Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 183
Návštev dnes: 5
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

E-mail

Pneumatika okolo pása

Báječná žena 19/2015Mám 27 rokov, 168 centimetrov a 64 kíl. Počas zimy som v páse pribrala 5 centimetrov. Vidieť to v užších nohaviciach alebo v sukni. Inak som pomerne štíhla. Skúšala som nevečerať, ale vydržala som mesiac a bez výraznejšieho efektu. Nikdy som podobné problémy s postavou neriešila, športu som sa aktívnejšie nevenovala. Vlani som sa však vydala, začala som pravidelne vyvárať a kilá sa na mňa začínajú lepiť. Ako sa mám zbaviť pneumatiky okolo pása, kým nie je ešte výrazná?

Janka

Príčin ukladania tuku v oblastí pása a bokov môže byť viacero. Prvá môže byť, že ste začali vyvárať, čím ste zmenili systém svojho stravovania. Ďalšou to, že ste obmedzili pohyb a fyzické aktivity vôbec. Takisto je známe, že vekom sa metabolizmus spomaľuje, ale vy ste pomerne mladá. Nech už je príčina akákoľvek, k odstráneniu tohto estetického nedostatku by ste mali pristupovať premyslene a systematicky. V prvom rade by ste mali vychádzať z toho, že váš bazálny metabolizmus, teda BMR, je 6 050 kJ, ktoré vaše bežné denné fyzické aktivity zvyšujú asi o 30 percent na 7 865 kJ.
Stravu si upravte tak, aby celková prijatá energia nepresahovala uvedenú hodnotu. Jesť by ste mali aspoň päťkrát denne v menších porciách. Dvakrát až trikrát do týždňa posilňujte brusné svalstvo. Ideálne by bolo, keby ste posilňovali všetky svalové skupiny. Treťou nevyhnutnou zložkou je kardiotréning. Mali by ste ho robiť tri krát do týždňa v rozsahu 40 až 60 minút pri frekvencii 135 až 145 pulzov za minútu. Pri nedostatku času môžete využiť aj intervalové kardio HIIT, pri ktorom striedate intenzitu, a stačí ho robiť 20 minút.

profesionálny tréner Július Karabinoš
Vyšlo v časopise Báječná žena, 4.5.2015
 
Július Karabinos 
 
< novší článok   starší článok >

 
 Seitenanfang