Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 125
Návštev dnes: 103
Z knihy odkazov
Ján
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 49 rokov a už hodne r
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

E-mail

Kedy je lepšie cvičiť?

Báječná žena 02/2014Je lepšie cvičiť ráno alebo večer, prípadne na tom nezáleží? Niekde som čítala, že na dosiahnutie lepších výsledkov je dobré cvičiť v rovnakom čase. Žiaľ, moje povinnosti mi nedovolia chodiť do fiŕnescentra v rovnakom čase.

Lenka

Cvičiť v rovnakom čase má tú výhodu, že organizmus si zvykne na určitý pravidelný biorytmus. Nie vždy sa to však dá. Mali by ste cvičiť v tej časti dňa, keď ste fyzicky najaktívnejšia.
Ranné hodiny sú vhodné predovšetkým pre kardiotréningy. Po noci je znížená hladina cukru v krvi, človek má menej energie, preto je ranné kardio vhodné na odbúravanie tuku. Robiť ráno posilňovací tréning, pri ktorom ako zdroj energie slúžia cukry, nie je vhodné. Ak posilňujete ráno, má to pre vás význam skôr kondičný a udržiavací, bez výraznejších pokrokov v budovaní či spevňovaní svalstva.
Navrhujem vám takéto riešenie: zaobstarajte si domov stacionárny bicykel, na ktorom ráno robte kardiotréning. Po návrate z práce alebo večer trikrát do týždňa choďte na posilňovací tréning do fitnescentra. Ak vám pracovné povinnosti nedovolia riešiť to takto, využite na cvičenie obidva víkendové dni.

profesionálny tréner Július Karabinoš
Vyšlo v časopise Báječná žena, 7.1.2014
 
Július Karabinos 
 
< novší článok   starší článok >

 
 Seitenanfang