôležité to, čo chcete dosiahnuť, teda kam vaše stravovanie smeruje. Ak chcete schudnúť, prípadne nechcete priberať zbytočný tuk, musíte si dávať pozor na to, čím natriete celozrnný chlieb alebo pečivo. V takom prípade radím rastlinný margarín a maslo ako zdroj nezdravých živočíšnych tukov vynechať.
Čerstvý mäkký syr, napríklad žervé, je vhodný. Nevhodné sú topené syry. V praxi sa mi osvedčila nátierka z nízkotučného tvarohu, ktorú môžete ochutiť strúhanou zeleninou alebo bylinkami. Odporúčam aj nátierku z avokáda, ktorú takisto môžete chuťovo spestriť podľa vlastných predstáv.
V stravovaní nič nie je vyložene zakázané. Mali by ste však edieť, kedy si môžete dovoliť konzumovať hoci aj čerstvé pečivo alebo niečo, na čo máte práve chuť. Napríklad po výdatnej športovej aktivite. Stravovať sa zdravo nemusí vždy znamenať, že chcete schudnúť. No ak áno, musíte si nastaviť určité pravidlá. Optimálny jedálny lístok je pre každého človeka iný.

profesionálny tréner Július Karabinoš
Vyšlo v časopise Báječná žena, 25.4.2016
 
Július Karabinos 
 
starší článok >

 
 Seitenanfang