Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 25
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

E-mail

Cvičenie po pôrode

Báječná žena 06/2015Mám 26 rokov a 169 centimetrov. Som dva mesiace po pôrode cisárskym rezom. Pred tehotenstvom som mala 55 kilogramov a chodila som pravidelne cvičiť. Kedy sa podľa vás môžem vrátiť do fitnescentra a ako mám začať? Pohyb mi už chýba.

Aďa

Je to individuálne, ale odporúčam vám, aby ste sa poradili s lekárom. Ak máte ranu po cisárskom reze zahojenú a necítite žiadnu bolesť, môžete začať cvičiť. Zo začiatku určite len s vlastnou hmotnosťou tela, prípadne s ľahkou záťažou. Necvičte do maxima ani do vyčerpania, ale skôr pre zábavu.
Cviky na brušné svalstvo zaraďujte do tréningového programu postupne. Na začiatku robte len tie, ktoré máte rada a ktoré sú pre vás ľahké a jednoduché. Ak dojčíte, bolo by vhodnejšie s cvičením ešte nejaký čas počkať. Môžete však robiť niečo pre svoju kondíciu. Napríklad dlhé prechádzky, turistiku, plávanie či stacionárny bicykel. Zo začiatku takisto nie do vyčerpania, ale pre dobrý pocit. Neuviedli ste, akú hmotnosť máte teraz, ale aj keby to bola vysoká nadváha, neodporúčam vám pustiť sa do pravidelného cvičenia naplno, ale postupne. Ak vám je cudzie robiť veci polovičato, radšej ešte dva mesiace počkajte.

profesionálny tréner Július Karabinoš
Vyšlo v časopise Báječná žena, 2.2.2015
 
Július Karabinos 
 
< novší článok   starší článok >

 
 Seitenanfang