Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 25
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

E-mail

Nohy ako stĺpy

Báječná žena 35/2015Mám 32 rokov, 180 centimetrov a aktuálne vážim 84 kíl. Od malička som bola silnejšia. Pred dvomi rokmi som si upravila jedálny lístok podľa princípov delenej stravy a schudla som osem kilogramov. Potom sa to zastavilo a viacmenej som sa vrátila k predchádzajúcim stravovacím návykom. Priberám hlavne v dolnej časti tela, nohy mám hrubé ako stĺpy, silné lýtka vyzerajú ako opuchnuté a zhoršila sa mi celulitída. Trup a ruky mám celkom pekné. Akoby som bola poskladaná z dvoch rozdielnych ľudí. Pracovne som veľmi vyťažená, čas na cvičenie by som si našla len cez víkend, no neviem, či to vôbec má zmysel. Čo mi poradíte?

Danka

Najdôležitejší faktor pri znižovaní hmotnosti je úprava stravy. Sama ste zistili, že to zaberá. Stravujte sa racionálne a zdravo, ale v zásade musíte dbať na to, aby ste mali vyšší energeticky výdaj ako príjem. U človeka, ktorý nešportuje, to často vedie až k hladovaniu, čo je zásadná chyba.

Optimálny príjem energie kompenzujte športovými aktivitami. Maximálne využite víkendy. V sobotu aj v nedeľu hodinu posilňujte a ďalšiu hodinu robte kardiotréning. Kardio môžete robiť aj dvakrát denne. Ak ste večer vyčerpaná z práce, privstaňte si a ešte aspoň dvakrát do týždňa si chodte ráno zabehať. Alternatívou je bicykel alebo rýchla chôdza. Pevné svaly sú predpokladom úspešnej redukcie telesného tuku. Na spodnú časť tela musíte robiť špeciálne cviky, ako sú drepy, výpady, predkopávanie, zakopávanie, addukcia, abdukcia a výpony. Mali by ste uplatniť princíp zhadzovaných sérií, to znamená, že znižujete záťaž a pokračujete v cvičení bez prestávky. Počet účinných opakovaní tak môžete zvýšiť na 20 až 30. Aj cvičenie dvakrát do týždňa má pre vás zmysel, ak budete disciplinovaná v stravovaní.

profesionálny tréner Július Karabinoš
Vyšlo v časopise Báječná žena, 24.8.2015
 
Július Karabinos 
 
< novší článok   starší článok >

 
 Seitenanfang