Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 25
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

E-mail

Chcem pevnejšie prsia

Báječná žena 37/2015Mám 29 rokov, 175 centimetrov a 63 kíl. Som mamou dvojročného dieťaťa. Mám štíhlu postavu, trápia ma však malé prsia, ktoré mi po dojčení dosť ovisli. Dá sa ich stav nejako zlepšiť posilňovaním?

Inga

Pravidelným, rozumným a dlhodobým posilňovacím cvičením sa dajú na ľudskom tele urobiť doslova zázraky. Legenda československej kulturistiky Juraj Višný kedysi dávno jeden zo svojich článkov nazval - Činkou ako dlátom. Cvičenie s činkami je naozaj niečo ako biosochárstvo.
Treba si však uvedomiť, že posilňovaním pôsobíte predovšetkým na svaly ľudského tela. Ak sa pozriete do zrkadla a niečo sa vám na tele nepáči, spravidla je to tuk. Tuk sa nedá vyformovať, môžete len znížiť jeho množstvo - cvičením a optimálnym stravovaním.
Sú ženské prsia sval? Prsia sú tukový parenchým. Teda priamo na prsia cvičením pôsobiť nemôžete. Môžete však spevniť svalstvo celého tela, jeho vzpriamené držanie, spôsob chôdze a sebavedomie. Cvičením môžete posilniť prsné svaly a tým prsia opticky akoby zodvihnúť. Ideálnym cvikom je pullover. Účinné je aj rozpažovanie s činkami v ľahu na lavičke. Pomôcť vám môžu i kľuky. Netreba však zabúdať na antagonistické chrbtové svalstvo. Posilňovať musíte všetky svaly svojho tela, nielen problematickú partiu.

profesionálny tréner Július Karabinoš
Vyšlo v časopise Báječná žena, 7.9.2015
 
Július Karabinos 
 
< novší článok   starší článok >

 
 Seitenanfang