Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 133
Návštev dnes: 147
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

E-mail

Schudla som rýchlo

Meriam 168 centimetrov, vážim 72 kíl. V dosť krátkom čase sa mi podarilo schudnúť 17 kíl. Viac už ani gram. Mám začať cvičiť, aby som si vyformovala postavu, zbavila sa tuku na bruchu a ovisnutej kože? Cvičím na stacionárnom bicykli 40 minút, potom „brušáky" a kľuky.

Jana

Báječná žena 22/2007Sama na sebe ste spoznali, že „rýchle" chudnutie prináša negatíva. Preto je pri chudnutí dôležité okrem úpravy stravy a aeróbneho tréningu neustále posilňovať svalstvo. Schudnúť, dobre vyzerať a hlavne dobre sa cítiť, nemusí byť to isté. Vždy, keď plánujeme zredukovať hmotnosť, mali by sme najskôr začať s posilňovaním, teda s fitnestréningom. Ak ste tak neurobili, môžete posilňovať aj dodatočne, ale efekt už nebude taký účinný. „Pokrčenú" kožu, spod ktorej sa vám podarilo odbúrať tukovú vrstvu, už zrejme cvičením nenatiahnete. Z estetického hľadiska by riešením mohla byť plastická chirurgia.

Ak už cvičíte, robte to naopak. Najskôr cvičte „brušáky", opakovaní stačí 15 až 20 v jednej sérii, ale pomaly a so stálym napätím v svalstve. Na jednom tréningu urobte dohromady asi 10 až 12 sérií rôznych cvikov na všetky časti brucha. Kardiotréning, teda stacionárny bicykel, zaraďte až nakoniec v rozsahu 40 až 60 minút.
 

profesionálny tréner Július Karabinoš

Vyšlo v časopise Báječná žena, máj 2007

 
< novší článok

 
 Seitenanfang