Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 183
Návštev dnes: 4
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

E-mail

Čo mám jesť pred cvičením?

Báječná žena 07/2015Mám 37 rokov, 170 centimetrov a vážim 72 kíl. Od začiatku januára chodím do fitnescentra. Pomáha mi kamarátka, ktorá cvičí už 4 roky. Dozerá na mňa, radí mi pri dýchaní či pri správnej technike cvikov. No nevie mi poradiť, čo mám pred tréningom jesť. Chodíme cvičiť buď dopoludnia, alebo popoludní. Ráno mi jesť nechutí, no keď cvičím nalačno, som nervózna. A keď sa prinútim niečo zjesť, mám pocit, že nevládzem cvičiť. Ako mám jesť pred tréningom a čo, aby som sa cítila fajn?

Eva

Prekvapuje ma, že kamarátka, ktorá cvičí už štyri roky, vám nevie poradiť. Musíte si uvedomiť, že seriózny posilňovací tréning sa nerobí nalačno, lebo bez potrebnej energie a sily jednoducho nevládzete cvičiť. Bez raňajok nemôžete ísť cvičiť! Ideálne je, keby ste pred tréningom mali za sebou aspoň dve jedlá. Napríklad ráno o siedmej si dajte ovsené vločky s jogurtom a asi hodinu pred tréningom jeden kus ovocia, nie neskôr, pretože ide o jednoduché cukry.
Odporúčam vám radšej si dať proteínový nápoj, ktorý môžete vypiť 30 minút pred tréningom. Zásadne si krátko pred cvičením nedávajte priveľa jednoduchých cukrov, ktoré sú napríklad v proteínových alebo v musli tyčinkách. Jednoduché cukry zvyšujú vylučovanie inzulínu, ktorý zakrátko vyvoláva únavu a spánok. Bezprostredne pred tréningom by vám mohli pomôcť energetické či iónové nápoje, prípadne káva. Určite však na tréning nechoďte s plným bruškom.

profesionálny tréner Július Karabinoš
Vyšlo v časopise Báječná žena, 9.2.2015
 
Július Karabinos 
 
< novší článok   starší článok >

 
 Seitenanfang