Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 25
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

E-mail

Široké boky

Báječná žena 14/2016Som vysoká a pomerne štíhla. Mám 21 rokov, meriam 178 centimetrov, ale trápia ma široké boky. Myslím, že sa tomu vraví „jazdecké nohavice". Skúšala som držať diéty, chodila som na aerobik, ale aj keď som schudla, tak všade inde, len nie z bokov. Dá sa môj problém upraviť pravidelným cvičením?

Ewa

Ani nie tak problém, ale svaly ľudského tela sa dajú vyformovať pravidelným cvičením. Zamyslite sa nad tým, čo ste doteraz skúšali robiť. Zistili ste, že diéty sú len dočasné riešenie, pri nich človek zníži hmotnosť, ale neposilní a nevyformuje svaly. Rôzne kardio aktivity, ktoré spomínate, zvýšia síce energetický výdaj, ale človek chudne rovnomerne na celom tele. Čiže neriešia formovanie tela.
A sme pri koreni veci. Jediná správna cesta je cvičenie so záťažou, niekedy i bez záťaže, vo fitnescentre. Vyformovať telo možno len posilňovacím cvičením. Je niekoľko cvikov, ktoré priamo pôsobia na boky. Napríklad unožovanie v stoji na špeciálnom stroji, alebo unožovanie na spodnej kladke, keď záťaž je uchytená na členku. Osvedčeným cvikom je roznožovanie v sede na abduktore. Unožovať sa dá aj v ľahu na boku bez záťaže. Dôležité je, aby ste jednotlivé cviky vykonávali technicky správne so stálym napätím precvičovaného svalstva. Teda so zapojením mysle. Posilňovať a formovať by ste však mali celé telo, nielen problémovú partiu.

profesionálny tréner Július Karabinoš
Vyšlo v časopise Báječná žena, 4.4.2016
 
Július Karabinos 
 
< novší článok   starší článok >

 
 Seitenanfang