Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 133
Návštev dnes: 147
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

E-mail

Stačia brušáky?

    Potrebujem vyformovať brucho. Stačí, ak budem každý druhý deň cvičiť sed-ľah? Robím ich päťdesiat, ale neviem, či to bude mať nejaký zmysel.

Kyska


Báječná žena    Brušné svalstvo je „výstavná“ partia. Je v centrálnej časti tela, púta pozornosť a cvičiť ho každý druhý deň je správne. Mali by ste však prejsť na cyklický spôsob, to znamená, točiť cviky na spodnú časť brucha, hornú a na šikmé brušné svaly, čiže pás. Na spodnú časť dvíhajte nohy na lavičke, na hornú časť dvíhajte trup, robte sedy-ľahy alebo sa predkláňajte na stroji. Pás vymodelujú rôzne vytáčania trupu alebo úklony do strán.
    Brucho stačí odcvičiť v troch až štyroch cyklických trojsériách bez prestávok, čo zvyčajne trvá 10 až 15 minút. Cviky na priame brušné svaly cvičte pomaly so stálym napätím, v jednej sérii maximálne 15 až 20 opakovaní. Pri týchto cvikoch je dôležité mať „zaguľatený“ chrbát, inak si môžete spôsobiť problémy s chrbticou. Cviky na pás robte rytmicky, až kým sa neunavíte. Samotným cvičením však tuk z brucha odbúrate veľmi ťažko. Musíte ich zosúladiť so stravou a s aeróbnym tréningom.

Vyšlo v časopise Báječná žena, 7.5.2008

 
< novší článok   starší článok >

 
 Seitenanfang