Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 279
Návštev dnes: 71
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

E-mail

Chudnutie pri kojení

„Vždy som bola veľmi štíhla, ale po pôrode pred necelým rokom mi zostalo 10kg navyše. l keď zdravo jem a niekoľkokrát týždenne športujem, nemôžem schudnúť. Kamarátky mi tvrdili, že kojením schudnem raz-dva, ja mám ale pocit, že v mojom prípade to funguje naopak. Je možné, že za mojím neúspešným chudnutím môže byť fakt, že neustále kojím?"

Ivana

    Časopis Dieta 1/2008Dôležité pre vás musí byť, no hlavne pre vývoj vášho dieťatka, že úspešne kojíte. To by malo byť v súčasnosti prioritou vášho života. Neprikladajte neúspešnému chudnutiu väčší význam ako si zaslúži. Kojenie, tvorba mlieka a vzťah k bábätku sú podmienené hormonálnymi a psychickými zmenami, ktoré musíte rešpektovať. Mali by ste sa tiež kvalitne stravovať, prijímať viac bielkovín (cca 2g na 1 kg vašej hmotnosti), komplexných i jednoduchých sacharidov (asi 5g na 1 kg hmotnosti), rastlinných tukov (30g denne) a vypiť nie menej ako tri litre tekutín. Ak vážite napríklad 60kg, takáto strava by vám mala poskytnúť energetický príjem na úrovni približne 2000 kcal (8400 kJ). Športujte len rekreačne a hravou formou, necvičte naplno. Pri intenzívnom cvičení sa uvoľňujú škodlivé metabolity (kortizol, kyselina mliečna), ktoré môžu negatívne ovplyvniť kvalitu mlieka. Do seriózneho chudnutia sa môžete pustiť až potom, keď skončíte s kojením. Buďte trpezlivá! 

 
< novší článok

 
 Seitenanfang