Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 107
Návštev dnes: 54
Z knihy odkazov
Daniel
TEST KNIHY ODKAZOV
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

E-mail

Odniesli si to prsia

    Minulý rok sa mi zmenou stravy podarilo schudnúť 12 kíl. Mám štíhlejšie stehná, menší zadok, ale najviac sa úbytok hmotnosti podpísal na mojich prsiach. Už nie sú plné a pevné, ale ovisnuté a mľandravé. Mám nejakú šancu dať ich aspoň trochu do formy cvičením?

Andy

Báječná žena    Ak má žena výraznú nadváhu alebo je obézna a začne chudnúť len zmenou stravovacích návykov, je to v poriadku. V iných prípadoch je vždy rozumnejšie v priebehu znižovania hmotnosti aj pravidelne cvičiť. Aj vy ste zaplatili daň za to, že ste nespevňovali svalstvo. Prsia tvorí z väčšej časti tukové tkanivo. Je preto logické, že počas chudnutia sa väčšinou zmenšia a niekedy aj trochu ovisnú. Práve cvičenie prsného a chrbtového svalstva pomáha aspoň čiastočne ich udržať vo forme.
Šancu dať „mľandravé“ prsia do poriadku ešte máte. Robte dvakrát do týždňa tri cviky po dve série a 12 až 15 opakovaní – tlaky s jednoručkami na rovnej lavičke, rozpažovanie na šikmej lavičke hore hlavou a pullover krížom cez lavičku. Na chrbtové svalstvo cvičte príťahy hornej kladky ku krku, príťahy spodnej kladky k pásu, príťahy s jednoručkou v predklone a hyperextenziu. Doma môžete cvičiť napríklad kľuky.

Vyšlo v časopise Báječná žena, 5.6.2008

 
< novší článok   starší článok >

 
 Seitenanfang